czwartek, marca 23, 2017

ZAFUL - różowa, wiosenna kurteczka.

Hej!

Wiosna w pełni, ale jak na razie u mnie tylko w kalendarzu, nadal jest zimno, pogoda nie rozpieszcza, a ja narzekam na brak słońca. Ale na pocieszenie i przywołanie promieni słońca przychodzę do Was z piękną, różowiutką, iście wiosenną kurteczką ze sklepu Zaful :) 
Zapraszam na post.






Kurteczka jest w kolorze jasnego różu, idealna na nadchodzącą wiosnę i lato, ale także na początek jesieni, kiedy jeszcze jest ciepło.
Do wyboru mamy jeszcze kurtkę w kolorze czarnym, jednak ja wolałam i wybrałam jasny, ciepły, kojarzący się z wiosną, pączkami na drzewach, kolor jaśniutkiego różu.
Kurtka jest cała pikowana, długość rękawów jest normalny, pełny, nie musimy się obawiać, że rękaw będzie 3/4, lub kusy. Wszystko jest wykonane bardzo starannie, podszewka i zamki błyskawiczne są równo wszyte. Coraz bardziej przekonuję się do tego, jak dobrej jakości są te ubrania.
Polecam Wam tę kurteczkę, jest świetna, pasuje do każdej stylizacji. Uwielbiam taki kolor różu, jak dla mnie jest uroczy i bardzo kobiecy, choć pewnie znajdą się osoby, które będą uważały inaczej ;)
Moje serce już skradła ta kurteczka, a Wasze?
Wolicie w klasycznym, czarnym kolorze?
Dajcie znać, która ładniejsza :)


Pozdrawiam :)
 

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten kolor, więc kurteczka też mi się podoba. Oby była okazja trochę w niej pochodzić, bo z pogodą różnie, czasem od razu robi się lato ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba kurteczka :) Dokładnie jest tak jak mówisz :) Mogę mieć tylko nadzieję, że kilka dni odpowiednich do noszenia tej kurteczki się znajdzie ;)

      Usuń
  2. Ładna ta kurteczka, bardzo mi się podoba :)
    Klik - 34,99$ :)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kurteczka, bardzo podoba mi się kolor :) 34,99 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Jest boska, uwielbiam jej kolorek i fason :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger