piątek, września 06, 2019

Pomadki do ust SATIN LIPS - Revers Cosmetics.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Dzisiaj chcę Wam pokazać kolejną nowość, która wyszła z firmy Revers Cosmetics. Mianowicie są to satynowe pomadki, zobaczycie jakie mają cudowne kolorki. Jestem pewna, że każda kobieta znajdzie pośród nich swój idealny kolor. Kto mnie zna, ten wie, że kocham róż i tutaj mamy kilka ich odcieni, więc ja jestem nimi zachwycona i mam tutaj swoich ulubieńców.
Zapraszam na post.

SATIN LIPS  Revers Cosmetics

SATIN LIPS  Revers Cosmetics
SATIN LIPS  Revers Cosmetics
SATIN LIPS  Revers Cosmetics
SATIN LIPS  Revers Cosmetics
SATIN LIPS  Revers Cosmetics
SATIN LIPS  Revers Cosmetics
SATIN LIPS  Revers Cosmetics
SATIN LIPS  Revers Cosmetics
 
"Ultranapigmentowana satynowa pomadka do ust o miękkim wykończeniu, która zapewnia komfort noszenia przez cały dzień. Wyjątkowa formuła nie powoduje przesuszenia ust i gwarantuje wielogodzinną trwałość. Dzięki kremowej konsystencji usta czarują kolorem już po pierwszym pociągnięciu pomadki. Szeroka gama kolorystyczna umożliwia wykonanie dziennego jak i wieczorowego makijażu ust. Precyzyjnie ścięty sztyft zapewnia dokładną aplikację." 4g
Cena: 11,99zł

 Pomadki mają śliczne opakowania w kolorze czarnego matu z różowym złotem. Końcówki są przeźroczyste i widać każdy kolor, bez konieczności otwierania każdej po kolei, żeby znaleźć odpowiedni kolor który chcemy użyć - świetne rozwiązanie. 
Trzeba przyznać, że prezentują się niesamowicie elegancko i szykownie. Opakowania są solidnie wykonane, nie można się na prawdę do niczego doczepić, jest bardzo dobrze. Kolejna rzecz, która mnie mile zaskoczyła to to, że mogę w 100% całkowicie przyznać rację i pochwalić producenta za powiedzenie całej prawdy na temat tego produktu. Faktycznie jest tak jak zapewnia nas producent, pomadki są bardzo dobrze napigmentowane, satynowe, miękkie, nie powodują przesuszenia ust, utrzymują się kilka godzin na ustach, ich kremowa konsystencja daje przyjemność ich nakładania. Do tego mają bardzo delikatny zapach, który nie przeszkadza i nie sprawia dyskomfortu w noszeniu. 
Dla porównania wkleiłam Wam zdjęcia ze strony, żebyście mogli zobaczyć, że trochę różnią się kolory od tych na żywo.
Koniecznie dajcie znać, które z tych kolorów najbardziej wpadły Wam w oko, mnie zachwyciły róże 04,05,07 i 13 chociaż i po nudziaki dla odmiany chętnie sięgam 02 i 03 :)
Polecam :)

20 komentarzy:

  1. Wow, ale kolekcja. Przepiękne kolory <3 Na ustach wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawde pieknie sie prezentuja, kolekcja warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale 8 ma piękny kolor bardzo mi się podoba. I opakowania też ładnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham malować usta a tu niemal wszystkie kolory bardzo mi się podobają, lubię nasycone barwy

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kolorystyka
    Uwielbiam takie intensywne pomadki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo rzadko maluję usta, więc to nie dla mnie. Nie mniej jednak bardzo podoba mi się kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne kolory :) Wow. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne odcienie, pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  9. 08 to coś dla mnie. Lubię siebie w odcieniach pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są te pomadki, według mnie to najlepszy produkt do ust marki Revers

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny ten ciepły efekt, może sie skuszę na jedną z nich 26 mi w padła w oko.

    OdpowiedzUsuń
  12. OO..widzę tu kilka kolorów idealnych dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz mega zestaw szminek, na każdą okazję 😘💖😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że każdy kosmetyk z tej firmy z którego miałam okazję skorzystać był świetny i to w fajnej cenie. Te pomadki również kuszą!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jakie piękne pomadki, jak nigdy podobają mi się wszystkie kolorki, boskie są

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mocne, odważne kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile kolorów - istny zawrót głowy - przepięknie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. numerek 26 bardzo mi sie podoba :) nie mam w swoich zbiorach tylu wszystkich pomadek, co ty tej jednej marki :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger