wtorek, marca 28, 2017

TRUSCADA - neonowa hybryda Neo Dress.

Hej!

Jak się dzisiaj przekonacie, nie tylko w garderobie u mnie ostatnio króluje róż, ale i na paznokciach ;) 
Piękny, rażący, neonowy róż Neo Dress, od firmy Truscada :) 
Zapraszam na bardzo wakacyjny post ;)




Kochani, jak już od dawna wiecie, uwielbiam wszelkie odcienie różu, czerwieni, borda, wiśni itd.
Wiosna, lato i słońce nastrajają mnie bardzo pozytywnie i szaleńczo, co szczególnie widać na moich paznokciach jak i ubraniach ;) Tym razem na paznokciach króluje, śliczny, bosko neonowy róż, który wspaniale będzie się prezentował podczas wakacji, kiedy skóra złapie już piękną, złotą opaleniznę. 
Niestety nie mogę dogadać się z moją lustrzanką, żeby pokochała tak jak ja neony, ale ona strasznie się buntuje i nie chce oddać ich cudownego koloru :(
Musicie uwierzyć mi na słowo, że kolor jest mega odjazdowy, ja jestem po uszy w nim zakochana :) Jeśli macie gdzieś możliwość zobaczenia jak on na żywo się prezentuje, gorąco zachęcam, przepadniecie :)
Konsystencja hybrydy jest dosyć gęsta, ale nie ma problemu przy jej nakładaniu. Co mnie zaskoczyło, to stosunkowo krótki pędzelek, którym o dziwo, bardzo dobrze się maluje. Lakier nie spływa na skórki, no chyba, że same sobie je upaćkamy. U mnie hybryda trzyma się długo bez odprysków, do mojego ściągnięcia, z powodu odrostów, których nie lubię gdy są już widoczne. Trwałość jest bardzo dobra, mogę Wam ją śmiało polecić.
Co ważne, mamy tutaj dosyć dużą pojemność, bo aż 10ml za 42zł, jeśli chodzi o tak sporą pojemność, to nie jest to dużo za tak dobrej jakości hybrydę.
Zapraszam Was serdecznie na stronę wyłącznego dystrybutora w Polsce - KRISTYL/ klik


Dajcie znać, jak Wam się kolorek podoba, i czy lubicie neonowe kolory na paznokciach?

Pozdrawiam :)
  

10 komentarzy:

  1. Ja osobiście nie przepadam za neonowymi kolorami, bardziej czerń lub nudziaki, ale neony podobają mi się na czyichś paznokciach i u Ciebie świetnie wygląda. Szczególnie róż, jej u mnie też właśnie dużo różu ostatnio w życiu. W każdym razie Pozdrawiam ♥

    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość kolorów ślicznie wygląda na pazurkach :) pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Boski! Jak w końcu kupię sobie zestaw do hybryd a to już niedługo (na razie paznokcie mi rosną sobie powolutku...)To na bank zaopatrzę się w taki kolor!
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest odjazdowy, gorąco Ci go polecam :) pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. kolor naprawdę świetny i wyobrażam sobie,że na żywo wygląda lepiej :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest Kochana, aparat nie oddaje dokładnie koloru neonów, na żywo jest odjazdowy :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger