poniedziałek, czerwca 17, 2019

Al Haramain Gold perfumy w olejku - Ottomania.pl

Hej!
Witajcie Kochani :)
 Tradycyjne perfumy arabskie są charakterystyczne i każdy miłośnik perfum rozpozna je od razu. Mają niezwykle silny aromat, który nie tylko trwa przez wiele godzin, ale także… zmienia się w czasie i rozwija. Perfumy orientalne, które najczęściej występują w postaci skoncentrowanych olejków, rozwijają się dopiero na skórze, dzięki czemu dają niepowtarzalny aromat na skórze osoby, która je użyła. Dzisiaj mam dla Was propozycję takiego właśnie olejku Al Haramain Gold. Kupicie go w sklepie z perfumami Ottomania.pl
Zapraszam na post.

"Gold to zapach sukcesu: jednocześnie świeży i zdecydowany dzięki cytrynie, aksamitce i kalamansi czyli połączeniu kumkwatu z mandarynką, lecz także wyważony i zdecydowany dzięki obecności skóry. Szlachetności zapachowi nadaje piżmo, palisander i wspaniale aromatyczny heban. Doskonała propozycja, która sprawdzi się zarówno na spotkania biznesowe jak i kolację przy świecach.
Klimaty baśni z 1001 nocy. Bajeczny hebanowy aromatoterapeutyczny."

Jak widzicie nazwa zapachu Gold jest adekwatna do samego flakonika, który cały jest w kolorze złota. Myślę, że większość z nas miała nie raz do czynienia z takim dozownikiem w postaci kulki. Przy olejku na pewno typowy atomizer nie zdałby egzaminu. Aromat w olejku jest tak mocno intensywny, że wystarczy odrobinę rozprowadzić na skórze i czuć zapach bardzo, bardzo długo.
 Różnicowanie się zapachu na skórze, to efekt zastosowania naturalnych olejków zapachowych, a to właśnie na nich bazują  arabskie pachnidła. Perfumy arabskie są wyczuwalne na skórze od kilku godzin, do uwaga.....nawet kilku dni.Wbrew częstej opinii, perfumy arabskie wcale nie muszą być duszące/kadzidlane, nadają się do noszenia na każdą okazję, niekoniecznie na wieczór. Kombinacje użytych składników w perfumach mogą nas niesamowicie zaskoczyć. Są to zapachy jednocześnie tajemnicze, zmysłowe, gorące, lekkie, orzeźwiające, intensywne ale i delikatne. Jeśli nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z arabskimi pachnidłami, to wtedy na początku zaopatrzmy się w próbki kilku zapachów, najlepiej od razu w formie tradycyjnych olejków. Punktem odniesienia w poszukiwaniach naszego najbardziej ulubionego arabskiego zapachu mogą być choćby ulubione nuty znane nam z perfum innych marek. Musimy mieć na uwadze, że mimo to zapach na pewno nie będzie taki sam, ale taka selekcja może być pierwszym krokiem do odnalezienia swojego arabskiego zapachu.
Przy zamówieniu otrzymałam również taką ładną małą kosmetyczkę.


Znacie jakieś arabskie perfumy? Macie swoje ulubione?
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. miała takie perfumy orintale i bardzo je l;ubiłam największym hitem był zapach czekolady w pracy każdy się pytał skąd je mam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię perfumy orientalne, mam jedne w olejku, chętnie sięgam po nie gdy za oknem pogoda jest niewyraźna, szczególnie zimą bo one są ciepłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak do tej pory jeszcze żadnych podobnych perfum nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaintrygowały te perfumy arabskie, chciałabym poznać bliżej ten zapach Gold.

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfumy w olejku, to dla mnie totalna nowość! Jestem bardzo ciekawa, jak spisałyby się u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Arabskie perfumy to dla mnie kompletna nowość. W sumie takie dozowanie ma sens- dłużej utrzymuje się na skórze...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam Arabskich perfumow. Zapachy ojrentale są bardzo fajne i wyraziste

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie idealne do wrzucenia do torebki by zawsze mieć zapach pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś jedne arabskie perfumy, jednak były dla mnie za mocne - ja wolę jednak te delikatne, wiosenne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam i nawet mam takie perfumy i bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zapachy tego typu, chętnie bym te wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam takich perfum, chyba zapachy arabskie nie są dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo wygodne opakowanie do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ ciekawostka, niestety nie znam nic podobnego

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedys mialam taka perfumetke z zapachem w olejku, jednak u mnie sie nie sprawdzil, za to moja mama bardzo lubi takie formuly :D Ten wyglada uroczo i idealnie do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie miałam żadnych perfum w olejku ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam kiedyś arabskie perfumy w olejku, niesamowicie trwałe, a zapach wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
  18. Swego czasu, przywiozłam sobie z Egiptu takie perfumy w olejku i byłam z nich bardzo zadowolona :) Nie miały jednak takie fajnego, wygodnego opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam inne perfumy tej firmy i są rewelacyjne! Pachną obłędnie, a kosztują jakieś 20 zł.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger