czwartek, czerwca 05, 2014

Odżywcza Pomadka Z Peelingiem Od Sylveco :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj coś dla naszych usteczek - będzie bardzo naturalnie :)
Jak wiecie jakiś czas temu wygrałam konkurs, w którym do zdobycia były fantastyczne kosmetyki firmy Sylveco
O tej wygranej i przesyłce pisałam Wam w tym poście .
Od razu z ciekawością wzięłam się za testowanie - na pierwszy ogień poszła ta oto odżywcza pomadka z peelingiem :)
Byłam jej jak i wszystkich produktów od Sylveco bardzo ciekawa :)
Tej pomadki zużyłam już połowę więc przyszedł czas na podsumowanie, bo myślę że do końca jej zużycia nic się nie zmieni :)




Co nam mówi producent o tej pomadce? :

Hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Ten delikatny peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka dwuletniego o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.

A tutaj jej skład :


Jak widzicie produkt jest całkowicie naturalny i ma same cudowności w składzie, które wspaniale pielęgnują nasze usta :)
Pomadka zapakowana jest w kartonik . 
Opakowanie jest typowe dla pomadek odżywczych czy ochronnych jakie spotykamy w drogeriach . Tutaj mamy żółto białe opakowanie .
Po otwarciu ukazuje nam się pomadka z maleńkimi drobinkami . 
Ja jak to ja, szybciutko po otwarciu przystawiłam ją do nosa i co czuję ? Mojemu nosowi ukazuje się cudowny zapach marcepana :) 
Zdziwienie, zaskoczenie - bo jeszcze nigdy nie spotkałam się  z  pomadką o takim zapachu :) 
A że uwielbiam marcepana, to już przepadłam :) 
Ale to jeszcze nie koniec tych wspaniałości :) 
Po obwąchaniu przyszedł czas na konsumpcję ;) 
Ciach ciach i sunie mięciutko po usteczkach - ooo dziwne wrażenie, piaseczek mam na ustach, ale nie sama słodycz przedostaje się do środka :) 
Szoruję ustami i po chwili drobinki znikają, pozostaje wspaniała słodycz na ustach przez długi czas - to drobinki cukru trzcinowego dały to wspaniałe uczucie peelingujące :) 
Tego wrażenia nie da się po prostu opisać - musicie tego same spróbować :) 
Ja przez tą słodycz przepadłam - wspaniały słodziutki produkt :)
Działanie jest bardzo zadowalające, usta momentalnie się wygładziły suche skórki zniknęły, regeneracja ust nastąpiła bardzo szybko . 
Nawilżenie i odżywienie ust utrzymuje się bardzo długo .
 Jeżeli szukacie dobrej, całkowicie naturalnej odżywczej pomadki - to szczerze bardzo ją Wam polecam, wspaniały produkt warty wypróbowania :)
Cena tej pomadki to ok 9zł , kupicie ją na stronie Sylveco jak i  wielu sklepach internetowych z kosmetykami naturalnymi :)

Miałyście tą pomadkę ? Jak wrażenia, czy równie wspaniałe jak u mnie ?
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam ją! Tak samo jak jej siostrę z rokitnikiem. Peelingującej używam rano i wieczorem, a w ciągu dnia sięgam po "zwykłą". Stanowią duet idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, ja również ją uwielbiam i po prostu zjadam tak jest pyszna :) Kiedy tylko po nią sięgam mam przed oczami marcepana, za którym przepadam :)Działanie jest fantastyczne,nie miałam innych ale myślę że to się zmieni :)

      Usuń
    2. Próbuj inne, oj próbuj, bo warto. ;) Ja zakup brzozowej planuję na jesień. Jakoś w maju recenzowałam rokitnikową, a teraz w czerwcu chciałam tę peelingującą, ale wszędzie są jej recenzje, więc się z tym wstrzymam. W każdym razie jest zachwycająca. :)

      Usuń
    3. Ok,dzięki za polecenie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapewniam , że jest bardzo dobra - nie tylko smakowo ;)

      Usuń
  3. Niestety nie miałam jeszcze nic z tej marki ale o ich kosmetykach czytam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się Madzia, bo są na prawdę fajne :)

      Usuń
  4. Twoj opis mnie barfdzo zachecil, zeby o niej pamietac i kiedys nabyc :) Sklad ma faktycznie swietny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, kolejna bardzo dobra polska firma z naturalnymi kosmetykami - po prostu super :) Jak tylko będziesz miała okazję, to zachęcam do wypróbowania tej pomadki :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger