wtorek, marca 07, 2017

ZAFUL - śliczna szara bluzka, czarne spodnie i kolczyki.

Hej!

Witajcie :) Pokażę Wam dzisiaj kolejne, fantastyczne ubrania i kolczyki,  jakie doszły do mnie nie tak dawno z mojego już ulubionego sklepu Zaful - KLIK

Zapraszam na post :)






KOLCZYKI - KLIK

Wszystkie rzeczy, które zamówiłam okazały się strzałem w 10, był to bardzo dobry wybór. Zacznę od spodni, były to moje pierwsze spodnie, które zamawiałam nie przymierzając i powiem Wam, że bardzo się obawiałam rozmiaru i tego czy ogólnie będą na mnie dobre. Całe szczęście, że moje obawy okazały się całkiem bezpodstawne, bo spodnie są elastyczne a co za tym idzie, bardzo wygodne. Posiadają cięcia w okolicach kolan i ud, ale nie są one jakoś specjalnie nachalne :) Będą jednymi z ulubionych w nadchodzącym sezonie. Teraz już mniej będę się obawiała zamawiać spodni ;)

Jeśli chodzi o bluzkę, nie wiem jakim cudem znów u mnie gości szary kolor ;) Żartowałam, wiem wiem dlaczego, ano chciałam zamówić różową, ale nie była dostępna, dlatego skusiłam się na szarą. I powiem, że wcale nie żałuję, bluzka jest super. Z delikatnego, lejącego materiału. Ma po bokach wycięcia, jest szeroka, bardzo ładnie maskuje i chowa niedoskonałości. Podczas robienia zdjęć bardzo wiało i musiałam bluzkę trzymać, żeby wiatr nie podwiał mi jej na głowę ;) Ogólnie jest śliczna, wygodna i bardzo dobrze się w niej czuję :) 

Kolczyki są w kolorze złotym. Widzicie je tutaj na zdjęciach, są długie, ja takie uwielbiam :)
Ten wzór w trójkąty i kwadraty z cyrkonią pośrodku zachwycił mnie jak tylko je zobaczyłam.
Noszą się bardzo fajnie, na pewno dodają kobiecie uroku :)
Wszystkie rzeczy, które dzisiaj Wam zaprezentowałam, są godne polecenia.

Jeśli Was zainteresowały, zapraszam do klikania w linki :) Z góry bardzo dziękuję :)



9 komentarzy:

  1. Świetny kolor bluzeczki, może spokojnie też robić za mini sukienkę latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak Madziu, szczególnie jak będzie wiało haha :)

      Usuń
  2. Bluzka bardzo ciekawa, chociaż ja za takimi luźniejszymi nie przepadam :D Kolczyki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak będziesz miała coś do ukrycia, to na pewno polubisz ;) kolczyki są cudne, uwielbiam je nosić :)

      Usuń
  3. Piękna kreacja, modna i stylowa. Bardzo ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger