wtorek, września 17, 2019

"W kolorach nieba" od La Vivre.

Hej!
Witajcie Kochani :)
Każda kobieta kocha biżuterię, każda z nas lubi otaczać się pięknymi rzeczami i nie ważne, czy jest to biżuteria, ubrania, czy coś co kupujemy do wystroju wnętrz. Wszystko co nam się podoba, cieszy nasze oko i dobrze się czujemy gdy to nas otacza. Ja osobiście uwielbiam piękną biżuterię, uważam że jest taką kropką nad "i", jest dopełnieniem naszej stylizacji, bez niej czuję się nie do końca ubrana, że czegoś mi brakuje.
Tym razem zabiorę was "W kolorach nieba" do świata biżuterii LaVivre.
Zapraszam na post.

LaVivre

LaVivre
LaVivreLaVivre
LaVivre
LaVivre
"Srebrny komplet „W kolorach nieba” to idealne połączenie kolorów na jakie lubimy patrzeć – niebieskiego nieba oraz białych obłoków. Niebieski także jest dość ważnym kolorem w każdej stylizacji, zwłaszcza, jeżeli chcemy wykreować czysty, świeży look. Klasyczny strój świetnie wygląda, szczególnie w towarzystwie niebieskich oczu, oraz wszystkich odcieniach niebieskiego, białego, szarego, czarnego… Piękny, eteryczny zestaw, kolczyków wkrętek wraz z zawieszką, w którym dominuje niebieska, olśniewająca blaskiem cyrkonia, w towarzystwie migocących białych cyrkonii."

 Cudowny komplet srebrnej biżuterii po brzegi wypełnionej pięknie mieniącymi się cyrkoniami. Niebieska łezka otoczona jest białymi cyrkoniami. Komplet składa się z trzech części: kolczyki wkrętki i zawieszka. 
Zdjęcia jak zawsze nie do końca oddają piękno i błysk tej biżuterii, na żywo wygląda przepięknie, komplecik jest zjawiskowy. Cyrkonie olśniewają swoim blaskiem, pięknie się mienią szczególnie w słońcu. Na pewno ich blask rzuca się w oczy.
Tę biżuterię założymy zarówno do pięknej wieczorowej kreacji, jak i do pracy. Subtelne piękno bijące z tej biżuterii podkreśli naszą urodę, doda nam uroku i pewności siebie.
Osobiście jestem zachwycona tym kompletem, biżuteria idealnie wpisała się w mój gust. 
Jedynie mogę Wam ją polecić. Na stronie LaVivre znajdziecie wiele pięknych kompletów, bransoletek, kolczyków, czy zawieszek. Zapraszam serdecznie :) 

Wolicie biżuterię srebrną, czy złotą?
Jak Wam się podoba ten komplet? 
Polecam :)

22 komentarze:

  1. Przepiekny zestaw, cudny kolor kamieni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw, wpadający w oko :). Ja w wyborze biżuterii stoję gdzieś po środku i sięgam zarówno po złoto, jak i srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca biżuteria. Mam podobna tylko w mniejszej werski. Uwielbiam srebro.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny zestaw wybrałaś, uwielbiam biżuterię w odcieniach błękitu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wolę srebrną biżuterię. Twoja jest przepiekna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna biżuteria - bardzo mi się podoba ten komplet.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny komplet, przypomina mi pierścionek zaręczynowy Kate :) zdobna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna biżuteria choć przyznam że ja wolę delikatniejszą

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie jestem fanką srebrnej biżuterii i taką chętnie noszę. Ten niebieski zestaw bardzo m się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci, że jak za niebieskim kolorem ogólnie nie przepadam, to ten zestaw zrobił na mnie piorunujące wrażenie! Petarda! Kojarzy mi się z filmem Titanic hihi (w sumie nie wiem czemu), ale jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw. Kolczyki noszę na codzień, więc chętnie bym je założyła na uszy. Łańcuszek byłby od "święta"

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki cudowny zestaw! Ten niebieski kolor robi wrażenie. Ja wolę złotą biżuterię, ale akurat takie niebieskie kryształy lepiej wyglądają w połączeniu ze srebrem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw jest naprawdę bardzo elegancki i gustowny. Moje pierwsze skojarzenie było takie, że przypomniał mi troszkę ten medalion Rose z Titanica :D Może nie do końca ten kształt, ale to mi wpadło na myśl :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten komplet :) Jeśli chodzi o biżuterię, to obecnie częściej stawiam na złotą, choć dawniej, nosiłam jedynie srebrną ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie cudo! Nie uwierzysz, ale wlaśnie taki komplet mi się zawsze marzył... z niebieskim lub czerwonym oczkiem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne :) lubie niebieskie kamienie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana ja zdecydowanie bardziej wolę złoto lub różowe złoto, ale ten komplecik ze zdjęcia bardzo mi się podoba :) piękne są te szmaragdowe kamyczki i na pewno będzie Ci pasował do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O jaki uroczy zestaw. Idealny na wiele różnych okazji. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Złotą, ale i tak kolczyków nie mogę nosić :/ Ani złotych, ani srebrnych, ani żadnych :/

    OdpowiedzUsuń
  20. łądna, ale biżuterii nie noszę i raczej szybko się to nie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Beauty and Nails , Blogger