piątek, maja 03, 2019

Maski Pixi Beauty - czy to mój ideał?

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyków Pixi Beauty. Jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka, w której znalazło się kilka kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Było to moje pierwsze spotkanie z tymi kosmetykami, często o nich czytałam na Instagramie, gdzie były one bardzo zachwalane. Dlatego bardzo się cieszę, że mogłam osobiście je poznać i przekonać się, czy na prawdę są takie dobre i czy jest się czym zachwycać. O tym będzie w dalszej części recenzji, zapraszam.
 
Pixi Beauty
Pixi Beauty
Pixi Beauty
PIXI T-ZONE PEEL OFF MASK
PIXI T-ZONE PEEL OFF MASK
PIXI T-ZONE PEEL OFF MASK
PIXI T-ZONE PEEL OFF MASK
 PIXI T-ZONE PEEL OFF MASK
"Maska Peel-Off marki ​​Pixi pochłania nadmiar sebum i skutecznie zwalcza zanieczyszczenia. Formuła z awokado, ogórkiem, aloesem, zieloną herbatą i wyciągiem z bambusa wygładza, udoskonala, przywraca równowagę i nadaje świeżą, wyrównaną cerę.
Zastosowanie:
Aplikuj 1 do 2 razy w tygodniu lub w razie potrzeby. Zastosuj jednolicie grubą warstwę w strefie T, pozostaw do całkowitego wyschnięcia, a następnie zdejmij.
Dla kogo:
Przeciwdziałanie: Skóra tłusta, Nierówny koloryt skóry, Zaskórniki, Rozszerzone pory, Wypryski
Rodzaj cery: Wszystkie typy skóry" 45ml

Maska zamknięta jest w ślicznej, pastelowej, miętowej/pistacjowej/zielonej stojącej tubce. Sama maska ma również delikatnie zielono perłowy kolor. Jest to maska Peel-Off o delikatnym, specyficznym zapachu. Maska bardzo dobrze radzi sobie u mnie z zanieczyszczeniami, usuwa nadmiar sebum ze strefy T. Skóra jest oczyszczona, świeża, wyraźnie rozświetlona.

PIXI GLOW MUD MASK
PIXI GLOW MUD MASK
 PIXI GLOW MUD MASK 
"Maseczka Glow Mud Mask marki Pixi jest wzbogacona o minerały i ekstrakty roślinne, które oczyszczają pory i wyrównują wygląd skóry. Glinka wchłania nadmiar sebum, usuwa zanieczyszczenia ze skóry i zapewnia widoczną, odświeżoną, promienną cerę.
Zastosowanie:
Nakładaj na oczyszczoną skórę 2 do 3 razy w tygodniu wieczorem, pozostaw do wchłonięcia przez 15 minut, a następnie dokładnie spłucz.
Dla kogo:
Przeciwdziałanie: Skóra pozbawiona energii, Skóra tłusta, Zaczerwienienia" 45ml

Tutaj mamy identyczne opakowanie jak w masce, którą wyżej opisywałam. Różnią się z zewnątrz tylko napisami. Natomiast ta maska jest ciemnoszarego koloru, przypomina zarówno kolorem jak i zapachem glinkę. Skóra twarzy po jej zmyciu jest również pięknie rozpromieniona, wygładzona, rozświetlona i odświeżona.
Podsumowując, nigdy wcześniej nie spotkałam się z maskami, które by dawały efekt tak gładziutkiej cery. Efekt jest namacalny, pod palcami czuć gładkość i aksamit skóry.
Jestem bardzo mile zaskoczona jakością tych kosmetyków. Do tego mają piękne, pastelowe opakowania, które swoim wyglądem przyciągają wzrok. Dzisiaj pokazałam Wam tylko dwa kosmetyki z całego zestawu, resztę zobaczycie w kolejnych postach. Mam nadzieję, że będę mogła poznać jeszcze inne kosmetyki tej firmy, które mam nadzieję również mnie tak samo zachwycą.

Znacie kosmetyki Pixi? Sprawdziły się u Was? Jakie macie zdanie na ich temat?
Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. ta marka to hit ostatnich tygodni, wszyscy je wychwalają. Sama nie miałam okazji poznać

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia - jestem zachwycona. Jeśli chodzi o PIXI to znam jedynie toniki ale sprawdzają się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawartość przesyłki super, sama chciałabym poznać kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. tą markę mam na swojej chciej liście, ale najpierw muszę skończyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam do tej pory żadnej styczności z kosmetykami tej marki, ale myślę, że sięgne po nie kiedyś i sprawdzę czy u mnie też się tak fajnie będą sprawdzać jak u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem zakochana w tonikach tej marki i z chęcią bym wypróbowała również inne kosmetyki do pielęgnacji :) Ciekawią mnie zwłaszcza maseczki, bo ich - nigdy za wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często czytam same pozytywne opinie o tych kosmetykach. Sądzę że i u mnie by się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Pixi znam z blogów i Instagrama, osobiście niczego nie używałam, choć przetestowanie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam zamiar je właśnie dziś wypróbować :) małe domowe spa będzie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam szał na instagramie z tymi kosmetykami. Super że sie sprawdziły ja nie miałam okazji jeszcze ich poznać

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Instagramie ciągle trafiam na zdjęcia kosmetyków tej mark.. ciekawe, czy u mnie by się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawi mnie ta marka, masek peel-off nie lubię więc sięgnęłabym po drugą maseczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne maja kosmetyki :) musze koniecznie wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak na razie poznalam Glow Tonic ale nie robi u mnie efektu wow, moze skusze sie na ktoras z tych maseczek, ale nie jestem do konca przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam wszystkie i je uwielbiam. U mnie robią świetną robotę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam już na kilku blogach kosmetyki Pixi, ale sama jeszcze ich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger