sobota, maja 04, 2019

Złota torebka i portfel - Oriflame.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch produktów z oferty Oriflame, mianowicie jest to nowa seria Gold torebka i portfel. W ofercie było kilka wariantów do wyboru, ja wybrałam te dwie rzeczy i nie żałuję, bardzo się cieszę że wybrałam akurat te. Chociaż przyznam, że miałam ochotę na jeszcze jedną małą torebkę z tej serii. Może następnym razem uda mi się ją zamówić.
Zapraszam na post.

ORIFLAME GOLD

ZŁOTA TOREBKA ORIFLAME
ZŁOTA TOREBKA ORIFLAME
ZŁOTA TOREBKA ORIFLAME
 "Przyciągająca wzrok, niezwykle szykowna torebka w kolorze połyskującego złota - doskonały dodatek rozświetlający każdą stylizację
* zapięcie magnetyczne
* 2 kieszonki na suwak, przegródka
* regulowany pasek
Wymiary: 36 x 25 x 14,5"

Piękna torebka w kolorze jasnego złota, ze złotymi metalowymi dodatkami. Z przodu ozdobna zawieszka z frędzelkami. Do torebki dołączony jest regulowany pasek. Możemy ja nosić w ręce, jak i na ramieniu. Torebka jest bardzo solidnie i porządnie zrobiona. Zachwyca swoim wyglądem i jakością wykonania. Jest idealna na wiosnę i nadchodzące lato. Jestem nią oczarowana i zachwycona jej pięknym wyglądem.

PORTFEL GOLD ORIFLAME
PORTFEL GOLD ORIFLAME
PORTFEL GOLD ORIFLAME
PORTFEL GOLD ORIFLAME
 "Praktyczny i stylowy.
* zapięcie na zatrzask i suwak
* 8 miejsc na karty i 2 na gotówkę
* przegródka zapinana na suwak
Wymiary: 19,5 x 10,5 x 2cm"

Portfel jest z identycznego materiału i w tym samym kolorze co torebka. Jest tak samo dobrze i porządnie wykonany. Pasuje idealnie do tej torebki. Jest dosyć dużych rozmiarów. Szczerze mówiąc może służyć spokojnie jako kopertówka,  do sukienki, bądź eleganckiej stylizacji.
Obie rzeczy są przepiękne, nawet nie przypuszczałam, że będę tak z nich zadowolona. Nie spodziewałam się tak pięknego wyglądu, szczególnie torebka mnie zachwyciła i bardzo pozytywnie zaskoczyła. Polecam, jeśli macie tylko ochotę i możliwość, zamówcie sobie - na pewno nie będziecie żałowały, warto.

Jak Wam się ta seria Gold z ofery Oriflame podoba? Mnie bardzo.
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Portfel jest zdecydowanie w moim guście. Miejsce na drobne i karty to bardzo duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę torebkę i uważam, że jest PRZEŚWIETNA! Mam ogromną chęć jeszcze na tę największą torbę z tej serii..no tylko, że w nowym katalogu jest nowa cudna, beżowa, lakierowana torba..aaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Własnie ostatnio się zastanawiałam nad tą torebką, ale w końcu jej nie zamówiłam, może to był błąd...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno torebka, jak i portfel bardzo mi się podobają :) Przyznam szczerze, że nigdy nie zamawiałam takich dodatków z katalogu, ale może warto by się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Portfel chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow jaki śliczny duecik, nie wiedziałam że Oriflame ma takie ładne torebki i portfele

    OdpowiedzUsuń
  7. Portfel jest idealny dla mnie - szukam właśnie takiego gdzie wejdzie sporo kart - mam tego tyle, że w żadnym mi się nie mieszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W oko wpadł mi portfel - świetnie wygląda!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Portfel świetny. Lubie takie duże z wieloma przegrudkami torba tez ciekawa ale złoty kolor to chyba nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę przyznać że nie pamiętam u siebie złotej torebki, ale czemu nie fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta złota linia jest genialna,torebka bardzo mi się podoba, idealna na imprezę ale nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  12. o matko genialny zestaw. akurat szukam nowego portfela :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham zlote dodatki, wiec zarowno portfel jak i torebka bardzo mi sie podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi sie ksztalt tej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kobiecy zestawik, idealny kolo. Torebka cudna

    OdpowiedzUsuń
  16. podobają mi sie takie metalowe łączenia przy uchwytach w torebce:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie się prezentuje zarówno portfel, jak i torebka. : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Portfel jest fajny, wręcz cudny <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger