piątek, września 20, 2019

Srebrna biżuteria.

Obecnie na rynku mamy szeroką gamę różnorakiej biżuterii, która pozwala nam na wybór najlepszych dla nas wzorów czy kolorów. Jest wiele kobiet, które w ogóle nie są w stanie wyobrazić sobie funkcjonowania bez biżuterii: pierścionków, kolczyków czy bransolet. Jedne z nas preferują tylko biżuterię złotą inne wybierają tylko srebrną.
Myślę, że wybierając biżuterię dla siebie warto żebyśmy brały pod uwagę nasz typ urody. Kiedy dopasujemy ją do odcienia skóry, oczu i włosów wtedy biżuteria w doskonały sposób będzie podkreślała walory twarzy pokazując i uwydatniać to co jest w nas najpiękniejsze. Każda kobieta będzie mogła dzięki temu czuć się w sposób wyjątkowy, jak prawdziwa księżniczka.


Kobiety o chłodnym typie urody zdecydowanie najlepiej będą wyglądały w srebrnej biżuterii. Jeśli będzie decydować się na biżuterię ze srebra, to ona  idealnie podkreśli barwę cery i jest w stanie eksponować jej piękno. Jako ciekawostkę dodam, że srebro będzie doskonale pasować również do osób, które mają niebieskie tęczówki, ponieważ dzięki temu podkreślać będzie można ich blask oraz unikalny ich kolor. Ktoś kto posiada zimny typ urody przypominający królewnę Śnieżkę, to dla niej z pewnością dobrym wyborem będzie biżuteria antykwaryczna, która będzie łączyć srebro z królewskim błękitem lub soczyste i wyraziste odcienie granatu. Kolczyki srebrne znakomicie uwydatnią piękny, szlachetny odcień skóry który sprawi, że będziemy wyglądać zjawiskowo praktycznie w każdej sytuacji.


Kiedy nie do końca jesteśmy pewni jaki mamy typ urody, można w bardzo prosty sposób to sprawdzić. Stańmy przy oknie i odsłońmy wewnętrzną stronę rąk, tak byśmy zobaczyły na nich żyły. Jeśli mają kolor niebieskawy zdecydowanie będziesz typem chłodnym, gdy bliżej im do zieleni to będziesz typem ciepłym. Wiedząc już jaki mamy typ urody, możemy w sposób świadomy dobierać odpowiednie elementy biżuterii, by uwydatniać nasze ukryte piękno. Dzięki odpowiednio dobranej biżuterii, będziemy zawsze świetnie się prezentować.

5 komentarzy:

  1. Ja mam neutralny odcień skóry - ani ciepły, ani zimny, chociaż wydaje mi się, że jednak trochę bliżej mi do ciepłego :) W biżuterii od kilku lat wybieram złoto, ale dawniej nosiłam tylko srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem gdzieś po środku. Ogólnie częściej decyduję się na złoto, ale czasami też ciężko mi jest przejść obojętnie obok srebrnej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys nosilam tylko srebro, obecnie blizsze memu sercu jest zloto. Piekna bizuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  4. biżuterię najczęściej dostaję ale także daję, teraz mam przygotowaną dla siostry w prezencie urodzinowym

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie częściej sięgam po srebro i większość mojej biżuterii właśnie z niego jest.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger