sobota, czerwca 08, 2019

Zestaw dla mężczyzn Excite Force i Discover - Oriflame.

Hej!
Jakiś czas temu zmówiłam bardzo fajny zestaw dla mężczyzn z Oriflame , w skład którego wchodził dezodorant Excite Force, woda toaletowa Excite Force i żel pod prysznic Discover New Zealand Journey. Moim zdaniem bardzo opłaca się kupować takie zestawy, zawsze wychodzą dużo taniej, niż gdy kupimy każdy z nich osobno.
Zapraszam na post :)

Discover New Zealand Journey
 "Przeznaczony dla mężczyzn, inspirowany spokojnymi górskimi jeziorami i plażami Nowej Zelandii żel pod prysznic o przyjemnym wodno-cytrusowym zapachu. Nie zawiera mydła. Zbalansowane pH."

Żel pod prysznic o bardzo ładnym, rześkim, odświeżającym zapachu dobrze myje i usuwa zanieczyszczenia z męskiej skóry. Jego świeżość i cytrusowe nuty dodają pozytywnej dawki energii podczas porannej kąpieli. Zapach utrzymuje się tylko podczas mycia, natomiast szybko znika gdy już wyjdziemy spod prysznica, z jednej strony jest to dobre, ponieważ zapachy nie kolidują ze sobą, gdy używamy za chwilę perfum, czy dezodorantu. Poj.250ml
Excite Force Oriflame
Excite Force Oriflame
Excite Force Oriflame
"Uwolnij swoją siłę i pokaż swoje prawdziwe ja, dzięki zapachowi Excite Force w formie antyperspiracyjnego dezodorantu. Uzależniająca kompozycja: soczysta świeżość melona, zapach gniecionych igieł sosnowych oraz niezapomniany akord czarnego bursztynu." 150ml

Excite Force Oriflame
Excite Force Oriflame
Excite Force Oriflame
Excite Force Oriflame
Excite Force Oriflame
 Woda toaletowa Excite Force
"Uwolnij swoją siłę i pokaż swoje prawdziwe ja! Soczysta świeżość melona i pobudzający zapach gniecionych igieł sosnowych sprawia, że woda toaletowa Excite Force zaznacza Twoją obecność mocnym akcentem, przechodzącym w niezapomniany akord czarnego bursztynu." 75ml 


Excite Force zostały wydane w 2015 roku. Są to orientalno-kwiatowe perfumy dla mężczyzn. Nutami głowy są: melon, mandarynka i japoński kwiat wiśni; nutami serca są: geranium, igły sosnowe i cascalone; nutami bazy są: bursztyn, drzewo sandałowe i fasolka tonka.
Zawarte nuty w tym ślicznym flakoniku bardzo mnie do siebie przekonują. Uwielbiam melon, mandarynkę, fasolkę tonka i drzewo sandałowe. Dla mnie takie połączenie jest bardzo seksowne i pociągające. Mimo, że ta woda ma już kilka lat, moim zdaniem będzie zawsze się podobać i to zarówno młodszym jak i trochę starszym Panom. 
Mieszanie i przeplatanie się orientu z kwiatami i owocami w
Excite Force sprawia, że ta woda toaletowa jest tajemnicza, pełna podniecenia, pragnienia i prowokacji. Uwielbiam czuć ten zapach na moim mężu. Zdecydowanie dla pewnego siebie mężczyzny. Jest to idealne orzeźwienie w gorące, letnie dni.

Dezodorant, anti-perspirant jest tej samej nuty zapachowej co woda toaletowa. Cały zestaw jest godny polecenia.
Idealny prezent na zbliżający się Dzień Ojca.

Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Mój tata lubi zapachy z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka mi znana tylko z blogów. Sądzę że musi się to zmienić tym bardziej że mają fajne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam fioletowe zapachy, moj maz niezbyt za nimi przepada, z calej trojki urzekl mnie zel pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mój chłopak nie miał jeszcze wody Excite Force ale ten żel pod prysznic bardzo lubimy

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki zestaw doskonale nada się na zbliżający się dzień ojca. Wysokiej jakości kosmetyków nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach wydaje się być interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe nuty zapachowe, fajny prosty flakon.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, już wiem co kupię na dzień ojca :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. powiem Ci że przy najbliższym zamówieniu chętnie przejrzę sie tym perfumom

    OdpowiedzUsuń
  10. Mąż miał kiedyś ten żel. Bardzo fajny był, zapach równie piekny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe nuty zapachowe. Jestem bardzo ciekawa, czy nam ten zapach przypadłby do gustu ;)
    Ciekawi mnie też ten żel, bo cytrusowe zapachy są idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swego czasu miałam kilka ulubionych męskich zapachów z oriflame, ale tego jeszcze nie znamy. Jestem ciekawa czy spodobałby się mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że mój mąż bardzo by się ucieszył z takiego zestawu. Podobnie jak ja lubi testować nowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw 😊 muszą pieknie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy zestaw mój mąż wybiera jednak inne nuty zapachowe i dezodorant koniecznie w kulce

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta woda toaletowa mnie zaciekawila :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa żelu pod prysznic :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger