wtorek, maja 28, 2019

REVERS Cosmetics-Lumi Strobing rozświetlacze i dwa tusze do rzęs.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Pokażę Wam dzisiaj przepiękne rozświetlacze LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE i dwa tusze do rzęs Creative Lash i Lash are Ready - firmy Revers Cosmetics.
Rozświetlacze znajdują się w potrójnych paletkach, w 4 wersjach kolorystycznych. Jeśli chodzi o tusze do rzęs, to jeden jest z tradycyjną włochatą szczoteczką, a drugi z silikonową.
Zapraszam na post.
 
LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE

LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE
LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE
LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE
LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE
LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE
LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE
LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE
LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE
LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE
LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE
LUMI STROBING PROFESSIONAL HIGHLIGHTER PALETTE
"Zestaw trzech odcieni rozświetlaczy wypełnionych błyszczącym pigmentem. Dzięki kremowo-pudrowej formule, wszystkie odcienie idealnie się blendują i pozostawiają perfekcyjny, ultrabłyszczący połysk. Wszystkie odcienie posiadają rozświetlające mikrocząsteczki tworzące na skórze modny efekt tafli. Rozświetlacze można ze sobą łączyć lub nakładać oddzielnie na twarz i ciało, aby rozświetlić skórę promiennym blaskiem. Lumi Strobing Professional Highlighter Palette daje możliwość stopniowego budowania krycia, dla delikatnego i naturalnego lub intensywnego efektu. Wysoka zawartość pigmentów i niezwykle lekka formuła sprawiają, że makijaż jest długotrwały. Zestawy dostępne są w czterech wersjach kolorystycznych.
Sposób użycia: Przy pomocy pędzla nanieś niewielką ilość dowolnego rozświetlacza na kości policzkowe, w okolicy łuku brwiowego, na łuk kupidyna, w kąciki oczu. Delikatnie rozetrzyj." Cena 14,99zł
Rozświetlacze znajdują się w ładnych, złoto-czarnych paletkach. Podzielone są na trzy kwadraty, o różnych kolorach. Dwie pierwsze paletki mają jaśniejsze odcienie rozświetlaczy, kolejne ciemniejsze. Możemy je do woli ze sobą mieszać i uzyskać odcień taki, jaki chcemy. Fanki rozświetlenia będą nimi zachwycone. Nie ukrywam, że ja również do nich należę. Są po prostu śliczne. Co tu dużo mówić, wszystko widać na zdjęciach. Polecam wszystkim miłośniczkom błysku, tafli i pięknego rozświetlenia.
 
LASH ARE READY
LASH ARE READY
LASH ARE READY
"Pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs, bez efektu sklejania. Precyzyjnie wydłuża, rozdziela i podkreśla rzęsy. Zapewnia naturalną objętość i wyjątkową długość, bez uczucia nadmiernego obciążenia. Tusz nie rozmazuje się i nie pozostawia grudek. Precyzyjna silikonowa szczoteczka, zapewnia dokładną aplikację niezależnie od długości rzęs i kształtu oka." Cena 12,99zł

Tusz w złoto-czarnej tonacji, podobnie jak rozświetlacze, prezentuje się bardzo elegancko. W tej maskarze mamy silikonową szczoteczkę i nie ukrywam, że jest to moja najbardziej ulubiona szczoteczka. Dlatego nie dziwi mnie fakt, że to ten z tych dwóch tuszy skradł moje serce. Ale nie tylko dzięki szczoteczce, ale faktycznie wszystkie zapewnienia producenta spełnia, czyli pogrubia i wydłuża rzęsy. Dodając do tego niską cenę, nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić Was do jego wypróbowania. Moje niesforne i mega wymagające rzęsy go uwielbiają.
 
Tusz do rzęs CREATIVE LASH
Tusz do rzęs CREATIVE LASH
"Tusz do rzęs spektakularnie zwiększający objętość, rzęsy są zwielokrotnione, pogrubione i lekko podkręcone. Duża tradycyjna szczoteczka perfekcyjnie obejmuje wszystkie rzęsy, dokładnie je rozczesując i unosząc od nasady aż po same końce. Tusz nie rozmazuje się i nie pozostawia grudek. Już jedna warstwa zapewnia doskonały efekt." Cena 12,99zł

W tym tuszu mamy dosyć dużą i grubą tradycyjną szczoteczkę. Gęste włosie maluje wszystkie rzęsy dokładnie i precyzyjnie. Opakowanie również jest zachowane w złoto-czarnych barwach. Jeśli lubicie tradycyjne szczoteczki, to polecam ten tusz. Nie skleja rzęs, nie rozmazuje się, nie pozostawia grudek. Ładnie je rozdziela, delikatnie podkręca i wydłuża. 
 
Znacie te kosmetyki? Używacie rozświetlaczy na co dzień? Tusz z jaką szczoteczką wolicie? 
Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Piękne rozświetlenie to jest to... fajne to trio!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków osobiście. Rozświetlacze używam na codzien.

    OdpowiedzUsuń
  3. zabrałabym Ci to wszystko, Revers bardzo pozytywnie mnie zaskoczył jakością kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham rozświetlacze, czasami aż z nimi przesadzam ale odrobina błysku jest w każdym moim makijażu

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletki rozswietlaczy wygladaja przepieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się szczoteczki tych tuszów :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny raz widzę że REVERS inspiruje się produktami od Makeup Revolution - w zeszłym roku miałam na blogu wpis o identycznym rozświetlaczu - nawet tłoczenie podobne.

    OdpowiedzUsuń
  8. rozświetlacze wyglądają ekstra, mają ładne kolorki, a i tusz z silikonową szczoteczką bardzo mnie ciekawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne rozświetlacze i ten tusz z silikonowa szczoteczką mnie zainteresował

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się czy ty rozświetlacze by się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlacze przykuwają uwagę, ale bardziej ciekawi mnie tusz, Ta gruba, tradycyjna szczoteczka juz mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatni tusz mam, jest bardzo fajny... choć jednak skleja minimalnie rzęsy. Rozswietlacz muszę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądają te rozświetlacze, tusze też mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Polubiłam kosmetyki Revers. Są bardzo tanie i całkiem fajne w działaniu :) Byleby tylko dobrać odpowiedni kolor dla siebie :)
    Fajne są te rozświetlacze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze do czynienia z kosmetykami tej marki, ale uwielbiam efekt rozświetlenia w makijażu i te paletki na pewno spełniłyby moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne paletki rozświetlaczy! Podobają mi się zwłaszcza nr 03 i 04 :) A jeśli chodzi o tusze, to ja preferuję silikonowe szczoteczki, ale ostatnio coraz częściej zdarza mi się używać klasycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa jakby mi się tusz do rzęs sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te paletki. Koniecznie muszę wypróbować te rozświetlacze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ich rozswietlacze sa na prawde bardzo przyjemne w uzytkowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie stosuję rozświetlaczy, a jeżeli chodzi o szczoteczkę, to nie zwracam na nią zbytnio uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. rozświetlaczy uzywam tez jako cieni. a jeden z tych tuszy to moje odkrycie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger