sobota, marca 25, 2017

ZAFUL, śliczna różowa bluzeczka z krótkim rękawkiem.

Hej!
Witajcie Kochani, u mnie od wczoraj nieśmiało w okna zagląda słoneczko :) Robi się cieplej, coraz bardziej czuję wiosnę w powietrzu, z czego ogromnie się cieszę. Uwielbiam słoneczną pogodę, kiedy wszystko się zieleni i budzi do życia.
Wraz z nadejściem wiosny królują u mnie pastele, uwielbiam jasny, delikatny róż. Dziś będzie również w tej tonacji, za sprawą .... hmm no właśnie i tu mam dylemat, ale o tym w dalszej części posta, a więc zapraszam :) 
Różową bluzeczkę dostaniecie w dobrze Wam już znanym i lubianym sklepie Zaful.

 


 


Buszując po sklepie Zaful, trafiłam na taką oto śliczną, jasno różowiutką bluzeczkę. I tutaj mam dylemat, bo nie do końca doczytałam, ale z tego co ustaliłam, jest to wedle opisu sklepu - bielizna nocna :0
Jak Wam się wydaje, czy jest tak na prawdę? Czy raczej można jej używać jako normalną bluzeczkę? Celowo do zdjęć założyłam do niej dżinsy, czy według Was pasuje w niej chodzić na co dzień, czy raczej zakładać do łóżeczka? ;)
W każdym bądź razie, tak czy tak i tak bardzo mi się podoba. Kolejna rzecz bardzo dobra jakościowo, wszystko równo uszyte, ozdobą tutaj są dwie kieszonki na wysokości piersi. W pasie wszyta jest cienka gumka, która służy za pasek ;)
Bluzeczka jest z bardzo miłego, delikatnego materiału, wygodnie się ją nosi, idealna na gorące i słoneczne dni :)

Jak Wam się wydaje, czy jest to bluzeczka, czy bielizna nocna? Czekam na Wasze typy, które pomogą rozwikłać zagadkę :)


Pozdrawiam :)


 

12 komentarzy:

Copyright © Beauty and Nails , Blogger