piątek, października 18, 2019

The One podkład i mgiełka utrwalająca makijaż - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Nie wiem jak u Was, ale u mnie podkłady znikają w bardzo szybkim tempie, dlatego zamawiam je w dużych ilościach. Co rusz możecie u mnie o jakimś poczytać opinie. Dzisiaj będzie kolejny z oferty Oriflame, jest to podkład z serii The One w kolorze Natural Beige. Zobaczycie również z tej samej serii mgiełkę utrwalającą makijaż. 
Zapraszam na post :)


Mgiełka utrwalająca makijaż The ONE
Mgiełka utrwalająca makijaż The ONE
Mgiełka utrwalająca makijaż The ONE
"Leciutka, przejrzysta mgiełka, która natychmiast utrwala makijaż i zapewnia nieskazitelny wygląd przez cały dzień. Dzięki technologii FreshFix makijaż wygląda świeżo aż do ośmiu godzin, nawet w wilgotnych warunkach i gdy się spocisz. Nie ma potrzeby robienia poprawek w ciągu dnia, a ty czujesz się pewna siebie, mając swój look pod kontrolą" 50ml

Takiego kosmetyku brakowało w mojej kosmetyczce. Obecnie potrzebuję, żeby mój makijaż bez poprawek utrzymywał się cały dzień, dlatego z chęcią sięgam po tę mgiełkę. Mgiełka zamknięta jest w czarnym, plastikowym opakowaniu z fioletowym atomizerem. Działa on bez zarzutu, rozpyla delikatną mgiełkę. Pachnie ładnie i delikatnie. Z czystej ciekawości odkręciłam atomizer i okazało się, że kolor wody jest mleczny, a nie przeźroczysty jak się spodziewałam. Jeśli potrzebujecie dobrego utrwalacza Waszego makijażu, to serdecznie Wam go polecam.

Podkład The ONE EverLasting
Podkład The ONE EverLasting
Podkład The ONE EverLasting
Podkład The ONE EverLasting
"Nowa, ulepszona formuła bestsellerowego podkładu The ONE EverLasting zapewnia trwałość przez 24 godziny*. Technologia FreshFix zapewnia ultra trwałość podkładu i zwiększa uczucie komfortu skóry. Opatentowany kompleks SkinRenew odżywia, regeneruje i chroni skórę***." 30ml 

Podkład umieszczony został w kartoniku, który zabezpiecza szklaną, przeźroczystą buteleczkę. Widać przez nią zarówno kolor samego podkładu, jak i jego ubytek podczas używania, wiemy dokładnie kiedy nam się skończy. Kolor podkładu jest średni, nie jest ani za jasny, ani za ciemny. Wpadający w żółte/beżowe tony. krycie jest delikatne, jeśli mamy sporo do ukrycia, to musimy poszukać innego podkładu, który będzie miał mocniejsze krycie.
Do dziennego, delikatnego makijażu będzie idealny.
 Gdy go pierwszy raz powąchałam, od razu zapach skojarzyłam z bańkami, które puszczałam jak byłam małą dziewczynką :)
Kolejne, bardzo fajne kosmetyki firmy Oriflame, które mogę śmiało Wam polecić.
Pozdrawiam.

18 komentarzy:

  1. Ja w sumie nie używam tego typu produktów, zresztą do ich kolorówki, a szczególnie pielęgnacji podchodzę bardzo ostrożnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. użycie takiej mgiełki jest szczególnie korzystne gdy wykonujemy makijaż mineralny, dość suchy , coś o tym wiem i sięgam po takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mgiełkę utrwalajaca z Avonu jestem z niej bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawilas mnie ta mgielka :) moze ona mnie przekona do takich kosmetykow

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba kosmetyki bardzo mnie zaciekawiły. Rzadko zamawiam z katalogów, ale może tym razem się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. podkład ciekawi mnie od dawna, zresztą juz u ciebie widziałam i ciągle mnie nim kusisz

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie testować podkłady. Sama bym chętnie przetestowała i ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam na oku ten podkład bo nie potrzebuję mocnego krycia

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze mnie zastanawiały te mgiełki utrwalajace makijaż. chyba bym ją chciala mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mgielki jeszcze nie miałam ale podkład tak i bardzo go lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie stosowałam jeszcze utrwalacza do makijażu, chyba sobie taki zamówię

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten podklad wyglada ciekawie, wieki nie mialam stycznoscia z Oriflame :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tą mgiełkę, ale nie sprawdziła się u mnie. Mam suchą skórę i odczuwałam po niej uczucie ściągnięcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Mgiełki utrwalające to u mnie must have. Chętnie poznam i tą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta mgiełka mnie bardzo ciekawi. Ostatnio często sięgam po tego typu kosmetyki, więc chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka mgiełka mogłaby mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś ten podkład, ale mgiełki nie wypróbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger