niedziela, czerwca 02, 2019

Trzy kolory z kolekcji Dolls Team - NcNails Company.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Piękny, cudowny, słoneczny i ciepły weekend - nareszcie!!!
Nic tylko korzystać z tej ślicznej i letniej pogody. 
Dzisiaj pokażę Wam piękne, neonowe kolory z kolekcji Dolls Team firmy NcNails Company.
Jak większość z Was wie, uwielbiam róże w przeróżnych odcieniach, szczególnie neony i tym razem nie mogło być inaczej.
Musicie mi wybaczyć, ale niestety nie wiem dlaczego moja lustrzanka totalnie nie chce wyłapać neonów, całkowicie przekłamuje kolory - na żywo wyglądają bajecznie, żywo i neonowo, na zdjęciach są zgaszone i mają inne odcienie.
Zapraszam na post.

Dolls Team NcNails Company

Dolls Team NcNails Company
Dolls Team NcNails Company
Dolls Team NcNails Company
Piękny, intensywny, neonowy koral.
"Punk Gang to nasza odpowiedź na kolor roku 2019r Living Coral. W bardziej odważnej wersji oczywiście! Specjalnie zaokrąglony pędzelek pozwala na idealne malowanie przy skórkach, nie dotykając ich. Kremowa konsystencja zapewnia 0 smug! Wysoka pigmentacja pozwala Ci położyć wyłącznie jedną warstwę!" 
 
Dolls Team NcNails Company
"Różowy lakier hybrydowy Pretty Gang z kolekcji Dolls Team to must have każdego sezonu! Jego wysoka pigmentacja pozwala na malowanie wyłącznie jednej warstwy. Kremowa, dość gęsta konsystencja jeszcze bardziej ułatwia malowanie a lekko zaokrąglony pędzelek pozwala na dotarcie lakierem hybrydowym pod same skórki."

"Kremowo - neonowy kolor tego lakieru hybrydowego z całą pewnością przypadnie Ci do gustu. Niesamowity, bardzo pozytywny kolor na pewno zawróci Ci w głowie!
Sprawdź sama zarówno jego extra konsystencję, wysoką pigmentację jak i idealnie profilowany pędzelek, który pozwoli na malowanie lakierem pod samymi skórkami."

Dolls Team NcNails Company
Dolls Team NcNails Company

Jestem totalnie zakochana w tych kolorach. Uwielbiam tak pomalowane paznokcie, nie tylko wiosną i latem kiedy jest na neony i mocne kolory moda. Bardzo dobra pigmentacja, idealna gęstość lakierów, wygodny pędzelek i super jakość tych lakierów sprawia, że chce się po nie sięgać i poznawać coraz to nowe kolory.
Team NcNails Company co rusz wprowadza nowości i nowe kolekcje z przepięknymi kolorami. Już jest najnowsza, letnia  kolekcja  z cudownymi pastelami Feel the Chill.
Oceńcie sami, czyż nie są rewelacyjne?

 Dajcie znać, czy podobają Wam się te kolorki które wybrałam? Nosicie neony na pazurkach?
Jak Wam się podoba najnowsza, pastelowa kolekcja?
Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. uwielbiam lakiery od NC. piękne kolorki mają, ale moje paznokcie teraz odpoczywają od hybryd , w dodatku w ciąży jestem, więc jak pojawi się dzidzia to na początku w ogóle rezygnuje z długich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne odcienie na wiosnę i lato

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham róże a to "ombre" jest genialne, niestety niefortunnie ściągnęłam hybrydy i uszkodziłam swoją płytkę, nie jestem cierpliwa, znów mam krótkie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta marka moim zdaniem ma najlepsze lakiery hybrydowe na naszym rynku - jako jedne z nielicznych mnie nie uczulają, łatwo się nakładają i ściągają i mają masę kolorów do wyboru. Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne kolory! Idealne na nadchodzące lato!

    OdpowiedzUsuń
  6. tych lakierów jeszcze nie miałam, ale bardzo podobają mi się wszystkie trzy kolorki, idealne na wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te kolory. Doskonałe na lato. Ja jednak wolę jaśniejsze, pastelowe barwy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładne te kolorki, idealne do letniego manicure, już wyobraziłam sobie jakie zdobienia mogłabym na nich wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie trzy kolory są śliczne na lato idealne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory :) Często sięgam po lakiery tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej jakie cudowne letnie kolory
    i to ombre zachwyca mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale świetne kolory! Idealne na lato.. muszę mieć je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekne, letnie i soczyste kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kolory, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękne kolory idealne na lato.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kolorki i piękne mani <3 Będą idealne na lato, do opalonej skóry :) Nie miałam jeszcze styczności z lakierami tej marki, ale z chęcią się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolory wybralas :) wszystkie mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, energetyczne kolory, idealne na wakacje. : )

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten pomarańczowy jest wprost cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zwykle stawiam na klasyczną czerwien :) ale te sa śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger