sobota, lipca 04, 2020

SMART NAIL - hybrydy numer 193 i 194.

Smart Nail
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj pokażę Wam dwa, moim zdaniem piękne kolorki hybryd SmartNail, będą to numery 193 i 194.
Jeden, to piękna, klasyczna czerwień z drobinkami, a drugi to fiolet i również z drobinkami, mam nadzieję że oba Wam się spodobają.

Smart Nail
Smart Nail
Smart Nail
Smart Nail
To piękna, ponadczasowa, elegancka, brokatowa czerwień. Ten kolor jest tak piękny sam w sobie, że wszelkie ozdoby będą zbędne. Ten kolor zawsze się obroni. Będzie pięknie wyglądał na długich, jak i na krótkich paznokciach. 

Smart Nail
Smart Nail
Kolejny, brokatowy lakier hybrydowy, to taki nieoczywisty fiolet, wrzos, śliwka. Jak dla mnie jest to wielokolorowy kolor, trochę ciężko go do końca sprecyzować.
Oba kolory trafiają idealnie w mój gust, bardzo mi się podobają. Kolejną sprawą, na którą warto zwrócić uwagę, to bardzo dobra pigmentacja tych lakierów, na prawdę wystarczy jedna warstwa, żeby dobrze pokryć paznokieć. Gęstość jest również jak dla mnie świetna. Ja osobiście lubię gęstsze lakiery, rzadkimi źle mi się pracuje, często zdarza mi się że zaleję sobie skórki, bo lakier sam spłynie na nie, bez mojej wiedzy ;)
Tutaj mogę wszystko kontrolować, nie muszę się obawiać, że coś się rozleje, zaleje skórki.
Polecam, lakiery są bardzo dobre.
Jeśli szukacie fajnych i nie drogich lakierów hybrydowych, to  dostaniecie je w sklepie www.babskiefanaberie.eu 
Oczywiście asortyment tego sklepu jest ogromny i znajdziecie w nim dużo więcej produktów, nie tylko do stylizacji paznokci, koniecznie zajrzyjcie.
 
Dajcie znać, który z tych dwóch kolorów bardziej Wam się spodobał? Znacie sklep internetowy babskiefanaberie.eu?

13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie bardziej spodobał mi się pierwszy kolorek :D Nie znałam wcześniej tego sklepu :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba kolorki bardzo mi się podobają, Twoje stylizacje są aawsze rewelacyjne i profesjonalne

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam drobinki w lakierach, oba kolorki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kolorki piękne, ale moje serce skradł ten fiolet <3 I nie mogę się napatrzeć na Twoje długie pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pierwszy kolor bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie stylizacje sa piękne, ale ta druga zrobiła na mnie większe wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są przepiękne ♥️ tworzysz cuda na paznokciach. Może dodasz kiedyś jakiś post jak wykonujesz tak perfekcyjne Mani?

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurczę, te kolory skradły moje serce. piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię zaglądać na wpisy z Twoimi stylizacjami. Masz głowę pełną pomysłów i podziwiam Cię. Ja nigdy nie wiem co zrobić na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwien jest mega seksowny. Naprawdę masz piękne paznokcie. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. oba cudne i wspaniałe paznokcie. Rewelacyjna robota

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tej marce lakierów hybrydowych. Przyznam, że twój manicure wygląda bosko!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger