środa, czerwca 05, 2019

Puder rozświetlający STROBE & GLOW HIGHLIGHTER II set - Revers Cosmetics.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejną nowość firmy Revers Cosmetics, są to prasowane pudry rozświetlające. Firma rozszerzyła je o 4 nowe odcienie 05, 06, 07 i 08
Poniżej na zdjęciach zobaczycie całą czwórkę. Jak wiecie ja kocham rozświetlenie i błysk, kiedyś w ogóle nie używałam rozświetlaczy ale teraz nie wyobrażam sobie bez nich mojego makijażu (chyba to przychodzi z wiekiem ;) )
Zapraszam na post.

STROBE & GLOW HIGHLIGHTER

STROBE & GLOW HIGHLIGHTER
 05 MAGIC

STROBE & GLOW HIGHLIGHTER
 06 EMOTION

STROBE & GLOW HIGHLIGHTER
 07 TREASURE

STROBE & GLOW HIGHLIGHTER
 08 OPAL

STROBE & GLOW HIGHLIGHTER
"Aksamitny puder rozświetlający, który doda Twojej skórze świetlistego blasku.
Strobe & Glow, to sposób na rozświetloną cerę każdego dnia, przez co sprawia, że wygląda ona na świeżą, wypoczętą i zrelaksowaną idealnie wpisując się w obowiązujące trendy makijażowe. Absolutny must-have w kosmetyczce każdej wymagającej kobiety, która pragnie zabłysnąć! Puder nie pozostawia smug, ani przebarwień, idealnie łączy się z cerą. Nie zmienia koloru podkładu.
Zalety:
  • Idealnie konturuje rysy twarzy poprzez rozświetlanie wybranych jej partii
  • Optycznie odmładza twarz
  • Nadaje cerze zdrowy, promienny i wypoczęty wygląd
  • Podkreśla naturalne piękno
Jak stosować?
Przy pomocy pędzla rozprowadź kosmetyk w miejscach, które chcesz rozświetlić (kości policzkowe, kąciki oczu, łuk brwiowy, nos, łuk kupidyna), a następnie rozetrzyj go, aby uzyskać naturalny efekt. Możesz stopniować intensywność błysku, nakładając kolejne warstwy kosmetyku." Cena: 9,99zł

Moje serce coraz bardziej skrada kolorówka tej firmy :) Rozświetlacze mają cudowne nie tylko te w kamieniu, ale również te w paletkach, czy w płynie. Jest szeroka gama kolorystyczna wpadająca w różne tony i na pewno każdy znajdzie odpowiedni odcień dla siebie. Zachęcam do poznania choć jednego tego rozświetlacza, a zobaczycie jak dobrej jest jakości za tak niską cenę. Dla mnie jest to niezbędnik makijażowy. 

Używacie rozświetlaczy? Czy raczej jest zbędny w Waszym makijażu?
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. pięknie je zaprezentowałaś, kocham rozświetlacze, zawsze podkreślam nimi swój makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. O..jestem mile zaskoczona! Drugi set wydaje mi sie ładniejszy niż pierwszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obowiązkowo rozświetlacz musi być. Tej marki nie znam z checia wkoncu przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten pierwszy i mimo, że za marką nie przepadam, to bardzo podoba mi się jego odcień.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam jeden z nich ale nie pamiętam który! jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  6. Od niedawna polubiłam się z rozświetlaczami zwłaszcza z takimi w kamieniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowe odcienie <3 Podobają mi się wszystkie a najbardziej opal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne kolory , ale rozświetlacz - rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeden odcien tego rozswietlacza i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie. Jednak jeszcze nie umiem tak dobrze nimi sie posługiwać

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentuja sie bardzo elegancko, przemawia do mnie ten w ocieniu brzoskwini :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wow przepiękne są te rozświetlacze, wszystkie kolorki mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używam rozświetlaczy, mam 2, ale jakoś się ich obawiam, ze będę za bardzo się świecić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszę wypróbować te pudry rozświetlające, szczególnie w jasnych odcieniach. Wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  15. 07 to chyba wersja dla mnie, prezentuje sie ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam glow na policzkach, więc rozświetlacza używam w każdym makijażu ;) A te tutaj są naprawdę ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam jeden z tych rozświetlaczy, ale patrząc teraz wybierając ponownie wybrałabym inny odcień

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger