środa, lipca 15, 2020

MODELONES - akcesoria do paznokci.

MODELONES
Hej!
Witajcie Kochani :)
Jakiś czas temu poznaliście firmę Modelones, na tej stronie zamawiam różnego rodzaju akcesoria do paznokci. Są to nie tylko hybrydy, ale i pudry do manicure tytanowego. Tym razem pokusiłam się również o różnego rodzaju akcesoria do paznokci. Wszystko co zamówiłam, zaraz Wam pokażę.
Mam nadzieję, że zaciekawią Was te produkty. Zapraszam na post. 

MODELONESMODELONES
MODELONES
MODELONES
MODELONES
MODELONES
MODELONES
MODELONES
MODELONES
MODELONES
MODELONES
MODELONES
MODELONES
 Zacznę od tego, że w sklepie Modelones możecie kupować od razu gotowe zestawy takie, które Was najbardziej interesują, nie musicie każdej rzeczy zamawiać osobno. Jeden gotowy zestaw składa się z pędzli, różnej wielkości sond, cyrkoni kryształków w różnych rozmiarach, oraz kolorowych tasiemek (naklejek) wraz ze specjalnym pojemniczkiem do którego wkładamy te krążki, żeby wygodnie wyciągać te tasiemki i kleić na paznokciach.
Cały zestaw podlinkuję Wam TUTAJ jeśli ktoś ma ochotę go zamówić, to od razu zostanie przekierowany na stronę sklepu z tym zestawem. 
Bloczki polerskie wraz z pilnikami i niebieską szczoteczką, to kolejny zestaw, który możecie zamówić TUTAJ. Do tych wszystkich stylizacji, które dla Was tworzę potrzebuję pilników i bloczków. Bloczki są mi niezbędne przy manicure tytanowym.
Osobiście nie zakładam sobie tipsów, ale zamówiłam je w przeźroczystym i mlecznym kolorze, bardziej do ćwiczeń, do zdobień, niż do noszenia ich na paznokciach. Tipsy kupicie TUTAJ. Możecie sobie w opcjach wybrać wariant jaki chcecie. W zestawie jest aż 500szt. 
Oczywiście nie jest to całe zamówienie jakie do mnie dotarło, w kolejnym wpisie pokażę Wam hybrydy i kolory jakie zamówiłam, wraz ze stylizacjami. 

Lubicie takie gotowe zestawy z akcesoriami do paznokci? Czy raczej wolicie kupować każdą rzecz osobno?

12 komentarzy:

  1. Takie sklepy sa świetne mozna tam kupic wiele dobroci

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tipsy pamiętam z moich czasów licealnych :) ale jednak to nie moja bajka, fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że prawdziwe maniaczki paznokciowe, z pewnością docenią takie zestawy :) Mnie osobiście, najbardziej podobają się akcesoria do zdobień, zwłaszcza te błyskotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie gotowe zestawy, zwłaszcza kiedy jest w nich wszystko czego potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj w takich gotowych zestawach trafiają się produkty których nie potrzebuję, dlatego wolę kupować wszystko oddzielnie

    OdpowiedzUsuń
  6. O koleżanko! Wszystko bym Ci zabrała, bo mam świra na punkcie takich gadżetów i akcesoriów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedzę że paznokcie to twój konik. Naprawdę dużo masz tych akcesorii na pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbym miała kupować, to pewnie od razu w zestawie ;) Byłaby szansa, że nic się nie zgubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, ileż tego jest :D sporo pędzelków, ale domyślam się, że można nimi wyczarować cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne akcesoria dla fanek pięknych pazurków :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I kolejne paznokciowe cuda u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger