wtorek, marca 25, 2014

AŁUN - Allume Di Rocca co to jest ???

 Witajcie :)

Ałun jest kryształem naturalnym, który ma szereg zastosowań w kosmetyce i pielęgnacji. Ceniony jest na całym świecie za swoje właściwości antybakteryjne, tamuje drobne krwawienia i dezynfekuje skaleczenia.
  • Hamuje wysięki i krwawienia z drobnych naczyń krwionośnych, powstałe np. podczas golenia.
  • Przyspiesza gojenie drobnych otarć i zacięć na skórze.
  • Łagodzi podrażnienia skóry po goleniu czy depilacji.
  • Błyskawicznie tamuje drobne krwawienia.
Tych właściwości Ałunu nie sprawdzałam ( muszę mężowi podsunąć żeby wypróbował ), natomiast oboje sprawdzaliśmy jego działanie jako antyperspirant .

Opis producenta : 
Działa skutecznie jako antyperspirant, zapobiega nadmiernemu poceniu, ma właściwości antybakteryjne i niweluje przykry zapach. Bezzapachowy. Ponadto jest bardzo wydajny, 1 opakowanie dla 1 osoby starcza nawet na rok użytkowania.


Wygląda tak :

  
Moja opinia jest niestety niezbyt pozytywna, ponieważ mimo szczerych chęci i kilkukrotnego podejścia do tego kosmetyku nie spełnia moich oczekiwań - zupełnie nie sprawdza się w roli antyperspirantu, w ogóle nie niweluje przykrego zapachu. Dla mnie jest to bardzo duży dyskomfort kiedy mam świadomość, że coś przepuszcza :( 
Jednak od takiego produktu oczekuję, że będzie spełniał swoje zadanie. Oboje z mężem sprawdzaliśmy go pod tym kątem i u obojga tak źle się sprawdził - no cóż, może do ran po goleniu wypadnie zdecydowanie lepiej :)
Jestem wielką miłośniczką kosmetyków naturalnych i staram się w jak największym stopniu zamieniać produkty chemiczne na te naturalne, jednak nie wszystkie są tak dobre jak byśmy tego chcieli. Zdarzyło mi się kilka takich produktów, z których zupełnie nie byłam zadowolona np. podkład Logona, czy teraz ten Ałun ...
Na plus na pewno zasługuje fakt, iż jest to produkt bardzo wydajny i według obietnic producenta te 120g starcza na rok używania :)

Używacie tego typu antyperspirantu ? Jak się sprawdza ?

Pozdrawiam i miłego dnia :) 


7 komentarzy:

  1. Ale szkoda, szczerze , to chciałam się kiedyś nawet skusić. U mnie niestety musi być to dobry antyperspirant ,nie tylko mieć ładny zapach ale przede wszystkiemu zapobiegać nadmiernemu poceniu się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go właśnie mając nadzieję,że będzie spełniał swoje zadanie i zapobiegnie przykremu zapachowi - niestety bardzo duże rozczarowanie .

      Usuń
  2. Mój tata miał sztyft z ałunem, Wilkinsona chyba, właśnie do tamowania niespodzianek po goleniu. Sama nigdy nie stosowałam kosmetyków z nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po goleniu może i się sprawdzi , natomiast jako dezodorant absolutnie nie ;)))

      Usuń
  3. kupiłam taki kiedyś w rossman tylko innej firmy - beznadzieja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie wszystkie produkty naturalne się sprawdzają , a szkoda :(

      Usuń
  4. W mojej opinii, ałun potasowy fajnie się sprawdza w kuchnii :) Nie spotka się lepszego rozwiązania po krojeniu cebuli lub czosnku. Doskonale eliminuje woń, bo niestety - mydło nie do końca neutralizuje. Zatem fajne uzupełnienie, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger