środa, lipca 08, 2020

NC Nails Company; hybrydy - Beauty Lashes henna żelowa i w proszku.

 Hej!
Witajcie Kochani :)
 Nie wiem czy wiecie, sklep Nails Company w którym często zamawiam lakiery hybrydowe i inne akcesoria do paznokci, ma w swojej ofercie również produkty do brwi i rzęs.
Ja wypatrzyłam w Beauty Lashes, hennę żelową i proszkową do brwi i rzęs, jednak ja chciałam skupić się na brwiach.
Pierwsza próba już za mną, a co z tego wyszło, o tym dowiecie się z dalszej części tego wpisu.
Zapraszam do oglądania i czytania. Będą również hybrydy i stylizacja.

https://beautylashes.pl/
https://beautylashes.pl/
Profesjonalna henna proszkowa do barwienia rzęs i brwi w kolorze brązowym.
Hennę należy wymieszać z wodą utlenioną 3% do uzyskania gładkiej konsystencji. Nałożyć na brwi/rzęsy i pozostawić od 5-15 minut.
Nasycenie koloru zależne jest od czasu barwienia.
Pojemność 10 ml

 Profesjonalna henna żelowa do barwienia rzęs i brwi w kolorze jasnego brązu.
Hennę należy wymieszać z wodą utlenioną 3% do uzyskania gładkiej konsystencji. Nałożyć na brwi/rzęsy i pozostawić od 5-15 minut. Nasycenie koloru zależne jest od czasu barwienia.
Pojemność 15 ml

https://beautylashes.pl/
https://beautylashes.pl/
https://beautylashes.pl/
https://beautylashes.pl/
Mirror Powder Light Gold to światowy trend w stylizacji paznokci. Niezwykle łatwa aplikacja pozwala na uzyskanie efektu tafli lustra na paznokciach.

Kolor White Angel to przede wszystkim idealna biel i niesamowicie dobre krycie! Dzięki specjalnej formule ten lakier nie spływa na skórki, wystarczy JEDNA warstwa do idealnego krycia a specjalny pędzelek pozwala na bardzo precyzyjne malowanie przy samych skórkach. 
Biała hybryda idealnie sprawdzi się pod pyłki, do zdobień ale też jest niezbędna do wykonania bardzo klasycznych zdobień Black&White.

Energetyczny, soczysty i dynamiczny. Lakier hybrydowy Tramonto Veneziano to kolor, który przyspiesza tętno i pobudza do działania. Pomarańczowy neon w słoneczne dni, czy w upalną, imprezową noc będzie przykuwał uwagę.

Jeśli chodzi o brwi, to na zdjęciu które zrobiłam z trzema ujęciami jest nałożona henna żelowa. Z lewej strony grafitowa, z prawej brązowa. Poniżej brwi po zmyciu henny, a na samym dole brwi uzupełnione kremowym linerem do brwi. Jak widzicie moje brwi są rzadkie i jest ich mało, dlatego musiałam je uzupełnić pomadą. Na pewno najlepszym rozwiązaniem dla mnie, byłoby zrobienie brwi permanentnych, muszę się nad tym zastanowić, być może się zdecyduję.  
Pierwszy raz mam do czynienia z henną do brwi i robiłam ją sobie pierwszy raz. Wiem, że nie wyszło idealnie, muszę jeszcze popracować nad kształtem, mam nadzieję że następnym razem wyjdzie trochę lepiej.
Z lakierów hybrydowych tym razem wybrałam czystą biel i piękny, neonowy pomarańcz. Jako zdobienie użyłam pyłku Light Gold, na serdecznym paznokciu jako baza jest biały, a na środkowym ten pomarańcz. Jak widzicie odcień się różni i jestem pewna, że na każdym innym kolorze, odcień będzie zawsze inny.
Jak zawsze jakość hybryd jest rewelacyjna :) Podoba Wam się taki neonowy pomarańcz? Mnie bardzo przypadł do gustu.

A Wy nakładacie sobie same hennę w domu? Wolicie tę proszkową, czy żelową?

15 komentarzy:

  1. Spodobały mi się Twoje pazurki :) super Ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze jestem zachwycona Twoimi paznokciami. Skąd czerpiesz inspiracje na takie wzory?

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa jak henna wypadła by u mnie :D
    stylizacja jak zwykle na najwyższym poziomie

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubię hennę grafitową Refecto. moje brwi z natury są baardzo jasne jednak lubie je mocno podkreślić

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty tej marki i często po nie sięgam. Nie wiedziałam, że mają hennę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny efekt daje ta henna, musze ja sobie zakupic :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko co za paznokcie. Toż to arcydzieło! Henna wyszła Ci super. Chciałabym tak umieć

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama robię sobie hennę w domu już od dawna, jednak nie wiedziałam że ta marka też ją ma w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi henna słabo wychodzi, dlatego chodzę do kosmetyczki :-) a pazurki jak zwykle przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te złote stylizacje takie oryginalne i z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakos nigdy nie bylam zwolennikiem henny. A Twoje paznokcie za jak zawsze zachwycajace

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten lakier ma piękny, pomarańczowy kolorek <3 Aż bym sobie taki zrobiła <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam nigdy henny do brwi. Wystarczy mi pomada lub żel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta henna, a lakiery hybrydowe bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger