wtorek, maja 21, 2019

Akcesoria Oriflame: torebka, zegarek i okulary.

Hej!
Witajcie Kochani :)
W ostatnim katalogu Oriflame pokazało się wiele świetnych propozycji, mnie szczególnie zainteresowały akcesoria. 
Wypatrzyłam piękną, beżową/nude torebkę, złoty zegarek i okulary przeciwsłoneczne. Jestem miłośniczką okularów, to już wiecie i dlatego tego modelu nie mogło u mnie w kolekcji zabraknąć.
Złoty zegarek urzekł mnie eleganckim wyglądem, a beżowa lakierowana torebka to konieczność wiosennych i letnich stylizacji.
Zapraszam na post.

"Kontrasty to jeden z najmodniejszych trendów w tym sezonie! Torebka Energy łączy elegancki odcień beżu z odważnym odcieniem różu i złocistymi akcentami. Doskonale pasuje zarówno do stylizacji biurowych, jak i popołudniowych. Lśniące wykończenie i dwustronny, szeroki pasek."

Torebka pochodzi z limitowanej edycji, idealny letni look. Torebkę można nosić na ramieniu, dzięki dołączonemu paskowi, który jest dwustronny z jednej w kolorze torebki,  z drugiej w kolorze podszewki. Ale również w ręku, w zależności jak nam pasuje. Połączenie beżu z różem, czyli kontrast - jest dosyć odważnym i najmodniejszym w tym sezonie trendem. Pasuje do wielu stylizacji, zarówno do biura, jak i do codziennego wizerunku. Bardzo fajna, o średniej wielkości torebka.

"Okulary przeciwsłoneczne w stylu cat znów są supermodne, a ten kształt jak żaden inny potrafi dodać każdej kobiecie kokieteryjnej tajemniczości! Elegancka, lśniąca czerń perfekcyjnie łączy się z soczewkami o szarym gradiencie. Okulary są lekkie i wygodne, doskonale chronią oczy. Etui i ściereczka do czyszczenia w zestawie. 100% ochrona przed promieniowaniem UV."

Okulary mają szmaciany pokrowiec, w zestawie dołączona jest ściereczka do czyszczenia. Jak wiecie jestem miłośniczką okularów przeciwsłonecznych, mam już ich sporą kolekcję i co rusz znajdują się w niej nowe modele. Okulary są mi niezbędne praktycznie noszę je cały rok. Moje oczy są bardzo wrażliwe, łzawią pod wpływem światła słonecznego, czy wiatru. Ten model pochodzi również z limitowanej edycji, jeśli Wam się podoba to zachęcam do zamówienia, póki są dostępne :)

"Szykowny, luksusowy zegarek w kolorze złota, który każdej stylizacji nada elegancki look. Wspaniale wygląda noszony z dodatkami z kolekcji Energy. Mechanizm Seiko. Zapakowany w eleganckie pudełko."

Elegancja w każdym calu. Piękny, złoty zegarek Calm to również propozycja z limitowanej edycji. Jest śliczny, każda stylizacja nabierze eleganckiego smaku. Nie jest duży, idealnie będzie pasował do filigranowej sylwetki. Każdy kto lubi złotą biżuterię na pewno wpadnie w oko, będzie uwieńczeniem stylizacji, doda kropki nad i. 
Jestem pod dużym wrażeniem każdej z tych rzeczy, które Wam dzisiaj pokazałam. Są świetne, jak widać Oriflame się rozwija i dodatki/akcesoria a nie tylko kosmetyki serwuje nam na wysokim poziomie.
Polecam :)

23 komentarze:

  1. mam tą torebkę w różowym odcieniu a zegarek jest przepiękny. uwielbiam takie biżuteryjny na bransolecie

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka jak dla mnie jest zbyt mocno lakierowana, ale okulary i zegarek są śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zegarek wybrałaś. Na pewno będzie pasował do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarek bardzo mi się podoba, okulary z resztą też. Torebka niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne rzeczy wybrałaś, Na zegarek i okulary sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary są prześwietne. Muszę je sobie zamówić :) Podoba mi się też torebka, chociaż u mnie takie lakierowane się nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny elegancki zegarek. Okulary też mi się bardzo podobają, miałam kiedyś podobny wzór

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę torebkę. Jest prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  9. podobają mi się te okulary i zegarek! bd pasował do różnych stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka bardzo ładna, zegarek i okulary też ciekawie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarek bardzo mi się spodobał. Sądzę że okulary będą świetne na słoneczne dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba torebka i okulary :) Będą idealne do letnich stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się podoba. Torebka oraz zegarek - CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarowno torebka jak i okulary bardzo mi sie podobaja, lubie taki miejski styl w dodatkach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne dodatki, podobają mi się wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja podczas zamawiania skupiam się raczej na kosmetykach, a nie na dodatkach. Muszę przyznać, że ten zegarek wpadł mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląda na to że wszystkie 3 rzeczy pasowałyby do mojej garderoby :D zegarek wygląda mistrzowsko

    OdpowiedzUsuń
  18. z tego zestawu chętnie bym sięgnęła po torebkę, bo okularów i zegarków nie noszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi sie model tych okularow :) zegarek - ma podobny ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Okulary są cudne, jednak udało mi się nie załatwić zeszłorocznej pary, więc póki co noszę tamte ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka jest śliczna! Taka by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. torebka śliczna, lubię takie klasyczne beżowe torebki :) zegarek też w moim stylu :) okularów przeciwsłonecznych nie noszę, bo mam okulary na daltonizm, ale wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger