sobota, października 26, 2019

ReformA Nails - Acrylic Gel,Gum Gel i Polish Gel.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiejszy post będzie typowo paznokciowy, pokażę Wam kilka produktów do stylizacji paznokci firmy ReformA Nails
Zobaczycie stylizacje jakie zrobiłam z użyciem tych produktów. Zdecydowałam się na przetestowanie dwóch akrylo-żeli, gumowych żeli i jednego lakieru hybrydowego.
Mam nadzieję, że produkty i stylizacje wam się spodobają.
Zapraszam na post :)

ReformA Nails

ReformA Nails
ReformA Nails
ReformA Nails
ReformA Nails
ReformA Nails
ReformA Nails
ReformA Nails
"Żele "spider", dzięki którym stworzysz w bardzo szybkim czasie piękne zdobienia! Gumowy - jak sama nazwa wskazuje, żel ciągnie się jak guma - daje to dużo możliwości na zupełnie nowy wymiar Nail Art'u. Teraz namalowanie nawet 50 prostych kresek na paznokciu zajmie ci zaledwie 30 sekund! Musisz go mieć w swojej kolekcji!"

Jest to moje pierwsze spotkanie z żelami "spider", zrobiłam nimi proste zdobienie na różowym tle. Między kreski/paski dodałam delikatny, złoty akcent. Nadal ćwiczę i się uczę, na pewno kreseczki będą wychodziły coraz lepiej :) Bardzo mi się takie zdobienia podobają. Na moich kontach IG (klik) i (klik) będą pojawiały się stylizacje z użyciem tych produktów, zapraszam do obserwacji jeśli jeszcze tego nie robicie :*

ReformA Nails
ReformA Nails
ReformA Nails
ReformA Nails
ReformA Nails
"Acrylic Gel - to nowa generacja wśród produktów do profesjonalnej stylizacji paznokci. Pomieszanie żelu z akrylem - nakładamy go podobnie do akrylu, a utwardzamy w lampie jak żel."

Już wiem, że pokochałam acrylo-żele :) 
Specjalnie zdecydowałam się na dwa kolory, różowy kryjący i biały, ponieważ chciałam stworzyć babyboomera. Powiem Wam, że jak dla mnie ta metoda dla stworzenia pięknego babyboomera jest idealna. Przejście jest piękne i delikatne. Kolejną zaletą jest również czas jego zrobienia, zajmuje dosłownie chwilę. Ja robiłam wszystkie pięć palców od razu, nie musimy robić każdego paznokcia osobno, nic nam nie spływa na skórki, nie zjeżdża i nie ma obawy, że to co zbudujemy nam się zniszczy zanim włożymy do lampy. Zrobiłam go tak, że najpierw nałożyłam jedną warstwę białej końcówki, po utwardzeniu nałożyłam drugą, spiłowałam górki, później położyłam jedną warstwę różowego, grubiej przy skórkach a cienko przy wolnym brzegu, po utwardzeniu nałożyłam drugą warstwę, lepkość usuwamy cleanerem, na koniec piłujemy odpowiedni kształt, na koniec top i gotowe. 

ReformA Nails
ReformA Nails
ReformA Nails
ReformA Nails
"Confetti srebrno-biało-czarne. Ta cienka samopoziomująca się hybryda posiada doskonałą przyczepność oraz delikatny zapach. Doskonała zarówno przy naturalnych jak i sztucznych paznokciach. Gel Polish szybko się utwardza, zaoszczędzając twój czas oraz chroniąc paznokcie. To prawdziwie nowa generacja w pielęgnacji paznokci."

Piękny lakier hybrydowy, przeźroczysty, z confetti srebrno-biało-czarnymi daje piękny efekt sam w sobie. Nie potrzeba nic więcej, on sam ozdobi całą stylizację. Obojętnie, czy nałożymy go na dwa palce, czy tylko na jeden. Pięknie się mieni w słońcu, czy świetle żarówki. Ja nim ozdobiłam mojego babyboomerka, ale można go użyć praktycznie do każdego koloru, na każdym innym będzie równie pięknie się prezentował.
Moje pierwsze spotkanie z tymi produktami uważam za bardzo udane, są świetne i jakość na wysokim poziomie a to sprawia, że mam ochotę poznać również inne produkty do stylizacji paznokci firmy ReformA Nails.
IG ReformA Nails > klik

Dajcie znać jak Wam się podoba babyboomer? Jaki sposób dla Was jest najlepszy by go zrobić?
Polecam :)

17 komentarzy:

  1. Wow, ale piekne mani. Muszę przyjrzeć się bliżej tym produktom.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są akrylo- żele, super wyglądają paznokcie , ja muszę najpierw iść do kosmetyczny na nie aby wiedzieć jak to się robi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne mani, a te zele wygladaja bardzo zachecajaco, podesle Twoj wpis mojej paznokciowej przyjaciolce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne paznokcie, marki nie kojarzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne paznokcie zrobiłaś, manicure wygląda jak z salonu

    OdpowiedzUsuń
  6. Te różowe paznokcie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie. Ja chodzie do koleżanki aby mj zrobiła paznokcie ale kolory piękne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy udałoby mi się coś takiego samej zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale piękne mani jestem zachwycona! ciekawe jak poradziłabym sobie z żelami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To coś nowego, nie spotkałam się z tą marką. A pazurki rewelacyjnie sie prezentują

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt jest niesamowity, cudowne mani, zachwyca! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam osoby, które potrafią samodzielnie ogarnąć swoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się takie rozwiązanie w robieniu sobie manicure. Koniecznie muszę spróbować, korci mnie od dawna. Piękny baby boomer - jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powinnam sobie w końcu zrobić paznokcie, ale teraz za bardzo je z nerwów obgryzam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetne paznokcie. Ja nie robię sama hybryd, nie mam do tego talentu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam paznokcie hybrydowe, dlatego taki zestaw żeli bardzo by mi się przydał. Może skuszę się n produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne pazurki :) ja moich dawno nie malowałam i muszę z malowaniem jeszcze poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger