środa, maja 15, 2019

Etern'l - terapia na porost włosów. Szampon i serum.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Każda kobieta z założenia dba o wygląd swoich włosów. Chcemy mieć piękne, długie i gęste włosy. Czasami jest tak, że niestety przez różne czynniki nasze włosy tracą swoją dobrą kondycję, przez farbowanie, rozjaśnianie, czy inne złe zabiegi. 
Jak wiecie jestem blondynką i rozjaśniam włosy, dlatego szczególnie dużo uwagi muszę poświęcić swoim włosom i ich wymagającej pielęgnacji. Często mam problem po rozjaśnianiu z wypadaniem, wydaje mi się że włosy nie chcą mi rosnąć, one po prostu się kruszą, są wysuszone. Tym razem postawiłam na terapię na porost włosów. Pokażę Wam jakie kosmetyki używałam. Zapraszam na post.

Szampon i serum Etern'l

szampon ÉTERN’L
szampon ÉTERN’L
szampon ÉTERN’L
szampon ÉTERN’L
 Szampon Étern’l 
Włosy dłuższe niż kiedykolwiek przedtem!
Zadbaj o szybszy wzrost włosów z terapią wzrostu włosów Etern'l! 
Zalety szamponu Étern’l: 
* przyspiesza porost włosów; 
* sprawia, że włosy stają się jedwabiste, gładkie i błyszczące.
Instrukcja użycia szamponu ÉTERNL: 
 Na zwilżone włosy nałożyć sporą porcję szamponu, spienić, wmasować w skórę głowy, a następnie rozprowadzić aż po końcówki. Pozostawić na jedną minutę. Spłukać włosy.
 
serum Etern'l
serum Etern'l
serum Etern'l
serum Etern'l
 Serum Étern’l
Włosy długie jak nigdy wcześniej!
Zadbaj o szybszy wzrost włosów z terapią wzrostu włosów Etern'l!
Zalety serum Étern’l:
* zwiększa gęstość włosów;
* przyspiesza porost włosów;
* powstrzymuje wypadanie włosów.
 OLEJEK ETERYCZNY KOCANKI WŁOSKIEJ jest ceniony ze względu na skuteczne właściwości zapobiegające wylewom i krwiakom. Olejek jest stosowany w leczeniu stłuczeń i w celu pobudzenia krążenia krwi wzmacnia tkankę i wspomaga przebieg leczenia i wzrostu.
LOTION F1 to kompleks substancji czynnych zawierający keratynę, wyciąg ze skorupki jaja, peptydy, minerały i witaminy. Jego tonizujące właściwości przyczyniają się do wzmocnienia uszkodzonych i wrażliwych włosów oraz stymulacji porostu włosów. 
PEPSOBIOL zawiera proteiny sojowe, witaminę B6 i chitynę. Regeneruje i pielęgnuje włosy, poprawiając ich kondycję. 
LEMA-14 jest substancją czynną na bazie wyciągu z magnolii. Jest znana ze swojego działania neutralizującego wolne rodniki oraz właściwości antybakteryjnych.
  
Szampon znajduje się w wąskiej, podłużnej, przeźroczystej butelce. Kolor szamponu jest różowo/brzoskwiniowy, przeźroczysty, o średnio gęstej konsystencji. Mimo, że jego pojemność jest standardowa 250ml. starcza na długo, jest bardzo wydajny. Zapach jest delikatny, ciężko mi określić ten zapach, ani ziołowy, ani kwiatowy - specyficzny. Bardzo dobrze się pieni, włosy i skóra głowy są bardzo dobrze oczyszczone i umyte. U mnie świeżość włosów po umyciu tym szamponem utrzymuje się standardowo 2/3 dni. Ładnie unosi włosy u nasady. 
Serum mieści się w podobnej butelce o poj 100ml,  takiej samej szacie graficznej i takim samym kolorze co szampon. Serum rozprowadzamy na mokrą skórę głowy, wmasowujemy i nie spłukujemy - codziennie. Niestety nie jestem w systematyczności dobra, przyznaję się od razu. Stosuję to serum po myciu włosów tym szamponem. Czasem próbowałam nałożyć go na suche włosy, jednak zauważyłam, że w tym wypadku powodowało przetłuszczenie włosów.
Jeśli chodzi o porost, to oczywiście nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego efektu wow, ale jakiś większy odrost się pojawił. Myślę, że aby były widoczne dosyć widoczne efekty, trzeba dłuższego czasu na stosowanie poświęcić - zdecydowanie terapia musi trwać dłużej niż miesiąc.
Mimo to polecam, każdy musi sprawdzić na sobie działanie tych kosmetyków.
Polecam kupić jeden z dostępnych zestawów, zawsze to wychodzi taniej.
Warto teraz się skusić, trwają fajne promocje na te kosmetyki, zajrzyjcie na stronę. Polecam.

Ps. Korzystając z okazji, chciałam Wam wspomnieć o tym, że apteka internetowa ma w swojej ofercie szeroki wybór produktów, które są aktualnie na czasie, możemy zakupić suplementy na odchudzanie, czy kosmetyki przeciwsłoneczne, alergiczne - wszystko to, co potrzebujemy podczas wakacji i na wyjazdy wakacyjne.
 
Znacie te kosmetyki? Stosował ktoś z Was tę terapię? Jak się u Was sprawdziła?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie to serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba wygladaja pieknie szkoda ze nie widac spektakularnego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po miesięcy, tak jak zauważyłaś, nie ma co liczyć na super efekty :D Może na dłuższą metę będzie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie słyszałam wcześniej o tych kosmetykach. Ciekawa jestem, czy przy dłuższym stosowaniu będą dawać lepsze efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam takiej terapii. Kosmetyki maja fajne zachęcające kolory. Czas na zmiany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spotkałam się z tymi kosmetykami. Ciekawe jak by się u mnie sprawdziła taka terapia dla włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście nie stosuję tego typu kosmetyków, bo moje włosy rosną jak szalone same z siebie - mogły by zwolnić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy ostatnio też zaczęły się kruszyć, nie chcą rosnąć, i na dodatek są mega suche. Będę pamiętać o tym zestawie, wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki zestaw chętnie widziałabym w swojej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że porost nie został przyspieszony, moje włosy same rosną bardzo szybko ale i tak zainteresowały mnie te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam w ogóle tej marki i przyznam, że u Ciebie pierwszej widzę te kosmetyki. Bardzo jestem ciekawa tej terapii i efektów na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio tak mi wypadają włosy, że będe musiała wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne opakowania, trochę kojarzą się z żelami, mgiełkami

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam spory dystans do takich kosmetyków, ale...spróbować nie zaszkodzi;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam kosmetyków tej marki, ale zawsze ciekawią mnie efekty po takich kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To serum mnie zainteresowalo :) musze sie w nie zaopatrzyc

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim włosom przydałoby się takie serum.

    OdpowiedzUsuń
  18. Stosuje szampon od ponad roku.kupuje go w itali
    Tutaj mowia ze to sa produkty francuskie.ale w/g mnie chinskie.stosowalam.wczwsniej z tym serum ale doszlam do wniosku ze sam szampon wystarcza .Efekty widac zaraz po tyg.Wlosy rosna i nie wypadaja .Ale to jedynie pierwsze miesiace.Pozniej jest jak przed uzyciem.Wtej chwili zrobilam przerwe.Zobacze czy po niej bedzie znow tak dzialal jak wczesniej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masakra... to tylko pięknie pachnie i ładnie wygląda. Moim zdaniem szkoda na to jednego centa ! Nie działa... wręcz przeciwnie. Moje włosy są jak siano, suche i pozbawione życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, te kosmetyki to jakiś koszmar. po 3 tygodniach stosowania miałam zamiast włosów kruszące się siano. wyrzuciłam do kosza ze złością że to coś tak beznadziejnej jakości sprzedano mi za cenę naprawdę dobrych kosmetyków. nie dajcie się nabrać!

      Usuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger