niedziela, marca 19, 2017

YESFASHION, czarna sukienka/tunika/bluzka.

Hej!

Witajcie dziewczyny w tą piękną, słoneczną, ale wietrzną niedzielę :) Jak ja już nie mogę doczekać się ciepłej wiosny, kiedy będzie można wygrzewać się w promieniach słońca z kubkiem pysznej kawki na tarasie przed domkiem :) Jeszcze troszkę na to muszę poczekać, a dziś mam dla Was propozycję sukienki/tuniki/bluzki/koszuli ze sklepu YesFashion.
Zapraszam na post :)




Jakiś czas temu doszła do mnie ta oto czarna sukienka z haftami przy nadgarstkach. Od długiego czasu chodziły za mną ubrania, które miały w swoich wykończeniach, czy wstawkach jakieś hafty lub koronki. Takie zdobienia zawsze miały dla mnie urok, czar i kobiecość. 
Kiedy tylko nadarzyła się ku temu okazja, sprawiłam sobie sukienkę, która ma taki element w fasonie. Sukienkę możemy śmiało potraktować solo, lub jako dłuższą koszulę. Uszyta jest ładnie, starannie, materiał jest miły w dotyku. Może tego na zdjęciach nie widać, ale materiał jest cienki i lekko prześwituje. Mogę jedynie przyczepić się do gniecenia, ciężko się ją prasuje. Jeśli nawet nam się to uda, to już przy samym zakładaniu, lub nawet jeśli ją tylko powiesimy do szafy, już jest wygnieciona od nowa. Bardzo nie lubię takich materiałów, mimo że sukienka sama w sobie jest bardzo ładna, to gnietliwość materiału jest dokuczliwa ;)
 Wolę materiały, które się tak bardzo nie gniotą.
Sklep YesFashion ma bardzo duży wybór sukienek, odzieży zarówno damskiej jak i męskiej, oraz biżuterii. 
Dajcie znać, czy sukienka Wam się podoba i jak to u Was jest z gnieceniem materiałów, lubicie z żelazkiem stać a efektów nie widać? ;)
Rudy kolor na włosach, to efekt farbowania henną Mumtaz :)
Pozdrawiam :)

http://www.yesfashion.com/


5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wykończenie na rękawkach ;) O i nowy kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to wykończenie bardzo mnie urzekło w tej sukience :) Tak, henna Mumtaz nadała rudości włosom ;)

      Usuń
  2. Ślicznie wykończone rękawki. Podoba mi się ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger