wtorek, maja 07, 2019

AVON - woda toaletowa, tusz do rzęs i podkład.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać trzy kosmetyki firmy Avon, jest to moje pierwsze spotkanie z tymi kosmetykami i pierwsza ich recenzja na blogu. Zobaczycie tusz do rzęs, wodę toaletową i podkład w musie. Mam nadzieję, że któryś z nich Was szczególnie zainteresuje :)
Zapraszam na post.

 Avon Luxe Velvet Matte Creme Foundation - Beige Linen
"Matujący podkład w musie Luxe Avon z ekskluzywnym eliksirem regenerującym i jedwabiem dla efektu gładkiej i miękkiej w dotyku skóry.
Właściwości:
* zapewnia cerze matowe i równomierne pokrycie, 
* regeneruje,
* zapewnia lekkie - średnie krycie.
Lekka formuła musu matującego Avon Luxe z regenerującym eliksirem, zapewnia równomierne krycie z delikatnym aksamitnym, matowym wykończeniem. Do skóry normalnej i tłustej. Testowany dermatologicznie. Nie zatyka porów."18g.

Podkład w musie znajduje się w ładnym, małym, szklanym słoiczku zakręcanym złotą nakrętką. Złote mamy tutaj również napisy, które są wytłoczone na szkle. Mus ma delikatny, specyficzny zapach. W dotyku jest aksamitny, bardzo leciutki. Każdy z nas wie jaki w dotyku jest mus. Mój kolor to Beige Linen, na teraz jest jeszcze trochę za ciemny, ale jak tylko moja twarz się trochę opali myślę, że będzie w sam raz. Jeśli chodzi o krycie, to jest ono średnie. Na pewno nie zakryjemy nim większych niedoskonałości, czy przebarwień. Jestem posiadaczką bardzo suchej skóry i niestety maty zupełnie mi nie służą. Ale polecę ten podkład każdemu, kto ma cerę mieszaną, bądź tłustą - mat utrzymuje się cały dzień.

 Woda toaletowa Summer White Sunset
 "Ciepła, relaksująca niczym subtelne promienie zachodzącego słońca mieszanka różowego pieprzu, kwiatu lotosu i kremowego drewna, brzozy." 50ml

Woda toaletowa mieści się w wąskim, podłużnym kartoniku i w równie podłużnym i wąskim flakoniku, w pomarańczowym kolorze. Szkło jest przeźroczyste, totalny minimalizm, widoczny jest tylko drobny napis na flakoniku i mocno pomarańczowa zatyczka. Szczerze mówiąc mnie ten flakonik nie zachwyca wizualnie ale.... "Nie warto oceniać po okładce", ponieważ ten niepozornie wyglądający flakonik skrywa w sobie piękny, mega letni zapach. Czuć słodycz kwiatów, ale i zadziorną nutkę tajemniczości. No powiem Wam, że zapach jest cudny.

Avon True Colour
"Wydłużająco-odżywczy tusz do rzęs z olejkiem arganowym: 2 w 1 wydłużenie i odżywienie
* niesamowicie wydłużone rzęsy
* odżywcza formuła z olejkiem arganowym i kokosowym oraz witaminą E
* trwały efekt bez grudek i rozmazywania
Formuła 2 w 1 wydłużenie i odżywienie, błyskawiczny efekt dłuższych, zdrowszych rzęs, z olejkiem arganowym, kokosowym i witaminą E.
Szczoteczka z ultramiękkimi włoskami delikatnymi dla rzęs."

Tusz ma szczoteczkę silikonową, taką jakie lubię najbardziej, nie skleja rzęs, delikatnie je wydłuża. Nie zauważyłam jakiegoś mega pogrubienia, ale tutaj chodzi o wydłużenie a nie objętość, więc tego nie wymagam. Konsystencja tuszu jest dość płynna więc się go dobrze rozprowadza i nie zauważyłam, żeby robiły się grudki. Ma piękne opakowanie, czerń połączona z różowym/miedzianym złotem, wygląda elegancko. Efekt jaki daje na moich rzęsach jest zadowalający, na co dzień idealny.
Pierwsze moje spotkanie z kosmetykami Avon jest całkiem udane, a zapach wody toaletowej totalnie skradł moje serce.

Znacie te kosmetyki? 
Pozdrawiam :) 

25 komentarzy:

  1. Ten tusz do rzęs miałam okazję stosować. Fajnie wygląda na rzęsach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się szczoteczka w tym tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten zapach to taki klasyk na lato dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten tusz, byłam z niego zadowolona. Fajnie się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. super kosmetyki wybrałaś, ten musowy podkład wygląda super, ale i tusz wpadł mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapachem mnie zaciekawiłaś, już kilka razy go spotkałam na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusz wydaje się mieć idealną szczoteczkę dla mnie - lubie takie.
    A sama chętnie wypróbowałabym podkład w takiej nietypowej formie i konsystencji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Summer White Sunset to jeden z moich ulubionych zapachów. Piękny aromat w połączeniu ze wspaniałą trwałością.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki z Avon. Tych kosmetyków które ty prezentujesz niestety nie mialam. Muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukam dobrego tuszu do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za podkładami w słoiczkach, jakoś wydaje mi się że szybciej się zużywają

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam podkładu w formie musu a zawsze chciałam go spróbować, średnie krycie by mi w zupełności wystarczy. Summer White Sunset to fajny letni zapach, kiedyś miałam te perfumy

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś tusze Avon, ale nie wspominam ich dobrze. Pamiętam, że mi się osypywały :( A co do wody toaletowej to już tyle osób ją polecało, a ja jeszcze nie miałam okazji się z nią zapoznać więc chyba czas to zmienić :D Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Summer White w podstawowej wersji bardzo mi się kiedyś podobał. Tego wariantu niestety nie znam, ale mnie kusi - jak większość perfum z AVONU. Podkładem mnie zaciekawiłaś, nie miałam jeszcze w takim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat tych produktów nie miałam, ale kiedyś miałam ich produkty. Moja mama jest konsultantką, więc w domu rodzinnym mamy tego pełno ;) Moimi ulubionymi perfumami były kiedyś Incandessence :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mnie ciekawi ten podkład w musie :) Natomiast wydaje mi się, że ten zapach miałam kiedyś okazję poznać w katalogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam dobrze linie Luxe i wiekszosc sie u mnie sprawdzila, ciekawi mnie zatem ten piekny podklad w sloiczku :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Woda toaletowa Summer White Sunset jest mi znana, tusz chyba też miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta woda to mój ulubieniec od lat na lato, rewelacyjny zapach

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaintrygowałaś mnie tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Buteleczka tej wody perfumowanej absolutnie kojarzy się z wakacjami...muszę zobaczyć jak pachnie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na ogół nie kupuję kosmetyków z Avon, ale bardzo podoba mi się ta mascara. Jestem ciekawa jak wyglądałyby moje rzęsy po jej zastosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawil mnie ten podklad :) wyglada troche jak kremik

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja mama ma tę wodę toaletową i bardzo ją lubi. Mi ona nie podchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zainteresował mnie ten podkład. Takiego jeszcze nie miałam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger