sobota, października 05, 2019

SENSITY Sun Sparkle, Pink Bloom i Midnight Mist - wody kolońskie.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną nowością, są to wody kolońskie dla kobiet Sensity. Porównamy sobie trzy zapachy, trzy warianty Sun Sparkle, Pink Bloom, Midnight Mist i powiem wam, który z nich skradł moje serce.
Zapraszam na post.

Woda kolońska Sensity Pink Bloom
"Odświeżająca woda kolońska inspirowana naturą. Musująca kompozycja, w której kryją się podnoszące nastrój, soczyste nuty, przywołujące piękno natury w pełnym rozkwicie. Stosuj na całe ciało. Flakon zawiera przetworzone tworzywa sztuczne."
 
Woda kolońska Sensity Sun Sparkle 
"Woda kolońska o orzeźwiającym, słonecznym zapachu, dzięki któremu poczujesz się świeżo i lekko, nawet wśród miejskiego zgiełku. Podnoszące nastrój nuty cytrusowe inspirowane są mocą słońca. Opakowanie zawiera surowce wtórne."

 Woda kolońska Sensity Midnight Mist
 "Woda kolońska, która zapewnia powiew świeżości, dzięki ożywczym nutom inspirowanym śmiałym aromatem kwiatów i chłodnej, wieczornej mgły. Stosuj na całe ciało. Flakon zawiera przetworzone tworzywa sztuczne."

Wszystkie trzy wody kolońskie mieszczą się w takich samych opakowaniach, wąskich, wysokich butelkach z atomizerem. Butelki są przeźroczyste, widać zarówno zawartość każdej z nich, jak i kolor wody, a mamy trzy: żółty, różowy i fioletowy.
Pojemność to 200ml. Wyposażone są w wygodne atomizery, którymi spryskujemy całe ciało. Zapachy są dosyć mocne i intensywne, ale nie męczące, czy duszące. Każdy z nich jest inny, ma inne nuty zapachowe. 
Sun Sparkle ma wyraźnie wyczuwalne cytrusowe i świeże nuty. Najlepiej po niego sięgać latem, w upalne dni, kiedy potrzebujemy orzeźwienia i świeżości. Pobudza zmysły i dodaje pozytywnej energii do działania.
Midnight Mist z kwiatowymi nutami otuli ciepłymi aromatami, idealny na wieczorne wyjście latem na miasto, lub kiedy po prostu chcemy ogrzać się ciepłem drugiej osoby, przytulić i zapatrzeć w płomienie tańczące w kominku, z kubkiem gorącej herbaty... Cudowny, ciepły zapach.
Pink Bloom czuję tutaj zarówno kwiat jak i soczysty owoc. Dla kobiet szybkich, pewnych siebie i eleganckich. To zapach na wieczór, gdy chcemy zrobić wrażenie, niby świeżość, kwiat, niby słodkość, delikatność i subtelność. Kwintesencja tajemniczości, owiana nutą skrytości.
Wszystkie trzy są na swój sposób piękne, mają swój urok. Mnie urzekły najbardziej dwa zapachy Pink Bloom i Midnight Mist, jestem w nich zakochana.
Mimo, że trwałość nie jest na jakimś wysokim poziomie, to jest zrozumiałe i musimy się z  tym liczyć, bo jest to woda kolońska, a nie perfumowana.
 Warto się skusić na tę nowość.

Jeśli nie znacie jeszcze tych wód kolońskich, bądź interesują Was inne kosmetyki, zapraszam do
Oriflame Ladies Club

18 komentarzy:

  1. Myślę, że najbardziej przydałby mi do gustu zapach Pink Bloom :) lubię takie zapachy, to też fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sun chyba najbardziej by do mnie trafiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wody nieraz używam do odświeżenia pościeli między praniem. Sun Sparkle najbardziej mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz mam styczność z wodami tej marki, ale muszę przyznać, że mają cudne kolory :) A jako fanka świeżych zapachów, z chęcią poznałabym Sun Sparkle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie psikadła. Myślę, że to pomarańczowe by mi podpasowało! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja takie mgiełki zapachowe lubię stosować latem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wody kolonskie dla kobiet, bardzo fajny pomysl.

    OdpowiedzUsuń
  8. tych jeszcze nie znam ale uwielbiam takie wody zwłaszcza latem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie sie prezentuja i bardzo zachecaja. Osobiscie po mgielki siegam latem, ale takie szybkie odswiezenie w ciagu dnia, dlaczegoby nie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne kolory <3 Wypróbowałabym chętnie wszystkie a chyba najbardziej Pink Bloom

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie słyszałam o wodach kolońskich dla kobiet :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie nuty, ciekawią mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Oriflame have amazing products and these Mists looks very beautiful. I'm sure that scent is amazing. Thank you so much for sharing.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/10/beauty-of-intuition_9.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Różowa i fioletowa to te, które bym kupiła <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie się prezentują, może się skuszę na jakiś zapach. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym je powąchała - lubię takie mgiełki i chętnie po nie sięgam. A tu wody kolońskie - od razu z tą nazwą mam miłe skojarzenia z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam je, ale na razie mnie nie kuszą ;) na jesień i zimę mam ulubiony zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger