czwartek, czerwca 13, 2019

EXSCENTI - zapachy dla niej i dla niego.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Kto z nas nie lubi otaczać się pięknymi i przyjemnymi zapachami?
Ja uwielbiam piękne aromaty. Lubię jak kobiety i mężczyźni ładnie pachną, kiedy za kimś ciągnie się ogon miłego dla nosa zapachu. 
Jakiś czas temu miałam okazję poznać markę Exscenti, która ma w swojej ofercie zapachy zarówno dla Pań, jak i dla Panów. W ofercie jest 6 zapachów dla kobiet i 3 dla mężczyzn.
 Na stronie sklepu można zamówić darmowe próbki, które są na materiale.
Darmowe próbki perfum można dostać po zarejestrowaniu na stronie in
ternetowej i sprawdzić zapachy/jakość (wysyłka jest również darmowa).
Zapraszam na post.

Exscenti

Exscenti
Exscenti
Przywołaj orzeźwiające wspomnienienie lata i poczuj wolność z EXSCENTI N° 3
Charakter zapachu : promiennie świeży
Nuty zapachowe:
Głowy: nuty drzewne, świeże jabłko, wodne akordy
Serca: konwalia, słodki jaśmin, soczyste owoce leśne
Bazy: przytulne piżmo, mleczne drzewo sandałowe, ambra.

Exscenti
Wyróżnij się poprzez ponętne akordy tajemniczości przeplecione nutą orientu z EXSCENTI N° 1
Charakter zapachu: ponadczasowy, ponętny
Nuty zapachowe:
głowy: frezja, narkotyczna gardenia, bergamotka
serca: turecka róża, jaśmin, brzoskwinia
bazy: dymna paczula, kremowa wanilia, wetiwe, piżmo

Exscenti
Wyraź swoją zmysłowość, szyk i grację, otul się prowokującym zapachem EXSCENTI N° 2
Charakter zapachu: zmysłowo prowokujący
Nuty zapachowe:
głowy:bergamotka, soczysty arbuz, owoce leśne z akordem zielonych liści
serca:jaśmin, róża, konwalia, delikatny akcent lilii wodnej
bazy:ziemista paczula, drzewo sandałowe, piżmo, bob tonka

Exscenti
Dopełnij swój wizerunek intensywnymi perfumami EXSCENTI N° 8
Charakter zapachu: intensywnie orzeźwiający
Nuty zapachowe:
głowy: bergamotka, limonka, sycylijska cytryna, kwiat zielonego jabłka
serca: goździki, cynamon, gałka muszkatołowa
bazy: nuty skórzane, drzewo cedrowe, sandałowiec
 
Wybierając zapachy Exscenti możemy się zdecydować na różne pojemności, tutaj mamy do wyboru trzy: 100ml, 50ml i 15ml.
 Do każdych zamówionych 2 perfum firma dodaje 15 ml mały podręczny flakonik do torebki, który nie jest dostępny w sprzedaży - jest to gratis.
Każdy z powyższych zapachów, jest mocny, intensywny i wyrazisty. Każdy na swój sposób uwalnia swoje aromaty, każdy akord pod wpływem ciepła skóry inaczej i z inną częstotliwością się rozwija. Na początku uderza nas eksplozja i moc, ale z czasem choć powoli moc delikatnie słabnie po to, by otulić nas swoim ciepłem. Powiem szczerze, że nie spodziewałam się, że będą tak długo się utrzymywać, że każdy z tych zapachów będzie tak dobrej jakości.
Perfumy są naprawdę bardzo intensywne, oryginalne, trwałe i nietuzinkowe, a do tego w atrakcyjnych i niskich cenach.
Na duży plus są również śliczne, eleganckie, choć może minimalistyczne w swojej prostocie flakoniki. Mnie osobiście bardzo się podobają, elegancko zdobią toaletkę.
Szczerze polecam.
Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. aż z wielką chęcią zarejestruję się i sprawdzę czy te zapachy przypadną mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam intensywne zapachy perfumow sądzę że i te przypadły by mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji poznać perfum marki Exscenti, ale też mam słabość do perfum i pokaźną kolekcję zapachów

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachy intensywne i dlugotrwale, przeslicznie i elegancko wygladaja te flakoniki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czytałam już o tych perfumach i bardzo mnie ciekawią, tym bardziej, że mają takie śliczne flakoniki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tymi darmowymi próbkami - przynajmniej nie kupuje się w ciemno- dla mnie bomba!
    Flakoniki mega eleganckie- lubię takie.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z ciekawości zamówiłam próbki i mile mnie zaskoczyły te zapachy. Na pewno zdecyduje się na coś pełnowymiarowego.

    OdpowiedzUsuń
  8. znam, znam i lubię, fajne i ciekawe nuty

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ich perfumy, są naprawdę fajne. Bardzo podobają mi się flakony :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O marce już kilka razy czytałam i czuję się zainteresowana ich zapachami, bo pewnie już wiesz, że jestem perfumomaniaczką heh mam ich w domu pełno, a ciągle mi mało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mialam jeszcze okazji wachac tyc perfumikow :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mnie zaciekawiły te zapachy. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam już o tej marce, ale nie miałam jeszcze okazji się poznać z nimi bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję te perfumy od jakiegoś czasu i kusza mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger