poniedziałek, lipca 13, 2020

CUCCIO Dip System - neonowa kolekcja.

CUCCIO Dip System
 Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z neonową kolekcją pudrów dip system od Cuccio. Myślę, że wiele moich czytelników kojarzy ten system stylizacji paznokci z poprzednich moich wpisów. Jest to inaczej manicure tytanowy. 
Zapraszam na post.

CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip SystemCUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip System
CUCCIO Dip SystemCUCCIO Dip System
 Kolory pudrów:

Powyżej podlinkowałam Wam wszystkie kolory na stronę sklepu, gdzie możecie poszczególny kolor kupić. Jak zapewne wiecie, ja uwielbiam neony, mogę je nosić na paznokciach praktycznie cały rok, nie trzymam się schematu że powinno się je nosić tylko latem.
Wybrałam kolory, które mnie osobiście bardzo się podobają. Zdjęcia nie do końca oddają urok i faktyczny kolor tych pudrów. Na żywo są bardziej intensywne, bardziej soczyste, bardziej neonowe. Wszystkie pudry mają 14g. starczą na bardzo wiele stylizacji. Powyżej na zdjęciach możecie zobaczyć jak niektóre z tych kolorów wyglądają na paznokciach. Kolory kładę na swoje naturalne paznokcie, ponieważ tytan mocno je utwardza i rosną pod nim moje naturalne paznokcie, więc nie muszę ich już przedłużać. Osobiście uwielbiam tę metodę stylizacji paznokci. Nie wymaga ona lampy, całość schnie pod wpływem powietrza, a twardość jest większa od hybrydy.
Jeśli macie ochotę na manicure tytanowy, to polecam zajrzeć na stronę Cuccio.pl tam widzę trwa mega promocja na te pudry, możecie je kupić w ekstra cenie 29zł (było 39zł).
Dip System –  trwały i szybki w wykonaniu manicure tytanowy
"Już dziś przenieś się z nami w przyszłość. Poznaj najszybszą profesjonalną metodę stylizacji dostępną na rynku. System zanurzania paznokcia w pudrze jest od kilku lat największym trendem w USA. Brak konieczności utwardzania paznokci w lampie sprawia, że oszczędzasz czas i pieniądze. A jego jedną z najważniejszych cech jest trwałość — prawdopodobnie najtrwalszy manicure na rynku, nie bez powodu zwany tytanowym. Dostępne jest już ponad 150 kolorów, które można ze sobą łączyć i tworzyć ulubione kolory: wystarczy wybrać proszek tytanowy zgodny z preferencjami, aktywator, a także kosmetyki pielęgnacyjne dla skórek i paznokci." 
 
Który z kolorów Wam się podoba? Znacie tę metodę stylizacji paznokci? Kto już z niej korzysta?

13 komentarzy:

  1. Tej metody manicure nie miałam okazji stosować więc nie wiem co i jak, ale kolory kuszą do tego aby w końcu się skusić i spróbować swoich sił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ energetyczne kolorki! Taki manicure, jest idealny na lato :) Nie miałam jeszcze okazji poznać tej metody, ale bardzo mnie ona ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio poznaje się z tą metodą i mprzyznam, że jest świetna. Te pudry mają genialne kolory i z pewnością kilka znajdzie się w mojej kolekcji ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze podoba mi się ta opcja malowania paznokci, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. szalone kolory i wydaje się, że dość trudne ale Twoje paznokcie prezentują się jak zawsze bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne soczyste kolory! idealne na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja podobają mi się pomarańczowe odcienie, pięknie się prezentują na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z pudrami, ale u Ciebie wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory trochę bardziej pasujące dla nastolatki :)) ale czerwony wygląda pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Neonowe kolory idealne są na lato. podoba mi się kulka kolorów. Super pazurki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten różowy jest naprawdę rewelacyjny <3 Zakochałam się w nim <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger