poniedziałek, maja 27, 2019

"W związku z naturą" Oszczędzaj energię - wspólna akcja Oriflame. LaDetre.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Jak większość wie, marka Oriflame zorganizowała super akcję na temat ochrony i dbania o naszą naturę pod hasłem "W związku z naturą". Razem z grupą LaDetre - Klub Konsultantek Oriflame  i na zaproszenie Pani Agnieszki Kowal z chęcią dołączyłam do tej akcji. Ja osobiście skupiłam się na temacie, który promuje i nagłaśnia Pani Basia Kurdej-Szatan, mianowicie chodzi o kampanię "Oszczędzaj energię"
Opowiem Wam jak możemy pomóc naszej planecie - oszczędzając energię.
Zapraszam na post.


 

ZIEMIA.
Błękitna planeta.
Jej widok z Kosmosu zapiera dech w piersiach.
Ziemia też wstrzymuje oddech, kiedy obchodzimy się z nią tak brutalnie, jak w ciągu ostatnich 50 lat. W tym czasie bezpowrotnie straciliśmy ponad połowę
dzikiej natury.

Zniknęło prawie 20% amazońskich lasów deszczowych. Populacja kręgowców spadła o 60%, a liczba gatunków słodkowodnych aż o 83%. Za to liczba ludności wzrosła prawie trzykrotnie.
Mamy kryzys w związku – najważniejszym dla nas wszystkich – w związku z naturą.
 Dbanie o środowisko to przede wszystkim kwestia codziennych wyborów i małych rzeczy, które składają się na ogromny efekt.
Korzyści to czystsze otoczenie, oszczędność w portfelu i satysfakcja.
Napraw swój ZWIĄZEK z naturą.
Nie musisz robić wielkich rzeczy.
Zrób jeden mały krok.

Może nie każdy z nas wie, jaki związek z dbaniem o naszą naturę ma oszczędzanie energii, w skrócie chcę Wam ten związek przybliżyć. 
Skąd mamy prąd? Prąd otrzymujemy najczęściej z węgla. Jak wiemy, zanieczyszcza atmosferę, powoduje efekt cieplarniany,  kwaśne deszcze, ale i skażenie wód gruntowych. 
Podam Wam kilka sposobów na to, w jaki sposób możemy oszczędzać energię elektryczną i tym przyczynić się do dbania o naszą naturę. 
1. Zawsze staraj się wyłączać światło, gdy wychodzisz z pomieszczenia, w którym jest ono włączone.
2. Odłączaj od prądu wszystkie urządzenia, których nie używasz. Nie trzymaj ładowarki w kontakcie na stałe.
3. Pozmieniaj stare żarówki, na te energooszczędne. Każdy stary sprzęt domowy, który wymienisz - wymień również na ten energooszczędny.
4. Kiedy tylko możesz, korzystaj ze światła dziennego. 
5. Lubisz czytać książkę wieczorem? Zapal sobie lampkę.
6. Lubisz pić kawę lub herbatę, zrezygnuj jeśli możesz z czajnika elektrycznego - gotuj tylko tyle wody, ile potrzebujesz.
7. Mieszkając w domu z ogrodem, zainstaluj oświetlenie z czujnikami.
Pokazałam Wam tylko kilka sposobów na to w jaki sposób możemy dbać o naszą ziemię i naturę. Ona na pewno nam się odwdzięczy. Dodatkowym plusem jest również oszczędność, którą zauważymy w naszych portfelach. A za oszczędzone pieniążki możemy sobie kupić np. dobre firmowe rolki, czy rower.

 Woda toaletowa Lucia
"Dzięki sercu utkanemu z białego bzu, będącego symbolem niewinności i pokoju, woda toaletowa Lucia to ucieleśnienie radosnej kobiecości w niezwykle harmonijnej odsłonie."50ml

Woda toaletowa Oriflame Lucia dzięki swojemu zmysłowemu aromatowi przeniesie nas do czarodziejskiego, orientalnego ogrodu pełnego kwitnących kwiatów.
 * kwiatowy zapach
* dla romantycznej kobiety
* przede wszystkim na ciepłe dni


Nuty głowy:
bluszcz, czarna porzeczka, magnolia, mandarynka


Serca:
fiołek, hiacynt, jaśmin, orchidea, róża


Podstawy:
brzoskwinia, drzewo sandałowe, jeżyny, nuty drzew, piżmo, śliwka


Ja osobiście uwielbiam kwiatowe zapachy perfum. Zapach Lucia totalnie trafił w moje upodobania i mój gust. Pachną po prostu cudownie, idealnie wręcz. Zamknięte są w przeźroczystym, owalnym, szklanym flakoniku. Totalna prostota i minimalizm a taka eksplozja pięknych, kwiatowych woni w środku. Uwielbiam się nim otulać i czuć jego zapach, szczególnie teraz w te cieplejsze dni. Wiosna i lato, to jest zdecydowanie ich czas. 


Pokazując również flakonik perfum w tym wpisie, chciałabym również zachęcić do segregowania śmieci, szkło wrzucajmy do odpowiednich kontenerów.


  


Każdy z nas może pomóc innym w budowaniu świadomości, w jaki sposób razem możemy dbać o nasze środowisko. Zachęcam do włączenia się do kampanii, o której możecie dowiedzieć się więcej z filmiku poniżej. Zostańmy ambasadorami MATKI NATURY:




 
Jeśli macie ochotę, możecie również wziąć udział w konkursie organizowanym na Instagramie, pokazując swoje zdjęcie lub film, w którym zostanie ujęty Wasz sposób na ochronę środowiska i dbanie o naturę - dodając hasztag #wzwiazkuznatura

Ps. Ważna jest nie tylko natura i dbanie o środowisko, ale również dbanie o nasze dzieci. Każdy rodzic szuka wygodnego i bezpiecznego wózka. Ale również zwraca uwagę na cenę, która często gra kluczową rolę przy jego wyborze. Wszystkie te kluczowe cechy znajdziecie decydując się na świetny model Cybex Balios S
A Wy czym kierujecie się przy kupnie wózka?

Słyszeliście już o tej kampanii "W związku z naturą"? W jaki sposób dbacie o środowisko?
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. wcześniej nie słyszałam o tej akcji ale jetem jak najbardziej za ochroną przyrody i oszczędzaniem energii, zapach Lucia na pewno by mi się spodobał bo mam słabość do kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział w tej akcji i bardzo podoba mi się fakt, że coraz więcej osób się do niej przekonuje. Im więcej dobra zrobimy dla świata, tym dłużej będziemy mogli spokojnie żyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tej akcji :) Brzmi bardzo ciekawie i zachęcająco :)
    Fajny blog, chętnie zaobserwuje :*

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna akcja, warto wspierać

    OdpowiedzUsuń
  5. Też biorę udział w tej akcji, bo warto dbać o srodowisko

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej akcji wcześniej - fajna! Przyznam że ja już dawno zrezygnowałam z elektrycznego czajnika, staram się też wyłączać światlo gdy nie jest potrzebne...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. coraz głośniej o tej akcji - i bardzo dobrze . świetna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest ta akcja!!! popieram! ja staram się oszczędzać energię

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te perfumy. Totalnie mój zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. O samej kampanii nie słyszałam, ale świetnie, że powstała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna akcja. Ja to jestem maniaczką oszczędzania prądu..:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna kampania. Jeżeli chodzi o moje dbanie, to staram się ograniczyć używanie torebek jednorazowych na poczet ekotoreb. Oczywiście segreguję śmieci i nie wyrzucam ich gdzie popadnie. Staram się kupować produkty wielorazowe, np. metalowe słomki, zamiast tych standardowych plastikowych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo się cieszę, że poruszyłaś tak istotny temat. Akcje tego typu są bardzo potrzebne, bo uświadamiają wiele ważnych kwestii. A jeśli chodzi o tę wodę, to jej zapach bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa zapachu ten wody :) jeszcze jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej akcji, ale jest zdecydowania warta tego, by o niej mówić. : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach z nuta kwiatowa zawsze mi się podobał i podoba. Czest sięgam po takie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam o tej akcji i popieram ją całym sercem, warto dbać o naturę, zwłaszcza wtedy kiedy nie wymaga to wiele wysiłku

    OdpowiedzUsuń
  18. Super jest ta akcja! Warto takie wspierać i promować!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super akcja, nie słyszałam o niej wcześniej, ale zawsze popieram takie akcje.
    Ja zaczęłam małymi krokami dbać o naszą planetę Ziemię, mam nadzieję, że inne firmy kosmetyczne również się zaangażują

    OdpowiedzUsuń
  20. Według mnie to fantastyczna akcja. Niewiele trzeba, aby zadbać o środowisko i najbliższe otoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przerzuciłam się na butelkę z filtrem i nie biorę już reklamówek - mam jedną lnianą torbę, która się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. staram się małymi krokami zmieniać siebie i swoje otoczenie...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger