poniedziałek, marca 27, 2017

ZAFUL - piękna różowa sukienka i złote kolczyki.

Hej!
Zapowiada się piękny, słoneczny dzień - nareszcie :)
Dlatego przygotowałam dla Was, bardzo letnią propozycję.
Ostatnio, królują u mnie róże, tak będzie i dzisiaj za sprawą ślicznej, różowej sukienki. Zobaczycie również kolczyki w złotym kolorze, które mnie urzekły. A wszystko to pochodzi ze sklepu Zaful :)
Zapraszam Was serdecznie na post :)










Zacznę może od sukienki. Sukienka jest długości maxi, czyli najdłuższa. Przy moim wzroście 166cm, sięga do samej ziemi, dlatego sądzę, że najlepsza będzie dla osób wyższych ok. 170cm, wtedy nie będzie ciągnąć się po ziemi. Dekolt z przodu i z tyłu jest w kształcie litery V. Sukienka jest trójkolorowa, z przemiłego w dotyku materiału. Jest z tych lejących, ale jak widzicie na zdjęciach, ukazuje wszystkie mankamenty figury (brzuszek po grudniowej operacji całkiem się zdeformował, zresztą niestety nie mam już 20lat) ;) Ale latem zupełnie mi to nie przeszkadza, kiedy jest gorąco i upał doskwiera człowiek najchętniej chodziłby nago ;) Najważniejsze, że jest w pięknych, różowych kolorach i z cudownego jak aksamit materiału, jest niesamowicie wygodna. Na prawdę sukienka jest godna polecenia.
Zapraszam Was po inne sukienki TUTAJ zobaczcie jaki ogromny jest wybór, sukienki są prześliczne :)

Kolejne moje kolczyki, które wybrałam, ponownie są długie i w złotym kolorze. Kiedy byłam w wieku szkolnym nosiłam tylko srebro, z wiekiem wszystko mi się pozmieniało i teraz uwielbiam biżuterię w kolorze złota. Bardzo lubię długie kolczyki, a że sroczka ze mnie, to oczywiście wypatrzyłam w nich i cyrkonie :) Moim zdaniem są cudne, dobrze się noszą i pięknie wyglądają, na pewno dodają kobiecie uroku :)
Polecam :)

Dajcie znać jakie sukienki lubicie, mini, midi a może maxi? W jakich najlepiej się czujecie?
Kolczyki wolicie w kolorze srebra, czy złota?

 

12 komentarzy:

  1. Sukienka bardzo ciekawa, wyglądasz w niej cudownie! :) Jeżeli chodzi o kolczyki, to bardziej jednak podobają mi się wkręty, niezwisające :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) długi czas nosiłam wkręty, teraz stawiam na zwisające, długie kolczyki :)

      Usuń
  2. Piękne te kolczyki, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają, są śliczne :) dziękuję :)

      Usuń
  3. Pięknie Ci w tej sukience:) śliczne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim ostatnim zakupem były subtelne złote kolczyki wkręty i teraz noszę je codziennie. nie dość, ze są piękne to w dodatku bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  5. modne złote kolczyki z cyrkoniami powinna mieć w toaletce każda kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale klasa, o matko! Kolczyki też piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger