poniedziałek, maja 13, 2019

Hydrożelowe płatki pod oczy PIXI BEAUTY - DetoxifEYE.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolejnego kosmetyku marki Pixi Beauty, a są to hydrożelowe płatki pod oczy DetoxifEYE.
Skóra pod oczami jest niezwykle delikatna i musimy w szczególny sposób o nią dbać. Odkąd w moje ręce trafiły te płatki, baczną uwagę zwracam na okolice moich oczu. Jesteście ciekawe ich działania? Zapraszam na post :)

DetoxifEYE


DetoxifEYE
DetoxifEYE
DetoxifEYE
DetoxifEYE
DetoxifEYE
DetoxifEYE

"Płatki hydrożelowe Detoxif Eye mają  pomóc w usuwaniu cieni i obrzęków pod oczami, pozostawiając skórę odżywioną odświeżoną oraz nawilżoną. 
Wyciąg z ogórka  i złoto zapewnią ukojenie, odżywienie oraz wzmocnienie kondycji skóry pod oczami. 
Kwas hialuronowy i kofeina wygładza, rozjaśnia oraz redukuje cienie pod oczami.
Płatki przeznaczone są tylko do użytku zewnętrznego. 
JAK STOSOWAĆ:
* Użyj załączonej szpatułki, aby delikatnie podnieść i oddzielić każdą łatkę. 
  * Nałożyć na czystą, suchą okolicę oczu z najgrubszą częścią w zewnętrznym rogu. 
  * Powtórz po drugiej stronie. Pozostaw na 10 min. i wyrzucić po użyciu. 
  * Delikatnie wklepuj pozostające serum w skórę. Nie zmywaj. 
* Używaj codziennie lub tak często, jak potrzeba. 
* Dla wzmocnienia efektu płatki można schłodzić.

Płatki zamknięte są w zakręcanym, plastikowym pojemniku w pastelowo zielonym kolorze. Pojemnik zawiera w sobie 30 par (60szt.) płatków zanurzonych w serum, co widzicie na powyższym zdjęciu, z którego ono się wylewa. Używając ich codziennie starczy nam na miesiąc stosowania. Pod nakrętką umieszczono zabezpieczającą pokrywkę z uchwytem, który pozwala otworzyć wieczko i dostać się do zawartości w środku. Dołączona jest również łopatka/szpatułka, którą oddzielamy i odchylamy każdy płatek przed nałożeniem, żeby nie robić tego bezpośrednio palcami. Same płatki są zielono-perłowego koloru. Idealnie przylegają do skóry, nie migrują, nie odklejają się - są na swoim miejscu, aż do czasu kiedy sami je usuniemy. Producent zaleca trzymać je 10minut, ale ja trzymam znacznie dłużej, aż całkiem wyschną. Płatki mnie nie podrażniły, nie uczuliły, nie spowodowały nieprzyjemnych skutków ubocznych. Za to świetnie nawilżyły moją suchą skórę pod oczami. Skóra pod oczami jest zrelaksowana, ukojona, odświeżona, dobrze wygładzona i odżywiona, taka jak powinna być. Jestem bardzo zadowolona z działania tych płatków. U nas są jeszcze mało dostępne, ale możecie ich szukać np. w Sephorze.
W zestawie który do mnie dotarł, była również mała ściereczka frotte.

Pixi Beauty
Pixi Beauty
 Znacie te żelowe płatki pod oczy?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. tego typu kosmetyki też zawsze trzymam znacznie dużej, zazwyczaj gdy same odpadną, uwielbiam takie płatki

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie platki, tych jeszcze u nas nie spotkalam ale poluje na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stosuję te płatki i bardzo je sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te płatki i bardzo je lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o nich ale nie miałam okazji stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Często czytam o tej marce ale sama jej jeszcze nie mialam w rękach. Czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie w ten sposób dbać o skórę pod oczami, ale tych konkretnych jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te płatki są genialne. Najlepsze jakie do tej pory miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te płatki to zdecydowanie cos dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kosmetyki ciekawia mnie już od dłuższego czasu. Sama marka bardzo intryguje :) a te płatki - wydają się być super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie płatki pod oczy ja dodatkowo wkładam je do lodówki na kilka minut

    OdpowiedzUsuń
  12. Te płatki bardzo mnie interesują - uwielbiam tego typu produkty do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ależ te płatki wyglądają super! Kosmetyki tej marki bardzo mnie ciekawią, czytam o nich wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych płatków. Odkąd używam masażera to nie mam już wielkich problemów z okolicą oczu. Wystarczy mi regularna pielęgnacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tej marki i ogólnie tych płatków, ale uwielbiam tego typu pielegnacje i czuje, że to dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki Pixi :) Mam ich naprawdę sporo i fajnie się u mnie sprawują ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa tych płatków :) Ostatnio chętnie sięgam po produkty tego typu i uwielbiam efekty, jakie dają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w nich od pierwszego użycia... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo polubiłam te płatki. Są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostalam je w prezencie z okazji Dnia Matki. Są naprawdę świetne. Zalecam trzymanie w lodówce

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger