środa, marca 26, 2014

BENECOS Natural Multi-Effect ..... :)

Witajcie :)

BENECOS Natural Multi - Effect  to maskara, tusz do rzęs :)

Od producenta :
Naturalna maskara polecana do rzadkich i krótkich rzęs. Dzięki specjalnej szczoteczce rzęsy nie sklejają się, ładnie rozdzielają oraz są wydłużone i wydają się gęstsze. Wzbogacona wit. E.

Opis produktu :
Mascara w odcieniu głębokiej czerni, dokładnie modeluje rzęsy, nadając im objętości. Podkreśla spojrzenie i dodaje oczom głębi. Dzięki zawartości oleju z jojoby, wosku pszczelego i witaminy E odżywia i pielęgnuje rzęsy.



Dwukrotne nałożenie mascary zwiększa efekt pięknie pomalowanych rzęs.



Poj. : 8 ml


Skład INCI: AQUA, ALCOHOL*, CERA ALBA*, GLYCERIN, POLYGLYCERYL-5 LAURATE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, ACACIA SENEGAL GUM, POLYGLYCERYL-3 STEARATE, CERA CARNAUBA*, HYDROGENATED LECITHIN, GLYCERYL CAPRYLATE, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL*, p-ANISIC ACID, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL*, SODIUM HYDROXIDE, LIMONENE, TOCOPHEROL, PARFUM, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER*, CITRAL, LINALOOL, CI 77499.

Posiada certyfikat BDIH.

Wygląda tak :


Kupiłam go ze względu na to, że jest to tusz naturalny i sugerując się obietnicą i opisem produktu myślałam, że znajdę bardzo dobry tusz do moich krótkich i rzadkich rzęs, który mocno je wydłuży i pogrubi.
Tusz posiada normalną zwykłą szczoteczkę, opakowanie proste, czarne. Zapach troszkę ziołowy, apteczny. Dobrze się nakłada, szczoteczka nie jest ani za duża ani za mała - ładnie rozdziela rzęsy, nie skleja :) 
Jak wiecie ja nie przepadam za normalnymi szczoteczkami, raczej wolę silikonowe :) Jeśli chodzi o efekt jaki daje ta maskara, to cóż muszę tu być szczera i powiedzieć, że jest to tusz raczej do naturalnego lekkiego podkreślenia rzęs. Osoby wymagające, które preferują tak jak ja mocny efekt tzw. sztucznych rzęs, będą nim rozczarowane - daje naprawdę naturalny look... Dla młodych dziewczyn, lub osób które lubią delikatne podkreślenie rzęs będą z niego zadowolone, ponieważ skład jest przyjemny, dba o nasze rzęsy pielęgnuje i odżywia - więc już to jest dużym plusem i zachętą do jego kupna :) Natomiast zaskoczeniem jest dla nas również cena, która jest bardzo niska jak na produkt naturalny i z certyfikatem kosztuje ok. 21zł :) 
Jednak z racji tego, że nie wydłuża ani nie pogrubia moich rzęs nie kupię ponownie tego tuszu - będę szukać lepszej naturalnej maskary :)

Znacie produkty Benecos ? Używacie tuszy naturalnych ?    

Pozdrawiam :) 

 

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mają spory wybór kosmetyków naturalnych (do ciała,do twarzy) w bardzo przystępnych cenach :)

      Usuń
  2. nie znam , nie lubię takich szczoteczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie :) Skusiłam się ze względu na to,że chciałam wypróbować naturalnego tuszu :) Następnym razem wyszukam z silikonową szczoteczką :)

      Usuń
  3. Dla mnie niestety pewnie byłby za delikatny. Lubię mocno podkreślone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja :) Lubię jak widać,że coś jest na tych rzęsach :)

      Usuń
  4. Jeszcze nigdy nie miałam tuszu z naturalnym składem, kiedyś na pewno się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam puder mineralny i jest całkiem fajny oraz cienie do oczu
    szkoda, że się nie sprawdził tusz
    polecam tusz coloosal 100% black

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu,miałam jeszcze podkład naturalny tej firmy i też okazał się produktem nie dla mnie - kolejny produkt który totalnie się nie sprawdził :( Popatrzę za tym tuszem,dzięki za polecenie :)

      Usuń
    2. firmy maybeliine ten tusz o który pisałam, bo zapomniałam dodać :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger