wtorek, marca 03, 2020

VASCO NAILS - Cat Eye i Water Color.

vasco nails
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Być może nie kojarzycie, ale dosyć dawno temu lakiery hybrydowe firmy Vasco gościły już u mnie na blogu, prezentowałam Wam piękną kolekcję bardzo zdolnej instruktorki Katarzyny Wolny TUTAJ i TUTAJ. 
Cieszę się, że i tym razem mogę Wam pokazać dwa kolory z kolekcji Cat Eye, która cały czas króluje w salonach stylizacji paznokci i jak widać szybko nie zniknie.
Zapraszam na post.  

water color vasco
water color vasco
 Water Color to kolekcja kolorów, która idealnie sprawdzi się w zdobieniach typu akwarele, rozmycia, dymki. Wydajne, łatwe w aplikacji, płynne, dobrze pigmentowane podbiją serce każdej stylistki.

Sposób użycia:
1. Przygotować płytkę paznokcia (odsunąć skórki i błonki np. frezarką , zmatowić płytkę pilnikiem lub polerką o wybranej gradacji)
2. Odtłuścić płytkę, nałożyć cienką warstwę bazy dedykowanej do wybranej kolekcji Vasco i utwardzić w lampie LED lub UV.3. Nałożyć warstwę wybranego koloru i utwardzić w lampie LED (Czynność można powtórzyć. Należy nakładać ultra cienkie warstwy ze względu na duża pigmentację)
4. Na lakier hybrydowy nałożyć WATER COLOR, tak aby plamki rozmyły się. Poczekać do odparowania i utwardzać w lampie. 
Ewentualnie można użyć jako tła pod inne zdobienia, ornamenty z wykorzystaniem naszych produktów.    

vasco nails cat eye
vasco nails cat eye
vasco nails cat eye
 Vasco Nails Galaxy Cat Eye to absolutny hit sezonu. Połączenie zapierającego dech efektu kocich oczu z galaktycznym błyskiem pyłku.
  A wykonanie? Banalnie proste, wystarczy jedna warstwa Vasco Nails Galaxy Cat Eye na czarny lakier. Stwórz zachwycające i niepowtarzalne stylizacje przy użyciu magnesu. I gotowe! Vasco Nails Galaxy Cat Eye to wielowymiarowy efekt, który uzyskasz w bardzo prosty sposób.

vasco nails cat eye
vasco nails cat eye
Lakiery Cat Eye najlepiej aplikować jedną warstwę na czarny kolor. Do mojej stylizacji użyłam koloru Furie. Wszystkie paznokcie pomalowałam najpierw czarnym kolorem. Na dwa nałożyłam jedną warstwę lakieru Cat Eye Furie i przyłożyłam magnes, żeby powstało kocie oko.
A na trzy pozostałe położyłam jedną warstwę Cat Eye Furie, ale już nie przykładałam magnesu i wyszedł piękny kameleon. Dodatkowo jeden, środkowy ozdobiłam pianą.
Mam nadzieję, że całość Wam się spodobała. 
Cat Eye cały czas święci triumfy, kilka lat wstecz to zdobienie było bardzo modne i jak widać tak jest nadal, co mnie osobiście bardzo cieszy, ponieważ jest to szybka stylizacja, a do tego bardzo ładna.
Na wzorniku pokazałam Wam również dwa kolory Water Color (na białym tle), złoty i różowy, oba są kolorami metalicznymi. Możemy nimi robić plamki, dymki, kwiatuszki itp. Kolory możemy łączyć ze sobą, na jednym paznokciu możemy użyć kilku kolorów, wszystko zależy od naszej wyobraźni.
Jeśli jeszcze ktoś z Was nie śledzi mojego profilu na IG @dolina_piekna i @beauty_i_nails, to serdecznie zapraszam, tam na bieżąco dodaję stylizacje, moje prace.

Koniecznie dajcie znać, czy nosicie kocie oko? Podoba Wam się takie zdobienie?

18 komentarzy:

  1. Dawno nie kupowałam lakierów tej marki, ale wiem, że mają świetną jakość i sporą gamę kolorystyczną. Podobają mi się Twoje pazurki i zawsze jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kocie oko na paznokciach. To świetny i szybki sposób na zdobienie :) Zwłaszcza dla mnie, bo w zdobieniach jestem kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  3. omg zakochałam się w tej paznokciowej stylizacji! o mamo jaka ona cudna!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi sie ten piankowy efekt na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba efekt jaki zmalowałas na paznokciach, chętnie sama bym takie nosiła

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne kolory :) W tej chwili niczego nie mam na paznokciach, ale ten efekt tak mi się podoba, że mam ochotę na jakąś zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cat Eye do mnie nie przemawia, jakoś średnio mi leży efekt, jaki zostawiają i to ogólnie, każdej marki. Za to akwarele kocham i mogłabym korzystać z tego typu lakierów przy każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie robiłam manicure kocie oczy, ale prezentuje się super więc na pewno wypróbuję ten sposób zdobienia paznokci

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jakieś lakiery tej marki i dla mnie są spoko. A twoje stylizacje manicure są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne kolory... aż mam ochotę na zmianę na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się takie zdobienia, ale ja osobiście mam klasyczne kolory na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny manicure nam tutaj zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie, cat eyes jest świetne i w sumie proste w wykonaniu. A efektami można się cieszyć przez dłuższy czas:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie one ą ładne i mają bardzo dobrą pigmentację widzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie noszę. Jestem wyznawcą jednolitego manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne te twoje pazurki :) kiedyś chodziły mi takie po głowie, ale na razie jestem zakochana w jasnych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam, ale ma super nazwę ;) Będę musiała następnym razem zapytać u kosmetyczko, może oferuje takie zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdobienia wykonałaś <3 O ile efekt cat eye jest mi znany, o tyle te lakiery z serii Water Color, niesamowicie mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger