niedziela, marca 16, 2014

BIOETIKA Crema di Essenza 1 - super maska do włosów :)

                                               Witajcie :)

Przyszła mi dziś ochota na opisanie maski, odżywki, kremu - jak kto woli ten produkt nazwać :) Jest ktoś, kto jeszcze jej nie zna ? :)
Maska intensywnie nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych dodająca objętości i blasku włoskiej firmy Bioetika .
Produkt profesjonalny, stosowany w zakładach fryzjerskich .
Krem zamknięty jest w plastykowym, estetycznym słoiczku :


Dodatkowo maska zabezpieczona jest wieczkiem :


Konsystencja maski jest woskowo  -żelowa niezbyt gęsta, ale i nie za rzadka, nie przelewa się przez palce raczej taka w sam raz . 
Dla mnie zapach jest taki mleczno kokosowy ( przebija woń kokosa ) - chociaż spotkałam się z opiniami, że dla niektórych osób jest bezwonna ;) 
Wygląda tak :



Teraz troszkę o tym co nam mówi o niej producent :

OD PRODUCENTA:
Zabieg działający na włosy, dodający im objętości i blasku. Doskonały do włosów po zabiegach chemicznych, takich jak trwała ondulacja, farbowanie i odbarwianie. Dzięki zawartości składników nawilżających, takich jak Aloes i Kokos, powoduje długotrwały efekt gładkości, przenikając głęboko do wnętrza włosa.
Sposób użycia: Nałożyć krem po umyciu włosów, delikatnie masować i zostawić na włosach na parę minut. Następnie spłukać obficie ciepłą wodą.

Skład tej maski jest prosty, można powiedzieć że minimalny :


 Aqua, Propylene Glycol, Myristyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Aloe Barbadensis, Coconut Oil, Citric Acid, Profumo/parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Czy sprawdziła się ? Zdecydowanie TAK :)
Moje włosy bardzo się z tą maską polubiły, od pierwszego użycia dobrze nawilża dodaje blasku i objętości - włosy nie są oklapnięte ( czego bardzo nie lubię ), bardzo miłe w dotyku i mięciutkie .
Widać różnicę po nałożeniu - szczególnie włosy zniszczone, farbowane odczują dobroczynne działanie tej maski :) 
Nie można nią sobie krzywdy zrobić nawet używając blisko skalpu .
Do tego jest bardzo wydajna, starcza na długo - pojemność 500ml. 
Ja kupiłam ją na allegro za ok 30zł - chociaż rozpiętość w cenach jest dosyć duża, można ją już kupić za ok .19zł.
Jest moją jedną z ulubionych masek, odżywek :) 

A jak u Was się sprawdziła ? Jesteście z niej zadowolone ?

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :) 

 

8 komentarzy:

  1. To mnie zainteresowałaś nią :) wcześniej niestety jej nie znałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu,zapewniam że warto ją wypróbować :) Można ją zaliczyć do miana "kultowego kosmetyku" :))) Ale widzę,że jednak nie wszyscy ją jeszcze znają ;))) Nie droga,wydajna i bardzo dobra :)

      Usuń
  2. Stacjonarnie można ją w Makro kupić za niecałe 20 zł. Ta maska jest na mojej wish-liście. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam,że ją można inaczej kupić jak przez allegro-przydatne info.może ktoś skorzysta będąc w Makro :)

      Usuń
  3. Ja o niej tylko słyszałam, ale nigdy jej nie używałam. Jednak skusiłaś mnie na nią, bo też potrzebuję juz coś bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego można o niej poczytać na blogach :) U mnie świetnie się sprawdziła,mimo że nie przepadam za kokosowym zapachem ;) Spróbować można :)

      Usuń
  4. Interesująca. Czytałam już o niej sporo dobrego i przyznam że kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie na darmo tyle dobrego o niej można poczytać :) Jej siostry również kuszą ;)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger