piątek, września 13, 2019

NC Nails Company Love Boat, Sunset Sky, Top Matt i Top Glam.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dawno nie było u mnie stylizacji paznokci, więc szybciutko nadrabiam zaległości. Pokażę Wam dwa zdobienia, które wykonałam produktami firmy NC Nails Company.  
Mam nadzieję, że jesteście ciekawi jakie to będą kolory, a więc zaczynamy, zapraszam na post.

nc nails company

nc nails company
nc nails company
nc nails company
nc nails company
nc nails company
1. Pierwszym produktem, który chcę Wam pokazać, jest nowość firmy Glam Top Coat Gold - jest to top, posiada on drobne, złote drobinki, które przepięknie się mienią. Ciepły odcień drobinek zapewnia niesamowity efekt praktycznie na każdym kolorze. 
2. Drugim jest Soft Touch Top Matt jest to top najnowszej generacji, tym produktem uzyskamy idealnie aksamitny efekt matu na powierzchni paznokcia.

nc nails company
nc nails company
nc nails company
nc nails company
W tej stylizacji użyłam na trzech paznokciach ciemniejszego fioletu Sunset Sky i na dwóch jaśniejszego Love Boat, ozdobiłam jeden paznokieć czarnymi gałązkami z kropelkami rosy. Wykończenie jest w macie, czyli użyty został Soft Touch Top Matt.

nc nails companync nails company
Przy drugiej stylizacji połączyłam na wszystkich paznokciach oba kolory w ombre. Te dwa kolory ślicznie ze sobą się łączą i możemy dzięki temu uzyskać piękne ombre. Bardziej podoba Wam się ombre w poziomie, czy pionie?
Całość wykończyłam Glam Top ze złotymi drobinkami. Powiem Wam, że efekt na żywo jest rewelacyjny, ombre jest bardzo delikatne, a efekt jaki daje ten top jest po prostu przepiękny. Mój aparat nie oddał w pełni błysku tych maleńkich drobinek, ale uwierzcie mi na słowo, że robi niesamowite wrażenie, jestem nim oczarowana.

nc nails company
Koniecznie dajcie znać, która propozycja bardziej Wam się spodobała. Czy wolicie paznokcie wykończone w macie, czy jednak przemawia do was zdecydowanie połysk. Jak uważacie, czy pastelowe kolorki pasuje nosić tylko wiosną i latem, czy jesienią i zimą warto również na nie postawić? A może nie robi Wam różnicy jakie kolory nosicie na paznokciach, jasne czy ciemne?
Zapraszam do dyskusji, chętnie poznam Wasze zdanie na ten temat :)
Oczywiście gorąco polecam hybrydy tej firmy, są świetne. Poniżej zobaczycie jaką jesienną kolekcję szykuje już dla nas NC Nails Company, jest pięknie, jest jesiennie :)
😍
 
nc nails company
  Polecam :)

21 komentarzy:

  1. Kolorki bardzo fajne i ten top z drobinkami z chęcią bym używała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się Twój manicure :) jest taki delikatny, subtelny i kobiecy. Połączenie kolorystyczne bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne masz mani. Bardzo lubię lakiery od NC.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory lakierów i bardzo estetycznie wykonany manicure, ja zawsze zalewam sobie skórki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wielką fanką takich kolorów, więc oba skradły moje serce :) A Twój manicure jest po prostu zachwycający <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię lakiery tej marki, aktualnie testuje spider gel i jestem zachwycona. Ta jesienna kolekcja kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wiesz marka to mój ulubieniec jeśli chodzi o lakiery hybrydowe. Dawno nie zamawiałam nic z nowości, więc może to znak że już pora? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny pudrowy róż. Sama ostatnio zrobiłam sobie paznokcie, tylko z czerwonych odcieniach

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety musiałam zrobić dłuższą przerwę od hybryd, strasznie łamały mi się paznokcie. ps śliczne kolorki wybrałaś, uwielbiam takie delikatne pastele

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lakier tej firmy. Mają cudowne kolory. Te pastelowe barwy są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam kiedyś te lakiery i sprawdziły się u mnie całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosowałam kiedyś te lakiery hybrydowe. Rewelacyjne są. a te fiolety u Ciebie pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię ich hybrydy, aktualnie noszę ich burgund na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne kolorki :) jeszcze nie mialam hybryd tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę się w końcu wziąć za swoje pazurki ;) Ale nie mam na to weny na razie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od dawna mam tylko hybrydy, super pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubie te lakiery.... czekam na zimę, bo jeden mam cudny termiczny!

    OdpowiedzUsuń
  18. paznokcie bardzo w moim stylu :) to mój ulubiony kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger