czwartek, maja 29, 2014

Co Kryje Kartonik Od Sylveco ? :)

Cześć Dziewczyny :)

Dzisiaj będzie mały pościk troszkę chwalipięcki ;)
Wczoraj był bardzo miły dzionek, ponieważ niespodziewanie odwiedził mnie kurier i co przyniósł ....???
Otóż w piątek wygrałam konkurs w BioKurierze , gdzie sponsorem była firma i produkty od Sylveco :)
Zapewne każda z nas, która uwielbia naturalne kosmetyki ( i nie tylko ) byłaby zachwycona faktem wygranej tak świetnej nagrody :)
Ja mając koślawe szczęście i która nigdy nic w życiu nie wygrała, myślała że padnie z krzesła jak zobaczyła meila w którym były jak byk gratulacje wygranej :)
W taki oto sposób stałam się pierwszy raz w  życiu szczęśliwą posiadaczką nagrody wygranej w konkursie :)
Cieszę się bardzo, tym bardziej że zawsze marzyło mi się "skosztować" produktów od Sylveco :)
Teraz do rzeczy, kto ciekawy zapraszam - zobaczcie co będę testowała w najbliższym czasie :)




W kartoniku znajduje się :

1.  Łagodzący krem pod oczy
2.  Łagodny żel do higieny intymnej
3.  Hibiskusowy Tonik do twarzy
4.  Balsam myjący do włosów z betuliną
5.  Kremowy żel do ciała 
6.  Odżywcza pomadka z peelingiem
+   kilka próbek 

Jak widzicie będzie co testować :)
Moje wrażenia uwiecznię w kolejnych postach :)

Znacie te produkty od Sylveco ? Macie swoich ulubieńców wśród tych produktów, które wymieniłam ?
Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. Sylveco <3 Uwielbiam ich pomadki do ust i szampon odbudowujący. Miałam też próbki ich kremów i byłam z nich bardzo zadowolona. Gratulacje wspaniałej wygranej! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza,też jestem bardzo ciekawa tych produktów jak się u mnie sprawdzą :) Dziękuję :)

      Usuń
  2. ah, chciałabym już coś od nich wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź dobrej myśli :) Marzenia się spełniają :)

      Usuń
  3. Kochana, gratuluje wygranej :)))! Ilez cudownosci, faktycznie bedziesz miala co testowac :) Zycze Ci udanych testow i z niecierpliwoscia czekam na recenzje, tym bardziej, ze jeszcze z Sylveco nic nie mialam ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa,dziękuję :) Recenzje już niedługo, bo od wczoraj testuję - nie mogłam się powstrzymać,tak byłam ciekawa :)

      Usuń
  4. jeszcze nic miałam ich produktów, ale to się niedługo zmieni :D gratuluję :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pysia,dziękuję :) Ciekawa jestem co tam do Ciebie przywędruje i czy będziesz zadowolona :)

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger