poniedziałek, października 28, 2019

"To czego o mnie nie wiesz" Samantha Young - Wydawnictwo Burda Książki.

"Nie zaznasz miłości, jeśli nie uporasz się z przeszłością.
Dahlia McGuire, złotniczka i właścicielka sklepu z pamiątkami, choć zerwała niemal wszystkie kontakty z rodziną, uwielbia swoje spokojne życie w nadmorskim Hartwell. Gdy jednak ukochany ojciec jej potrzebuje, Dahlia nie waha się wrócić do Bostonu i zmierzyć z tym, co zostawiła za sobą. A przede wszystkim z Michealem Sullivanem, którego kocha najbardziej w świecie i który przed laty złamał jej serce. I vice versa.
Jedenaście lat wcześniej ona była dziewczyną jego najlepszego kumpla. W nim zakochała się jej najmłodsza siostra. Robili wszystko, co w ich mocy, by opanować rodzące się w nich uczucie, ale serca nie da się oszukać. Gdy wydawało się, że wreszcie znaleźli szczęście, tragedia w rodzinie McGuire’ów wszystko zmieniła. Dręczona wyrzutami sumienia Dahlia uciekła, porzucając ukochanego i bliskich.
Michael właśnie rozwiódł się z żoną i próbuje poskładać swoje życie na nowo. Powrót Dahlii jest dla niego jak grom z jasnego nieba. Oboje wiedzą, że to, co ich łączyło, nie znikło, a wręcz przybrało na sile. Gdy jednak Michael jest gotowy dać im szansę, Dahlia nie może poradzić sobie z poczuciem winy. I znów, jak kiedyś, ucieka, łamiąc Michaelowi serce.
Tym razem jednak mężczyzna nie zamierza się poddać. Rusza za ukochaną do Hartwell, gdzie musi nie tylko pokonać wątpliwości Dahlii, lecz także zmierzyć się z największym skandalem w historii tego uroczego, nadmorskiego miasteczka."
Autor: Samantha Young
Okładka: miękka
Format: 145x205
Ilość stron: 400
Premiera: 30.10.2019r.
"To czego o mnie nie wiesz" Samantha Young
"To czego o mnie nie wiesz" Samantha Young
"To czego o mnie nie wiesz" Samantha Young
Ta książka premierę będzie miała za dwa dni, czyli dokładnie 30 października.
 Pierwszy raz miałam do czynienia z twórczością tej autorki, która na swoim koncie ma sporo pozycji, które na pewno warto przeczytać. Po tej książce już wiem, że muszę swoje zaległości nadrobić i przeczytać je wszystkie.
Autorka w tej książce ukazuje nam, jak często w życiu zawirowania i pewne zdarzenia potrafią zmienić bieg naszego życia na wiele lat. Bardzo często obwiniamy się za coś, za co tak do końca nie powinniśmy, za co nie jesteśmy winni, ale my widzimy rzeczy z trochę innej perspektywy niż one tak na prawdę są. 
W taki właśnie sposób myślała przez wiele lat nasza główna bohaterka Dahlia. Winiła się za śmierć swojej młodszej siostry, czy aby na pewno słusznie? Obie kochały tego samego mężczyznę, ale on był zainteresowany tylko jedną z nich. Dahlia nie potrafi sobie poradzić z wyrzutami sumienia i z miłością do Michaela, dlatego postanawia porzucić swój dom rodzinny, rodziców, rodzeństwo i jego. Wyjeżdża bez słowa pożegnania, zaszywa się w małej mieścince i zaczyna prowadzić spokojne życie projektując, tworząc i sprzedając biżuterię, którą sama robi.
Pewnego dnia jej życie przewraca się do góry nogami, następuje niespodziewany splot zdarzeń, gdy w jej pracowni pewnego dnia pojawia się Michael. Czy po tylu latach, ponownie dopuści go do swojego, ułożonego życia? Czy kolejny raz przed nim ucieknie? Czy jednak pozwoli miłości i uczuciu zwyciężyć?
Jak zakończy się ta historia, o tym musicie przekonać się sami, sięgając po tę książkę. Warto przeczytać.
Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu  Burda Książki.   
 
http://www.burdaksiazki.pl/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 komentarze:

  1. Wpisuje sie w gusta mojej mamy, podam jej tytul :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że zakończy się dobrze i będą razem. Każdy zasługuje na miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest jedna z nielicznych autorek obyczajowych, które naprawdę lubię. Po tą książkę z pewnością sięgnę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś czytałam jej ksiązki, były ok. Ta też zachęca

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzbudziłaś we mnie ciekawość i chęć poznania zakończenia tej historii

    OdpowiedzUsuń
  6. takie typowe romansidło a co tam wpisuje na listę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ksiązka zapowiada się świetnie. Ależ jestem ciekawa jak zakończy się ta historia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię od czasu do czasu sięgać po takie książki, niestety teraz nie mam zbyt wiele czasu na czytanie, ale może zimą się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wpisuje się w mój gust, ale opis jednak mnie zaciekawił, możliwe że się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ksiazka idealna dla mojej koleżanki, ja jakoś nie mam ochoty na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czuję się zainteresowana tą książką i z pewnością się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie czytałam książek tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja raczej ostatnio sięgam po thrillery, ale czasem lubię i takie bardziej bliskie historie - wydaje się być całkiem ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam jeszcze twórczości autorki, ale zaciekawiłaś mnie tą książką, więc zapisuję tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sam tytuł daje dużo do myślenia o tej ksiązce.. ciekawa musi być.

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna książka na jesienny wieczór w towarzystwie pysznej herbatki i kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam twórczość Samanthy Young. Zwłaszcza polecam gorąco Wbrew zasadom. Teraz czytam inną książkę tej autorki. Przynajmniej próbuje, bo ciągle coś mi przeszkadza :/

    OdpowiedzUsuń
  18. zazwyczaj sięgam po kryminały lub thrillery ale ta książka niesamowicie mnie ciekawi, idealna na jesienny wieczór

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam tę ksiażke na swojej liście czytelniczej :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie książki Jestem bardzo ciekawa dalszych losów głównej bohaterki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie ją przeczytam ;) lubię takie książki raz na jakis czas

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger