poniedziałek, marca 17, 2014

AKTYWNE SERUM Na Porost Włosów - Babuszki Agafii :)

Witajcie :)

Czas na kolejne moje denko :) 
Mowa o osławionym już Aktywnym Serum Na Porost Włosów z Apteczki Babci Agafii :) Zawartość buteleczki dobiegła końca . 
Udało mi się zużyć dopiero 1 opakowanie tego specyfiku . 
Kto jeszcze tego serum nie widział, to wygląda tak :


Do sięgnięcia po ten kosmetyk skłoniły mnie bardzo pozytywne opinie na jego temat jak również odwieczny mój problem z wypadaniem włosów :) 
Serum znajduje się w plastykowej białej buteleczce z dozownikiem - wygodne rozwiązanie :) Dozownik nie zacina się , użytkowanie jest całkiem przyjemne :)


Mimo tego, że pojemność nie jest za duża bo tylko 150ml jednak serum jest bardzo wydajne. Starcza na długo ok 1,5 miesiąca używania.
Kolor serum jest brązowy, dlatego widać nalot brązowy na buteleczce.
Zapach jest całkiem przyjemny, nie wiem czy tylko mi się kojarzy z cytrusami ;)
Zobaczmy co o tym serum mówi Babuszka ;)

Roślinne serum na bazie 7 leczniczych ziół stymulujących wzrost włosów.

W skład serum wchodzą: 

Prawoślaz Lekarski, Cytryniec, Żeń-szeń, Melisa, korzeń Łopianu, Pokrzywa, Owoce Brzozy (kotki brzozowe), a także aktywne składniki Kwas Pantotenowy (Prowitamina B5), drożdże piwne, wyciąg z papryki, Klimbazol.
Prowitamina B5 aktywizuje regenerację komórek skóry głowy.
Kompleks drożdży piwnych zapewnia pełnowartościowe odżywienie włosów.
Proteiny są źródłem energii, witamin z grupy B i wszystkich podstawowych aminokwasów.
Papryka poprawia krwioobieg, dzięki temu substancje odżywcze docierają do korzenia włosowego.

Zastosowanie: Stosować przy nadmiernym wypadaniu włosów, łysieniu.
Sposób użycia: 
Nanieść równomiernie na czystą skórę głowy (u nasady włosów). Pozostawić do całkowitego wyschnięcia. Nie zmywać wodą. Stosować 2-3 razy w tygodniu przez około 2-3 miesiące.
Cóż mogę powiedzieć o tym serum po tak krótkim okresie używania? Do końca nie jestem pewna efektu, ponieważ czas używania był zbyt krótki aby dostrzec widoczne efekty - nie zauważyłam wysypu nowych "baby hair", może zmniejszone wypadanie a czy zdecydowany wzrost ? Nie odpowiem na to pytanie, bo nie mierzyłam włosów ;) Na pewno jest godne polecenia i pewnie jeszcze do niego wrócę, ale jest jeszcze dużo kosmetyków do przetestowania ;)
A u Was się sprawdziło to serum? Jesteście zadowolone z niego?
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Tego akuratnie miałam ale u mnie żadne serum czy wcierki niestety nie działają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba też nie działają za dobrze ;) Najlepiej u mnie sprawdził się olejek stymulujący wzrost włosów Khadi - tu były bardzo widoczne efekty,dla mnie ten olejek to numer 1,zdecydowanie zasługuje na miano mojego "ulubieńca" :)

      Usuń
  2. starsznie go chciałam wypróbowac już kiedyś o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne warto , tylko tak sobie myślę że efekty byłyby bardziej widoczne przy całej kuracji stosując ok 2-3 mce :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger