niedziela, marca 05, 2017

TOSAVE - czarna bluza i getry.

Hej!

Witajcie Kochani w ten piękny, słoneczny i wiosenny weekend. Dzisiaj będzie troszkę na sportowo, za sprawą pięknej, czarnej bluzy i zobaczycie czarne getry z ozdobnymi kuleczkami. Dostępne w sklepie Tosave - 👉 KLIK.
 Zapraszam na post :)




 
 

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do współpracy przez sklep Tosave, który ma praktycznie wszystko w swojej ofercie, począwszy od ubrań, butów, torebek, skończywszy na wszelakich akcesoriach do telefonów, rowerów, komputerów na wszystkim co nam się może przydać w domu. Znajdziecie tu ogrom bardzo fajnych gadżetów, na pewno coś Was szczególnie zainteresuje, każdy znajdzie coś dla siebie :)

Jeśli chodzi o bluzę, to ogromnie mi się ona podoba, zachwyciła mnie jak tylko ją zobaczyłam, mimo, że nie przepadam już za bluzami ;) Ta jest dostępna w kilku kolorach i różnych wariantach kolorystycznych ust. Ja wybrałam czarną, z różowo-fioletowymi ustami. Nie wiedziałam czego mogę się spodziewać na żywo, ale jest super, bluza jest dobra jakościowo i bardzo fajnie się prezentuje, na pewno będę w ją często nosić. Jeżeli jesteśmy na tyle odważne, możemy opuszczać jedno ramię, aby je odkryć, zrobi nam się styl kusząco sportowy ;)
Z tej bluzy jestem mega zadowolona i gorąco Wam ją polecam :) 
 Jeśli chodzi o getry, to przyznam się szczerze, że na zdjęciach wyglądają jak spodnie, ale w rzeczywistości są to zwykłe getry z rozcięciami i ozdobnymi przyszytymi kuleczkami. Troszkę się rozczarowałam, liczyłam na to, że będą to spodnie ze streczem, lub legginsy na wzór takich spodni.
Mimo wszystko są bardzo wygodne, uwielbiam getry, legginsy szczególnie w domu stawiam na wygodę i najlepiej się w takim stroju czuję :) 
Trzeba przyznać, że są urocze :)


Zapraszam Was również do drugiego sklepu, jeśli interesują was wszelkiego rodzaju dopinki do włosów, to tu je znajdziecie, o każdej długości i kolorze.
↓↓↓

👉  Human Hair Extensions 

http://www.rosehairextensions.com/virgin-hair-extensions-c-2.html
 
 Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Getry troszkę dziwne z tymi kuleczkami, pies chyba by mi je wszystkie odgryzł ;) Ale na szczęście nie są drogie 9$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moich kuleczki nie korcą:) na szczęście, jeśli się nie podobają, można odpruć :)

      Usuń
  2. I like your top, and your dogs are so cute
    nice post
    best

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger