piątek, marca 07, 2014

Olejek Kokosowy Dabur Vatika :-)

Witajcie :)

Dzisiejszy post będzie o olejku kokosowym do włosów Dabur Vatika :) 
Jak wiecie osobiście jestem zwolenniczką olejowania włosów , sama używam różne oleje . Obecnie skończył mi się olejek IHT9 o którym pisałam [ tutaj] z tego powodu postanowiłam wypróbować następny i wybór padł na olejek kokosowy Vatika .
Zasugerowałam się również obietnicą producenta mianowicie tym iż ten olejek spełnia rolę również odżywki zarówno do włosów jak i skóry głowy :)
Zobaczcie co mówi o olejku producent :

Intensywnie działająca odżywka, która sprawi, że włosy staną się zdrowe i lśniące. Stosowany regularnie zapobiega łupieżowi, zwiększa ukrwienie głowy, stymuluje porost włosów i zapobiega ich wypadaniu. Doskonały do nawilżania końcówek. Masaż skóry głowy przy użyciu olejku kokosowego uwalnia od stresu i napięć.





Olejek zamknięty jest w plastykowej butelce zabezpieczonej przed wylaniem białą zatyczką - dopiero przed użyciem robimy sobie w niej dziurkę :)


Ja wybrałam sobie wersję o mniejszej pojemności czyli 150ml , jest jeszcze większa 300ml. :)
O olejku:

Olej kokosowy w swoim czystym i naturalnym stanie ma w temperaturze pokojowej konsystencję stałą. Po lekkim ogrzaniu jest zupełnie płynny. 
Buteleczkę z Vatiką należy zostawić na chwilę w gorącej wodzie, a olejek staje się całkowicie płynny. Poza naturalnym olejem kokosowym w skład Vatiki wchodzą ekstrakty z wyjątkowych ziół: henny, amli i cytryny.  Ta unikalna formuła sprawia, że możliwa jest głęboka penetracja olejkiem w głąb włosa, dzięki temu daje on kompletne odżywienie od środka.


JAK STOSOWAĆ:
Olejek doskonale sprawdza się na końcówki włosów. Kilka kropelek  wtartych w wilgotne włosy jest wystarczające, aby zapewnić ochronę i nawilżenie. 
Można go stosować jako odżywkę  - wmasować delikatnie w skórę głowy po umyciu włosów, pozostawić na 15 min lub dłużej jeśli włosy są bardzo zniszczone. Następnie spłukać. 
Można pozostawić olejek na godzinę, dwie lub na całą noc, a następnie umyć włosy.


Skład:
INCI:Coconut oil (Cocos nucifere oil) , Neem (Azadirachta indica Leaf extract) , Brahmi (Centella asiatica Plant extract) , Fruit extracts of AmlaBahera and Harar (extracts of emblica officinalis Terminalia belirica and Terminalia chebula) , Kapur kachri (Hedychium spicatum rhizome extract) , Henna (Lawsonia inermis leaf extrac)Milk (lac)
Rosemary oil (Rosmarinus officinalis oil) , Lemon oil (Citrus limonum oil) , TBHQ (t-butyl hydroquinone)


Ja stosuję ten olejek od niedawna , ale już jestem z niego zadowolona - stosuję go na całą długość włosów, nie tylko na końcówki czy skalp :) Włosy po nim są błyszczące , nawilżone , odżywione , sprężyste :) Jak dla mnie bardzo fajny olejek , do tego przyjemny delikatny zapach kokosa :) Jestem zdecydowanie na TAK :)

  
Pozdrawiam :)




18 komentarzy:

  1. Kiedyś myślałam by go kupić, kuszące ale ten kokos.. nie wiem jak moje włosy zareagują;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba sprawdzić jaką ma się porowatość włosów - ten olejek należy do grupy "nasyconych" i nie nadaje się do włosów wysokoporowatych (może puszyć).Przy średnio i niskoporowatych będzie dobrze się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym olejkiem,, ale zrobiłam sobie zakaz na zakupy włosowe do czasu aż przetestuję to, co mam, a w szafce nie ma już za dużo miejsca na zapasy... :/ Ale jestem pewna, że moje włosy się z nim polubią. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjdzie czas i na ten olejek :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie by się za bardzo nie sprawdził przez kokosa;/ chyba że tylko na skalp ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja go używam od jakiegoś czasu, na początku włosy mi się puszyły, ale z czasem to minęło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie. Trochę się boję czy nie powodowałby puszenia moich wysokoporowatych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Slyszalam o nim wiele dobrego i chetnie bym go przetestowala, jednak moje wlosy pamietaja czasy ciezkiego blondu i z kokosem i nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Dabur jeszcze olejku nie miałam ale kokosowe jak najbardziej lubię i do ciała jak i do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zastanawiam się właśnie nad kupnem :P nie wiem czy po moich włosów się nada

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i bardzo lubię. Włosy po nim fantastycznie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Do tego również jest świetną odżywką :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger