czwartek, czerwca 27, 2019

IDEAL COVER, fluid kryjący - REVERS COSMETICS.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi nowościami firmy Revers Cosmetics, a są to fluidy kryjące Ideal Cover o numerach 05, 06, 07, 08.
Poniżej zobaczycie sobie jakie mają kolorki, odcienie - być może znajdziecie wśród nich swój kolor, a ja poniżej opiszę Wam o nich trochę więcej.
Zapraszam na post :)
 
IDEAL COVER Revers Cosmetics
IDEAL COVER Revers Cosmetics
IDEAL COVER Revers Cosmetics
IDEAL COVER Revers Cosmetics
IDEAL COVER Revers Cosmetics
IDEAL COVER Revers Cosmetics
 "Długotrwały podkład silnie kryjący do każdego typu cery. Kremowa formuła idealnie kryje wszelkie niedoskonałości skóry, także blizny potrądzikowe, znamiona, przebarwienia oraz widoczne naczynka i rozszerzone pory. Zapewnia naturalny efekt makijażu. Posiada filtr ochronny SPF." 30ml/
Cena: 16,99zł

Podkłady Ideal Cover mają cztery kolory 05,06,07 i 08. Są to mocno kryjące podkłady do każdego typu cery. Mogę Was zapewnić, że kryją naprawdę dobrze, sprawdziłam na sobie - mam piegi i przebarwienia, nie sądziłam że tak dobrze sobie z nimi poradzi. Cokolwiek macie do ukrycia na swojej twarzy, ten podkład to zatuszuje, wszelkie blizny, naczynka, wypryski itp. możecie być pewni, że nie będzie ich widać.
Ładne, eleganckie opakowania tych podkładów ozdobią toaletkę. Przez szklane, przeźroczyste opakowania widać kolor podkładu i to, ile go jeszcze jest. Pompka dozuje małe, zgrabne kuleczki, nie zacina się podczas używania. Bardzo fajnie się nakłada ten podkład, ma kremową konsystencję. Obiektywnie patrząc, wydaje mi się, że nie są to kolory dla bladzioszków - a raczej dla osób z ciemniejszą karnacją, bądź już muśniętych słońcem/opalonych.
Mam wrażenie, że troszkę ciemnieje na twarzy. 
Musicie sami sprawdzić na sobie, czy będą Wam kolory odpowiadać. Krycie i trwałość tego podkładu jest bardzo dobra, dlatego jeśli potrzebujecie dobrego zakrycia waszych niedoskonałości, to polecam te podkłady.
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. mam jasny fluid z tej serii i jestem mega zadowolona. u mnie się super sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, ale nie do końca przypadł mi do gustu - chyba mnie zapychał więc powędrował w dobre ręce

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dawna mam ten podkład, ale go nie lubię. Nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko sięgam po tak mocno kryjące podkłady ale warto mieć jedną buteleczkę pod ręką gdy coś nie posłuży naszej skórze i chcemy to ukryć. lubię takie szklane butelki.

    OdpowiedzUsuń
  5. mogłabym spróbować ten jasny, ciekawi mnie od dawna

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mialam tego podkladu, ale kilka opinii czytalam i rowniez byly pochlebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ciemnieje to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama ma taki podkład jest bardzo ale to bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te podkład w ogóle marka revers ma tanie kosmetyki świetnej jakości

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten podkład jest świetny i często po niego sięgam

    OdpowiedzUsuń
  11. Podkład bardzo fajny ale bezapelacyjnie firma powinna pomyśleć o wprowadzeniu jasniejszych odcieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Teraz latem kiedy są upały staram się jak najmniej używać kosmetyków i ograniczam się do minimum koniecznego

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre krycie - to jak dla mnie brzmi interesująco, trwałość też dobra rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  14. kolorek 05 wydaje się być idealny dla mnie, bardzo ciekawi mnie ta marka, z chęcią jej się przyjrzę

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten podkład i bardzo się z nim polubiłam. Świetnie się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawi mnie ten podkład, ale niestety jestem bladziochem i pewnie ciężko by mi było dobrać odpowiedni kolor do mojej karnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten podkład i dobrze mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych podkładów, ale odcień 05 mógłby być dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. to mój ulubiony podkład. długo szukałam takiego idealnego :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger