piątek, lipca 17, 2020

BLUESKY - Gum Gel, Aquacolor nail pen i Blossom Gel.

BLUESKY
Hej!
Witajcie Kochani :)
W dzisiejszym poście pokaże Wam kolejne, bardzo fajne produkty firmy Bluesky. Jestem bardzo ciekawa, czy któryś z nich Wam się spodoba.
Tradycyjnie produkty i kolorki zobaczycie na moich paznokciach.
Zapraszam na post. 


BLUESKY
BLUESKYBLUESKY
 Bluesky Blossom Gel BM 13
Blossom gel - specjalna kolekcja lakierów Blossom Gel, która umożliwia robienie efektu blossom bez większego wysiłku. Baza to bardzo rzadki biały podkład, który umożliwia doskonałe rozlewanie się lakierów.
Na nie utwardzoną bazę nakładamy, cieniutkim pędzelkiem, wybrany kolor lakieru z kolekcji Blossom np. w formę róży, kolor sam się ładnie rozprowadzi. Czekamy aż kolor rozpłynie się do satysfakcjonującego efektu i utwardzamy całość w lampie.
Całość na koniec pokrywamy topem.
Pojemność: 8ml

BLUESKY
BLUESKY
BLUESKY
BLUESKY
BLUESKY
 AQUACOLOR NAIL PEN 04
 IDEALNE ROZWIĄZANIE BY WYKONAĆ SZYBKO PIĘKNE ZDOBIENIA.
AQUACOLOR NAIL PEN TO FARBKA W NABOJU Z WYGODNYM APLIKATOREM W POSTACI PENA Z PĘDZELKIEM.
 SPOSÓB UŻYCIA:
 Z NABOJU WYCIĄGNĄĆ GUMOWĄ ZAWLECZKĘ I UMIEŚĆ NABÓJ W PENIE TAK JAK W PIÓRZE Z NABOJAMI. 
ZDOBIENIE BĘDZIE SZYBKIE I ŁATWE W WYKONANIU JEŻELI PRZED APLIKACJĄ AQUACOLOR NAIL PEN UŻYJESZ BLUESKY  TOP MATT UTWARDZONEGO W LAMPIE UV/LED 60 SEK. KONIECZNIE PRZETRZYJ MIEJSCE, GDZIE CHCESZ MIEĆ ZDOBIENIE WACIKIEM BEZPYŁOWYM Z CLEANEREM, ABY PODCZAS TWORZENIA ZDOBIENIA FARBKA NIE ROZMYWAŁA SIĘ. 
PODCZAS WYKONYWANIA ZDOBIEŃ, DO UZYSKANIA ZADOWALAJĄCYCH EFEKTÓW, PO NAŁOŻENIU AQUACOLOR NAIL PEN POCZEKAJ AŻ FARBKA PRZESCHNIE I UŻYWAJ CIENKIEGO PĘDZELKA ZAMOCZONEGO W NIEWIELKIEJ ILOŚCI CLEANERA DO NADANIA ODPOWIEDNIEGO KSZTAŁTU TWOJEMU ZDOBIENIU. 
TAM GDZIE CHCESZ UZYSKAĆ DELIKATNY KOLOR UŻYJ WIĘKSZEJ ILOŚCI CLEANRA. 
JEŻELI PO PIERWSZEJ APLIKACJI ZDOBIENIE NIE JEST MOCNO INTENSYWNE POCZEKAJ AŻ WSZYSTKO PRZESCHNIE (NIE UTWARDZAMY W LAMPIE) I PONÓW CZYNNOŚĆ OD NAŁOŻENIA AQUACOLOR NAIL PEN PO NADANIE KSZTAŁTU CLEANEREM. 
GDY UZYSKASZ ZADOWALAJĄCY EFEKT POCZEKAJ AŻ ZDOBIENIE PRZESCHNIE I ZA POMOCĄ BLUESKY TOP COAT LUB BLUESKY TOP NO WIPE ZABEZPIECZ ZDOBIENIE I CAŁOŚĆ UTWARDŹ W LAMPIE UV/LED

BLUESKY
BLUESKY
BLUESKY
BLUESKY
 BLUESKY GUM GEL CRYSTAL 08 8g
 Rewelacyjna nowość na Polskim rynku Bluesky Gum Gel to niezwykły produkt do modelowania i przedłużania paznokci, jest bardziej elastyczny
niż akryl, ale silniejszy niż twardy żel. Bluesky Gum Gel samopoziomujący się, ale pozostaje tam, gdzie go umieścisz
nie spływa tak jak tradycyjny żel. W przeciwieństwie do akrylu, nie twardnieje podczas pracy, można go bardzo długo modelować,
a dopiero później utwardzić w lampie LED (30s) lub UV (2 min.)
Do pracy używamy zwykłego cleanera, a nie liquidu, a zatem nie mamy nieprzyjemnego zapachu,
Podczas utwardzania Gum gel, nie występują skoki ciepła,
nie ma też lepkiej warstwy po utwardzeniu.
Jest to produkt dzięki, któremu szybciej przedłużysz paznokcie, bez używania szablonów
i długotrwałego procesu obrabiania żelu.
Do uzyskania pożądanego efektu, potrzebne są  Bluesky formy.
 
Pokazałam Wam trzy produkty firmy Bluesky, oraz ich zastosowanie na paznokciach. Jako pierwszy był użyty blossom gel w zielonym kolorze. Ten efekt zdobienia paznokci jest już od dawna dobrze znany, ale nadal bardzo chętnie wykonywany. Jest to nic innego jak rozmycie na rzadkim, przeważnie białym tle innego, dowolnego koloru. Najczęściej tym sposobem maluje się róże, choć nie tylko, możemy tą techniką tworzyć wiele innych wzorów.
W drugim zdobieniu użyłam aquacolor nail pen, w kolorze różowym. Pierwszy raz robiłam takie zdobienie, myślę że jak na pierwszy raz kwiaty wyszły całkiem fajnie. Powiem szczerze, że zakochałam się w tej metodzie zdobienia paznokci i chciałabym jeszcze więcej się w niej doszkolić, będę więcej ćwiczyć i mam nadzieję, że kwiaty będą mi coraz piękniejsze wychodziły.
W trzeciej stylizacji użyty został gum gel, to nic innego jak poly żel, flexy żel, czy duo żel - czyli akrylożel (żel i akryl w jednym).
W obłędnie różowym kolorze z maleńkimi drobinkami. Na żywo wygląda rewelacyjnie, ja jestem nim zachwycona i oczarowana. Praktycznie powinno się używać specjalne formy jakie są do akrylożelu, ale można również podkładać zwykłe formy i też ładnie przedłużymy paznokcie. Mam nadzieję, że moje zdobienie z tym kolorem przypadnie Wam do gustu.
 
Koniecznie dajcie znać, które zdobienie i z którym produktem najbardziej wpadło Wam w oko?

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten efekt, Od początku, gdy tylko się pojawiły Neonail Aquarelle, kupiłam wszystkie i używam regularnie :). Tutaj widzę fajniejszy pędzelek, bardziej precyzyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pędzelek wydaje sie być świetna opcją

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt blossom jest genialny a Twoje paznokcie zawsze przepiękne i z przyjemnością je podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sprawa, można z łatwością wyczarować piękne zdobienia. U Ciebie zawsze ich pełno :) Muszę sprawdzić ofertę tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super, że są takie lakiery, z którymi można wyczarować takie efekty bez wysiłku. Jak zawsze cudo stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wiem jak ty to robisz ale twoje paznokcie zaskakuja mnie i to mega jak zawsze. Sliczne kolory jak i wzory

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o tych dwóch pierwszych produktach, ale super wyszedł Ci nimi efekt na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta farbka w pisaku i lakier Blossom Gel, to coś zdecydowanie dla mnie :) Chciałabym się nauczyć robić takie zdobienia, a z takimi produktami, wydaje się to o wiele łatwiejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ostatnie <3 Podziwiam za te długie pazurki, u mnie się niestety nie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne te "mazaki". Pięknie wyglądają pierwsze i drugie paznokcie ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na Twoje stylizacje pazurków mogę patrzeć godzinami, są piękne, a Ty jesteś bardzo uzdolniona

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat dla mnie byłyby zbędne, ale na pewno spodobają się wielu osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo estetyczne paznokcie, zawsze robisz je z wielkim "smakiem". Mi osobiście ten pędzelek wydaje się być przydatną opcją :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger