niedziela, maja 12, 2019

Pielęgnacja stóp z Oriflame. Sardinia 4w1 i krem Feet Up Comfort.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Lato zbliża się do nas wielkimi krokami, już za niedługo będziemy odkrywać stopy, założymy sandałki, japonki i klapki. Warto już teraz zadbać o wygląd naszych stóp, aby pięknie i nienagannie wyglądały odsłonięte. Nic tak źle i nieestetycznie nie wygląda jak brzydkie i zaniedbane stopy. Popękane, zrogowaciałe, suche pięty po prostu brzydko wyglądają i zamiast je odsłaniać powinniśmy je chować. W tym poście opowiem Wam w jaki sposób ja zadbałam o nienaganny wygląd moich stóp z Oriflame. Zapraszam na post.

urządzenie Sardinia 4w1Oriflame

urządzenie Sardinia 4w1Oriflame
urządzenie Sardinia 4w1Oriflameurządzenie Sardinia 4w1Oriflame
urządzenie Sardinia 4w1Oriflame
urządzenie Sardinia 4w1Oriflame
urządzenie Sardinia 4w1Oriflame
 "Wielofunkcyjne urządzenie 4 w 1, dzięki któremu w łatwy sposób zadbasz o stopy: 
1. Oczyść stopy szczoteczką i mydłem. 
2. Usuń zrogowaciały naskórek z pięt i innych miejsc za pomocą tarki. 
3. Wygładź skórę pumeksem. 
4. Pilnikiem nadaj stopom gładkość."Cena 17,99zł

Świetne urządzenie 4w1, które w szybki sposób zadba o nasze stopy. Urządzenie wykonane jest z grubego, mocnego plastiku w kolorze niebieskim. Rączka/uchwyt jest wygięta, przez co stabilnie lezy w dłoni i w wygodny sposób dostosowuje się do stóp i swobodnie możemy nią manewrować. jest tutaj możliwość zmieniania nakładek, szczoteczki, pumeksu czy pilnika. Przyznam szczerze, że zapomniałam zrobić zdjęcia tarki. Używam wszystkich nakładek oprócz tarki. Jeszcze nie jestem do niej gotowa, zawsze mam obawę przed jej stosowaniem. Urządzenie jest świetne, super się sprawdza w pielęgnacji stóp, szczerze Wam polecam.

krem Feet Up Comfort
krem Feet Up Comfort
krem Feet Up Comfort
krem Feet Up Comfort
 "Bogaty, odświeżający krem do pielęgnacji stóp. Wygładza i zmiękcza suchą, szorstką skórę. Szybko się wchłania, a jego nietłusta formuła zawiera naturalny olejek eukaliptusowy oraz masło shea. Sprawia, że stopy przez cały dzień są doskonale odżywione i świeże." Cena 19,90zł

Przyznam szczerze, że z używaniem kremów do stóp bywało u mnie różnie, ale odkąd mam ten krem stało się to dla mnie przyjemnością i z ochotą po niego sięgam. Widzę jak świetnie działa na stan moich stóp. Skóra, która wcześniej była bardzo sucha i szorstka, nabrała miękkości i gładkości. Co ważne dla wielu, ten krem nie jest tłusty, szybko się wchłania. Ma przyjemny, delikatny zapach. Zawsze kosmetyki do stóp kojarzyły mi się z mocnym aromatem mięty, eukaliptusa. Ten zapach jest inny, na prawdę przyjemny. 
W tym sezonie postanowiłam porządnie zadbać o stopy i ich wygląd, by wyglądały nienagannie, kiedy założę sandałki, czy japonki. Znalazłam w Biedronce skarpetki złuszczające, za które zapłaciłam chyba niecałe 7zł. Pierwszy raz miałam z takimi skarpetkami do czynienia. Założyłam, trzymałam 1,5h po ich zdjęciu opłukałam stopy wodą i nic się nie działo, nic nie zauważyłam. Po 3 dniach się zaczęło, skóra zaczęła się łuszczyć, schodzić płatami. Najbardziej byłam sceptycznie nastawiona jeśli chodzi o pięty, ale po kilku dniach wszystko to co powinno zejść z całych stóp łącznie z piętami - zostało usunięte/złuszczone. Moczyłam stopy i oczyszczałam tym właśnie urządzeniem 4w1, o którym Wam dzisiaj piszę, używałam pumeksu, szczoteczki i pilnika. Moje stopy teraz są tak niesamowicie gładziutkie, jak nigdy wcześniej. Już teraz mogę bez wstydu odsłonić stopy i cieszyć się ich pięknym wyglądem - jestem gotowa na lato :)

A Wy już zadbaliście o swoje stopy?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Mam chęć skompletować sobie zestaw do pielęgnacji stóp z tych kosmetyków FeetUp i sprawdzić jak będą sie u mnie spisywały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak dobry krem do stóp to podstawa. Kiedyś miałam swój ulubiony właśnie z Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna szczotka a te pumeks- tarka jest wygodny. zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wlasnie nie dbam za bardzo o moje stopy. Wiem o tym że to jest błąd. Czasam stosuje tylko kremu do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam tylko tarki Peggy Sage, u mnie sprawdza się najlepiej,a przerobiłam trochę tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki krem do stóp na pewno przyda się w okresie letnim. Ja o stopy dbam regularnie i widać efekty.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już mam fajny zestaw do pielęgnacji stóp, muszę tylko kupić jakąś dobrą tarkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry krem do stop to u mnie podstawa, a taka szczoteczka jest bardzo pomocna w pielegnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O to urządzenie mnie bardzo zainteresowało. Krem chętnie sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  10. To urządzenie wygląda naprawdę ciekawie :) Lubię takie gadżety pielęgnacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto zadbac o stopy :) lato sie zbliza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu kosmetyki i urządzenia do stóp. Z Oriflame nie miałam jeszcze pielęgnacji przeznaczonej do tego celu, ale chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  13. cały rok dbam, fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za takimi rzeczami ;) Chociaż krem bym sobie sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. moje stopy po ostatnim wyjeździe są w opłakanym stanie, i nic im nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  16. zamówiłam sobie właśnie taki zestaw do stóp!

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę sobie zamówić taki zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger