wtorek, marca 21, 2017

Etui na telefon - ETUO.PL

Hej!

Witajcie Kochani w pierwszy dzień wiosny :)  Dzisiaj przychodzę do Was z gadżetem do telefonu, ale jakże przydatnym, mianowicie z etui na telefon ze sklepu etuo.pl
Zapraszam na post.



 W styczniu kończyły mi się abonamenty, na dwa numery telefonów, mój i męża, dlatego wymieniliśmy również nasze stare telefony. Oboje wybraliśmy Sony Xperia X Performance, ja wybrałam w kolorze białym, a mąż wybrał czarny, który w rzeczywistości jest grafitowy. Telefony wybraliśmy, ale nie zaopatrzyliśmy się w żadne dodatkowe akcesoria/gadżety, które ochroniły by je troszkę przed zarysowaniem. I tutaj przeglądając internet w poszukiwaniu etui, przyszedł mi z pomocą sklep etuo.pl
Wybór wzorów etui jest ogromny, po dłuższym przeglądaniu i zastanawianiu się, który wzór lepszy wybrałam dla męża wzór czarnego samochodu - KLIK.
A dla siebie, ponieważ jest taka możliwość, że można stworzyć swój własny wzór/fotografię na etui, przesłałam zdjęcie mojego ukochanego pupilka, briarda i tak oto Kenzo jest ze mną wszędzie ;) Uważam, że jest to świetna opcja dla tych, co chcą mieć swój jeden, jedyny i niepowtarzalny egzemplarz.
Co do samego etui, to jest doskonałej jakości, elastyczne, odpowiedniej grubości, idealnie dopasowane do modelu. Przez precyzyjne i bardzo dokładne wycięcia otworów, mamy bardzo łatwy dostęp do przycisków znajdujących się na telefonie.
Zauważyliście jak pięknie zapakowane przyszły moje etui? :)
Z jakości etui, jak i z obsługi i expresowej dostawy jestem bardzo zadowolona, dlatego jak najbardziej Wam polecam ten sklep. Jeśli potrzebujecie etui, pokrowce na smartfony i tablety, folie i szkła, i wszystkie inne akcesoria, znajdziecie je w etuo.pl
 Jestem tak zadowolona, że wrócę jeszcze po szkło hartowane do moich telefonów :) Jeśli tylko będzie mi czegoś brakowało, już wiem gdzie szukać i gdzie znajdę :)

Pozdrawiam :)
 

6 komentarzy:

  1. Super, oj chciałabym mieć etui ze zdjęciem mojego pasiaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że fajna sprawa? Jestem pewna, że takie etui mam tylko ja ;)

      Usuń
  2. Zerknę na ich stronę bo właśnie szukam jakiegoś fajnego etui na swój telefon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że znajdziesz coś idealnego dla siebie :)

      Usuń
  3. Piękne te etui, sama bym wybrała coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne są, trzeba przyznać :) na pewno byś coś wybrała:)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger