środa, października 02, 2019

AVA Mi-Mic Bio Lift.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chcę Wam troszkę przybliżyć świetną serię firmy AVA jest to seria Mi-Mic Bio Lift. Niestety starzenie się jest naturalnym procesem rozpoczynającym się już po 25 roku życia, a niezwykle przyspieszającym po 40. Zapewne większość z nas doskonale to widzi spoglądając w lustro, widzimy pojawiające się kolejne zmarszczki. O tym jak ten proces możemy spowolnić przeczytacie poniżej.
Zapraszam na post.

AVA Mi-Mic Bio Lift

AVA Mi-Mic Bio Lift
AVA Mi-Mic Bio Lift
Krem głęboko odżywiający skórę do twarzy i szyi. Bogaty kompleks składników aktywnych wygładzających zmarszczki. Sekretem skuteczności kremu jest  najnowszej generacji peptyd biomimetyczny Progeline™. Redukuje progerynę – białko odpowiedzialne za starzenie się komórek. Zwiększa syntezę kolagenu oraz hamuje produkcję enzymów odpowiedzialnych za jego degradację. Przedłuża żywotność komórek. Wyraźnie wygładza zmarszczki i skutecznie ogranicza  powstawanie nowych.
Kompleks wzmocniony został w kwasy omega 3 i 6 oraz ceramidy roślinne, które wzmacniają strukturę naskórka poprzez odbudowę cementu międzykomórkowego. Przy regularnym stosowaniu kremu skóra staje się jędrna, odżywiona oraz ma wyraźnie młodszy i zdrowszy wygląd. Przeznaczony dla cery dojrzałej oraz pierwszymi zmarszczkami.

AVA Mi-Mic Bio Lift
Krem do twarzy i szyi wymagającej regeneracji, to wyjątkowy kompleks składników aktywnych. Najnowszej generacji peptyd biomimetyczny Progeline™ redukuje progerynę – białko odpowiedzialne za starzenie się komórek. Zwiększa syntezę kolagenu oraz hamuje produkcję enzymów odpowiedzialnych za jego degradację. Aktywuje białko długowieczności komórek. Zapewnia efekt liftingu przywraca jędrność i sprężystość. Daje silny efekt remodelingu.
Odmładzające właściwości kompleksu wzmocnione zostały poprzez dodanie oleju arganowego, witaminy E i komórek macierzystych z drzewa arganowego, które pobudzając komórki macierzyste skóry – wzmacniają jej potencjał regeneracyjny. Efektem stosowania kremu jest wyraźnie odmłodzona, zregenerowana, jędrna, gładka skóra. Dla każdego rodzaju cery dojrzałej.

AVA Mi-Mic Bio Lift
Krem dla cery dojrzałej wymagającej intensywnego nawilżenia. Najnowszej generacji peptyd biomimetyczny Progeline™ redukuje progerynę – białko odpowiedzialne za starzenie się komórek. Zwiększa syntezę kolagenu oraz hamuje produkcję enzymów odpowiedzialnych za jego degradację.
Proces odmładzania wzmacnia zastosowany w kemie intensywnie nawilżający kwas hialuronowy. Ogranicza proces odparowania wody ze skóry, zatrzymując cząsteczki wody wewnątrz głębokich warstw skóry.
Przy regularnym stosowaniu krem pozostawia  skórę  gładką, odpowiednio nawilżoną,  wyglądającą młodo i promiennie.

AVA Mi-Mic Bio Lift
AVA Mi-Mic Bio Lift
Wyjątkowo aktywny krem pod oczy. Zawiera zaawansowane technologicznie składniki o działaniu odmładzającym. Progeline™ – najnowszej generacji biomimetyczny peptyd niweluje objawy starzenia: redukuje białko odpowiedzialne za starzenie się komórek, zwiększa syntezę epidermalnego kolagenu, zwiększa jędrność i elastyczność skóry zapewniając efekt liftingu. Aktywuje syntezę białka długowieczności komórek.
Liposomalny kompleks witaminy C i kolagenu wnikając w głębokie warstwy naskórka zapewnia intensywne nawilżenie, odżywienie i regenerację delikatnej skóry pod oczami.

Innowacyjny, intensywnie odmładzający booster – reduktor zmarszczek. Przyspiesza naturalne procesy naprawcze naskórka. Dostarcza niezbędnych składników odżywczych w głębokie warstwy skóry. Aktywnie działająca skoncentrowana formuła najnowszej generacji peptydu biomimetycznego Progeline™ – jednego z najskuteczniejszych składników odmładzających, skutecznie redukuje zmarszczki oraz skutecznie ogranicza powstawanie nowych. Aktywuje białko długowieczności komórek.
Intensyfikację procesów naprawczych zapewnia kompleks liposomalno-owocowy. Bogaty w witaminy ekstrakt z kiwi odżywia i regeneruje naskórek, a wnikające głęboko liposomy kolagenowe intensywnie nawilżają skórę i odbudowują jej naturalną barierę ochronną.
Booster- reduktor doskonale uzupełnia działanie pozostałych produktów z serii  Mi-Mic Bio Lift. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, napiętą, zdecydowanie młodziej wyglądającą.

Każdy z tych kosmetyków zamknięty jest w szklanym opakowaniu z niebieskimi etykietami. 
Jeśli chodzi o kremy, to każdy z nich jest zaplombowany sreberkiem. Wszystkie mają biały kolor, są podobnej konsystencji i ładnie, bardzo delikatnie i nie nachalnie pachną. Używanie ich jest czystą przyjemnością. Każdy z nich bardzo dobrze nawilża moją suchą skórę. Wybór tej właśnie serii był strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o moją cerę. Czuję jak moja skóra za każdym razem dostaje zastrzyk energii, czuję że się odżywia i intensywnie nawilża - bo tego mi teraz najbardziej po lecie potrzeba. 
Pod krem aplikuję booster, który jakby wzmacnia to poczucie głębokiego nawilżenia. Moja skóra przechodzi proces naprawczy, czuć i widać efekt odmłodzenia i wygładzenia.
Może część z Was wie, że bardzo ostrożnie podchodziłam do kremów pod oczy, bo często podrażniały i uczulały moją skórę w tym delikatnym miejscu. Z lekką obawą dałam szansę kremowi z tej serii i nie żałuję. Jest niesamowicie lekki i aksamitny, żadne podrażnienia do tej pory nie wystąpiły a tego obawiałam się najbardziej, więc jestem bardzo zadowolona.
Kochani, podsumowując mogę Wam tylko bardzo, ale to bardzo polecić tę serię i wierzę, że będziecie z niej równie mocno zadowoleni tak samo jak ja. 

Znacie kosmetyki firmy AVA? Poznałyście już serię Mi-Mic Bio Lift?

16 komentarzy:

  1. cóż, przekroczyłam trzydziestkę i teraz już otaczam się takimi kosmetykami... :) a tych jeszcze nie znam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o marce, ale o tej serii kosmetyków jeszcze nie. Bardzo chętnie ją poznam, bo bardzo mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że krem pod oczy Cię nie podrażnił. Kiedyś miałam podobny problem, a teraz od dawna nic się u mnie nie dzieje. Marki osobiście jeszcze nie znam, ale nie raz o niej już słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki wyglądają profesjonalnie i zwracają na siebie uwagę. Myślę, że warto je poznać i sprawdzić u siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię kosmetyki Ava aczkolwiek z tą serią jeszcze nie miałam do czynienia, ciekawie prezentuje się reduktor zmarszczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej chyba ciekawi krem intensywne odżywienie :). Serii nie miałam, ale zdążyłam już się naczytać na blogach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. dla nie to kosmetyczna nowości, w ogóle marki jeszcze nie kojarze

    OdpowiedzUsuń
  8. kompletnie nie znam firmy, zaciekawiłaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zaciekawil mnie reduktor zmarszczek, a marki wczesniej nie poznalam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze okazji poznać kosmetyków tej marki, ale niesamowicie zaciekawił mnie ten booster :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że znam tą firmę :) moja siostra używa tych kosmetyków i bardzo sobie je chwali :) mnie zaciekawił krem pod oczy, bo ostatnio mam problem z skórą wokół oczu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś krem z tej marki. Mile wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszce ta marka nie wpadła mi w ręce, ale kto wie może to sie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Może powinnam wypróbować, bo zauważyłam taką brzydką na czole od marszczenia brwi :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe kosmetyki, szczególnie krem pod oczy mnie zainteresował. : )

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger