niedziela, lipca 12, 2020

FEMMELUXEFINERY - kolejne, udane zamówienie.

FEMMELUXEFINERY
Hej!
Witajcie Kochani :)
Powoli poznajecie ze mną asortyment sklepu femmeluxefinery.co.uk  z czego bardzo się cieszę.
  Tym razem znowu postawiłam na sportowe, luźne ubrania. Pokażę Wam dwa komplety (dresy) i dwie koszulki z krótkim rękawem.
Zapraszam na post.
FEMMELUXEFINERY
 Stone 'Santa Clara' Graphic Print T-Shirt - Jewel
 Bardzo fajna, jasno różowa koszulka. Jest z milutkiego, cienkiego materiału. Prześwituje, ale na upały jest idealna. Szczerze mówiąc, oglądając zdjęcia byłam pewna, że będzie z innego materiału uszyta. Ale nie narzekam, koszulka jest świetna.

FEMMELUXEFINERY
 Pink 'La Femme' Slogan Print Lip T-Shirt - Rayna
 Ta koszulka jest uszyta z grubszego materiału, typowa koszulka z nadrukiem. Mam jeszcze dwie czarne z ustami, dlatego tym razem chciałam żeby to był jaśniejszy kolor, postawiłam na piękny, jasny róż. Ale tutaj nie trafiłam z rozmiarem, jest ewidentnie o jakieś dwa rozmiary za duża.

FEMMELUXEFINERY
 Khaki Long Sleeve Loungewear Set - Jinell
 W mojej szafie raczej nie znajdziecie ubrań w kolorze khaki. Unikam tego koloru, sama nie wiem dlaczego, bo ten dresik jest całkiem ładny, fajny i mega wygodny. Muszę przekonać się do tego koloru i częściej zamawiać ubrania w tym kolorze. Tutaj trafiłam idealnie z rozmiarem, leży dobrze i dobrze się w nim czuję.

FEMMELUXEFINERYBlack Rib Two Piece Loungewear Set - Aloranna
Na koniec zostawiłam sobie perełkę, czyli czarny komplecik. Jest z elastycznego materiału w prążki. Materiał jest dosyć cienki, ale nie jest prześwitujący. Bardzo fajnie się układa i dopasowuje do sylwetki. Dla porównania pokazałam Wam zdjęcia modelki ze strony sklepu, żebyście mogli zobaczyć, jak te wszystkie ubrania są przedstawiane, a jak wyglądają w realu. Jak widzicie, wyglądają tak samo, co mnie bardzo cieszy, bo wiemy czego możemy się spodziewać, co po zamówieniu do nas dotrze.
 
Mam nadzieję, że chociaż jedna rzecz z mojego zamówienia wpadła Wam w oko :)
Jeśli nie, to nic straconego, asortyment jest tak obszerny i bogaty, że na pewno coś dla siebie odpowiedniego znajdziecie.
Jeśli lubicie wygodną odzież, to zerknijcie na te działy:
 
A Ty lubisz nosić takie koszulki i dresy? Znacie sklep Femmeluxefinery? Podoba Wam się odzież z tego sklepu?

15 komentarzy:

  1. Nie znam tego sklepu.

    Po domu najchętniej chodzę w koszulce na ramiączkach i legginsach albo krótkich spodenkach :) Wszystkie spodnie dresowe ostatnio wyrzuciłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też zamówiłam parę zestawów u nich i jestem z nich zadowolona 🥰

    OdpowiedzUsuń
  3. super, czekam na ten khaki dres, a czarny zestaw też mam podobnie jak koszulki, są ekstra

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie robiłam zakupów jeszcze w tym sklepie. Bardzo podoba mi się pierwsza luźna koszulka, super

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zamówienie, a dresik w kolorze khaki jest ekstra

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam sklepu, ale bardzo lubię nosić :D W szczególności przez okres kwarantanny się z nimi polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że zamówienie udało się. Ja też bardzo lubię ich ubrania. Wygodne I świetnie się noszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. W tych ciuchach prezentujesz się lepiej jak te ich wychuchane modelki ;) Podoba mi się całe zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie też miałam ta bluzkę z ustami i kompletnie rozmiar odbiegał od tego na stronie. Ostatni Dres mam tylko w innym kolorze. Uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń
  10. patrzymałam ostatnio na ten dres khaki i chyba go sobie zamówie jednak. Fajny

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarny dresik bardzo fajny! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje zamowienie ostatnie jest podobne do Twojego, także dostałam za duże koszulki :) na przyszłość wezmę mniejsze

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście fajnie one się prezentują u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger