poniedziałek, marca 31, 2014

AKTYWNE SERUM Agafii - przeciw łupieżowi :)

Witajcie :)

Dzisiaj chciałam Wam przybliżyć "siostrę" Aktywnego Serum Na Porost Włosów o którym pisałam [ tutaj ] mianowicie Aktywne Serum Przeciw Łupieżowi - super alternatywa dla wszystkich którzy mają problemy ze skórą głowy :)

Co nam mówi o nim producent? :

Serum na bazie 10 leczniczych ziół wykazujących działanie antyseptyczne.
W skład serum wchodzą: tatarak, Glistnik Jaskółcze Ziele, Aloes, Uczep Trójlistkowy, Babka Lancetowata, Mięta Pieprzowa, Dziurawiec, Skrzyp Polny, Krwawnik, a także Pokrzywa, aktywny przeciwgrzybiczny składnik Klimbazol i Ichtiol.


Klimbazol hamuje rozwój grzybów wywołujących łupież, Ichtiol normalizuje pracę komórek skóry głowy.

Jak używać? :
  
Sposób użycia: nanieść równomiernie na czystą skórę głowy (u nasady włosów), Pozostawić do całkowitego wyschnięcia. Nie zmywać wodą, Stosować 2-3 razy w tygodniu przez około 2-3 miesiące.


 Buteleczka jest identyczna jak serum na porost włosów, biała z wygodnym dozownikiem :


Zapach jest bardzo przyjemny, dla mnie kwiatowy :)
Jak wiecie ja nie mam problemu z łupieżem, natomiast mój mąż owszem więc ten produkt stosuje on - zauważyliśmy dużą poprawę skóry głowy i widoczne zmniejszenie występowania łupieżu . 
Stosuje go krótko, więc na efekt końcowy trzeba będzie troszkę poczekać, ponieważ stosowanie tego typu produktów wymaga czasu ok 2-3 miesiące, żeby było widać jakie jest na prawdę działanie . 
Jak na razie jesteśmy bardzo z tego serum zadowoleni i mamy nadzieję, że się okaże nr. 1 w walce z łupieżem :)



Mimo małej objętości produkt jest bardzo wydajny, starcza na długo.
Śmiało można to serum polecić każdemu, kto ma problemy ze skórą głowy.

Poj. 150ml 

Pozdrawiam :)
 

8 komentarzy:

  1. Na szczęście takiego problemu nie mam ale w moim domu przydałoby się jak najbardziej dla innego domownika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie mam problemów z łupieżem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Ale wielu osobom taki produkt się przyda :) Szczególnie mężczyźni mają problem z łupieżem :)

      Usuń
  3. ja też nie mam problemu z łupieżem i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mogę nic używać na skórę głowy, bo od razu mam swędzenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć Gosiu bardzo wrażliwą skórę głowy :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger