środa, lipca 01, 2020

E.Mi - różne akcesoria do paznokci cz.2

Emischool
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Ostatnio pokazywałam Wam pierwszą część z mojego zamówienia jakie zrobiłam, było tego dużo, dlatego podzieliłam na części, żeby posty były mniejsze. Od niedawna poznajecie ze mną firmę E.Mi, która w swoim asortymencie ma produkty do stylizacji paznokci.
Dzisiaj pokażę Wam folię transferową, dwie empasty i rewelacyjne naklejki.
Zapraszam na post.

Emischool
Metaliczna folia transferowa do odbijania na warstwę dyspersyjną. Opakowanie zawiera 1,5m folii.
Emischool
Emischool
Empasta - gęstrzy paint gel, bez warstwy dyspersyjnej najczęściej używany jako produkt końcowy już po topie.
Mocno napigmentowana pasta do zdobień, nie cieknie dzięki czemu można malować poszczególne elementy bez między suszenia w lampie, daje delikatny efekt 3D. Idealna do ornamentów, wzorów geometrycznych, one stroke i innych drobnych elementów dekoracyjnych.
 
Emischool
Emischool
Emischool
Emischool
 Charmicon - Silikonowe naklejki 3D
 Cieniutkie, elastyczne i niezwykle precyzyjnie wykonane naklejki sylikonowe.
 Idealne rozwiązanie na efektowny i szybki manicure salonowy.
 Łatwa w użyciu, kleimy na kolor i pokrywamy topem.
 
Nailcrust - cieniutka naklejka wodna na przezroczystym tle, łatwo dopasowuje się do krzywizny paznokcia.
Wymaga użycia Ultrabond i Top slider.

Mam nadzieję, że i tym razem zainteresowałam Was tymi produktami. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam efekt odbitej folii na paznokciach i dosyć często je widzicie na moich stylizacjach paznokciowych. I na pewno będę nadal ich używała, tym bardziej że jest duży wybór kolorów.
Empasty używam do zdobień, różnych kwiatów, czy listków.
Przyszedł czas na naklejki ;) Powiem Wam szczerze, że ja osobiście jestem w nich zakochana, jestem nimi oczarowana i efektem jaki dają. Paznokcie nimi ozdobione są śliczne, wyglądają rewelacyjnie. Do tego są cieniutkie, nawet nie widać, że jest to naklejka. Każdy paznokieć może być inny dzięki nim. Wtedy nie jest nudno i coś ciekawego zawsze się dzieje na pazurkach.
Dla jednych może nie jest to efektowne i nie lubią naklejek, a inni sobie je chwalą. 
Na pewno już nie długo zobaczycie moje stylizacje z tymi naklejkami, zobaczycie jak fajnie wyglądają.
Zatem wyczekujcie kolejnego posta, będą przepiękne kolory hybryd które zamówiłam, a one również będą ozdobione tymi właśnie naklejkami. 
 
A Ty do której grupy należysz? Wolisz naklejki, czy ręcznie malowane wzorki?

17 komentarzy:

  1. Oo nie znam tej firmy, a po wpisie widzę, że jest warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne sa te naklejki bardzo takie lubię, bo to szybki sposób zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako że nie mam talentu plastycznego, to bardzo lubię takie gadżety jak naklejki i fole. Zawsze dzięki nim manicure wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać Twoich stylizacji z użyciem tych cudeniek - już wiem, że będą super!

    OdpowiedzUsuń
  5. o fajne dodatki, stworzysz z nich cuda

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne gadżety, zwłaszcza naklejki, dawno nie miałam takich zdobień

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wszystkie naklejki są takie cudne. Muszę sobie pozamawiać na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm.. nie wiem. dla mnie te produkty wyglądają trochę bazarkowo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że dodatki do paznokci masz bardzo dużo. Super. Ja chodzę do kosmetyczki. Jakoś nie lubię sama malowac swoich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się naklejki. Ciekawe i ładne wzory, które urozmaica Mani 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. od razu mam ochotę na jakieś szaleństwo na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cuda! Przy użyciu takich dodatków, można stworzyć cudowne stylizacje :) Ja nie umiem niestety malować wzorków, więc chętniej sięgam po naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepadłam w tych naklejkach/ Jest w czym wybierać , nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam manicure hybrydowy, a z takimi dodatkami można stworzyć po prostu cuda. Chętnie zobaczyłabym parę tych dodatków na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tego, będziesz miała dużo zabawy z paznokciami:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger