poniedziałek, października 07, 2019

SHOW GLOW lip laquier - Revers Cosmetics.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Kto lubi błyszczyki? Nie tak dawno temu prym w makijażu wiodły matowe pomadki, od niedawna do łask wróciły metaliczne, błyszczące usta. Nie ukrywam, że się z tego powodu cieszę, zawsze byłam fanką błyszczyków/pomadek w płynie, które nadawały piękny błysk i optycznie powiększały usta.
Pokażę kilka wariantów kolorystycznych błyszczyków do ust firmy Revers Cosmetics.
Zapraszam na post.

SHOW GLOW lip laquier

SHOW GLOW lip laquier
SHOW GLOW lip laquier
SHOW GLOW lip laquier
SHOW GLOW lip laquier
SHOW GLOW lip laquier
"Innowacyjny lakier do ust łączący w sobie trwałość pigmentów i głębię kolorów szminki z metalicznym efektem GLOW. Jego kremowa formuła nakłada się niewiarygodnie łatwo i pokrywa usta lśniącym, wielowymiarowym kolorem pełnym blasku. Produkt zawiera mieniące się, odbijające światło pigmenty, które zapewniają intensywnie błyszczący, metaliczny efekt na ustach. Twoje usta będą wydawały się pełniejsze i większe.
SHOW GLOW posiada wyjątkowy, precyzyjny aplikator, który perfekcyjnie rozprowadza kosmetyk na ustach."
Cena: 8,99zł

Mam zestaw 6ciu błyszczyków o numerach 26,27,28,29,30 i 31 Numery i nazwy przypisane są odpowiednim kolorom, które widzicie na swatchach. Cztery z nich są jasne, dwa kolejne ciemne. 
Opakowania widzicie jak wyglądają, czyli typowo dla błyszczyków, są przeźroczyste i dokładnie widać po jaki kolor sięgamy. Aplikator jest precyzyjny, zgrabny, miękki i wygodnie się nim maluje. Wszystkie kolory są mocno napigmentowane, wystarczy raz, góra dwa razy przeciągnąć aplikatorem po ustach i są pięknie pokryte kolorem, bez smug i prześwitów.
Przy ciemnych kolorach musimy pamiętać, że są napigmentowane i jeśli zjemy, to kolor nie do końca zejdzie i będziemy musiały zmyć go dokładnie płynem, lub mleczkiem do demakijażu.
Zapach jest śliczny, jak dla mnie czekoladowy, bardzo apetyczny.
Jeśli lubicie piękny błysk na ustach, to te pomadki są zdecydowanie dla was. Ja bardzo je lubię i często goszczą na moich ustach.
Polecam :) 

Który kolor najbardziej Wam się podoba? Sięgacie po błyszczyki, czy jesteście fankami tradycyjnych pomadek?

22 komentarze:

  1. Podoba mi się odcień 26 i 27. Lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory :) Myślę że odnalazłabym się w każdym z nich. Jestem fanką nude jak i wyrazistych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolorki, ale to Cherry Kiss skradł moje serce

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię błyszczyki! Zwłaszcza te, które nadają ustom delikatny kolor ;) Z tych tutaj, najbardziej podobają mi się kolorki 26 i 27 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek 31 jest najpiękniejszy, taki wyrazisty i odważny. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana już widziałam na Ig te kolorki :) najbardziej podobają mi się te w odcieniu różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory bardzo ładne, wpadają w oko. Jednak nie jestem fanką błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolorki choć zdecydowanie wolę maty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak wygladaja na ustach, kolory sa bardzo interesujace :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi sie dwa najciemniejsze odcienie. Jednak ja wolę matowe pomadki od tych błyszczących

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie kolory są przepiekne! Brałabym każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory błyszczykow, z chęcią poznam ta markę bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory boskie, jednak nie używam błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcienie tych błyszczyków są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam jeden z nich jednak nie zrobił na mnie wrażenia. Kolorystyka natomiast bardzo mi się podoba - cała seria ma obłędne kolory

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam najciemniejszy kolor z tych Lakierów i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor Cherry Kiss podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię błyszczyki. Piękne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger