piątek, czerwca 14, 2019

Mydło Aleppo - Sekret Piękna.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Zapewne większość z nas uwielbia naturalne kosmetyki. Ja chętniej po nie sięgam, niż po te chemiczne - jak tylko mam możliwość, wybieram właśnie je. Ostatnio trafiłam na sklep z kosmetykami naturalnymi Sekret Pkna i tam zamówiłam mydło Aleppo w płynie, a nie tradycyjne w kostce. Taka forma z dozownikiem bardziej mi osobiście odpowiada. Zapraszam na post.


 "Naturalne mydło Aleppo w płynie – w bardzo delikatny sposób oczyszcza twarz nie niszcząc przy tym hydrolipidowej warstwy ochronnej skóry. Dzięki zawartości oleju laurowego nasz acera jest oczyszczona oraz poprzez działanie antyseptyczne pozbawiona bakterii. Olej z oliwek nawilża, odżywia i  zmiękcza naszą skórą przez co nasza równowaga skóry pozostaje nienaruszona. Całość zamknięta jest w wygodnym opakowaniu z pompką i ma postać kremowej delikatnej konsystencji. Mydło Aleppo w płynie jest bardzo wygodne w użyciu i może być stosowane jako środek do mycia twarzy, ciała, rąk lub jako żel pod prysznic. Jest bardzo łagodne dla skóry i pozostawia ją miękką w dotyku. Odpowiednie do mycia wszystkich rodzajów skóry, także tych wrażliwych, alergicznych czy reaktywnych. Mydło jest w 100% ekologiczne, wytworzone tylko z naturalnych  składników." 350ml

Mydło Aleppo znajduje się w plastikowej, nie dużej butelce z pompką. Mamy tylko prostą, nie rzucającą się w oczy zieloną etykietkę. Mydło jest zielonego koloru, przez ścianki butelki widać zawartość, wiemy ile nam jeszcze płynu zostało do zużycia. Zapach nie jest piękny, raczej możemy go porównać do zapachu szarego mydła. Ale nie o zapach tutaj chodzi, ale o jego działanie. A działa bardzo dobrze. Nie spodziewałam się, że będzie tak skutecznie oczyszczało skórę mojej twarzy. Skóra aż "skrzypi" po umyciu tym mydłem. Jest bardzo oczyszczona to widać i czuć. Mimo, że czuć to skrzypienie, jednak moja i tak sucha skóra okazało się, że nie została przez to jeszcze bardziej wysuszona. Mydło wygładza i oczyszcza skórę, jak również odżywia i ją intensywnie regeneruje. Mogą je stosować osoby w każdym wieku i jest odpowiednie do każdego rodzaju cery. Bez obaw mogą je również używać osoby z cerą wrażliwą, czy alergiczną. Może nie wszyscy wiedzą, ale mydło możemy używać również do pielęgnacji ciała, myjąc nim całe ciało, a nawet włosy. Mydło jest godne polecenia.
W przesyłce znalazła się również taka śliczna mała kosmetyczka.

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Swietne jest to mydlo z pompka ja tez jak mam mozliwosc to wybieram te bardziej naturalne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię mydło aleppo, miałam już różne stężenia oleju laurowego. 20% to dla mnie idealna opcja, kiedyś miałam 40%- mega oczyszczające i wysuszające mydło dla skóry tłustej. myłam nim także skalp. polecam spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam mydło Aleppo, ale w swojej naturalnej wersji w postaci dużej kostki mydła. Świetnie się sprawdza, polecam każdemu

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu mydła to samo dobro. Świetnie się u mnie sprawdzają i moja skóra bardzo lubi ich działanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam to mydło, jest świetne w swoim działaniu.. Polecam każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej chyba o nim nie słyszałam, muszę przyjrzeć się mu bliżej, bo niesamowicie mnie zainteresowałaś. Ostatnio coraz częściej sięgam po naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. zdarza mi się kupować mydło Aleppo zarówno w płynie jak i w kostce, dobrze pielęgnuje suchą skórę

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam jeszcze o tych produktach, ciągle czegoś się uczę :D :D
    chętnie je wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy ma kolor to mydełko :D nie widzialam go nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  10. o fajne to mydło, lubie takie w płynie

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię to mydło aleppo, muszę je kupić ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się rozejrzeć za tym mydłem... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam już o tym mydle , ale nie miałam jeszcze okazji się na nie skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger